A soldier's dance



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 A soldier's dance

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Palebird
Member
A soldier's dance S1A52sI
Jamie~
264
Actief
“If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”

CAT'S PROFILE
Age: » 4 Mσσηѕ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Palebird
BerichtOnderwerp: A soldier's dance   A soldier's dance Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 15:05

De calico kitten stond op vanuit de Nursery, haar oren gespitst en haar blik ronddwalend. Ze had nog altijd last van de hoofdpijn, maar begon nu eindelijk voordelen te zien uit haar fotografisch geheugen. Jammer genoeg was dat voordeel zeer klein in rekening met het nadeel. En het nadeel was een barstende pijn die haar al zeer korte lontje erger maakte. Het maakte haar prikkelbaar, omdat geluiden en zeker domme opmerkingen als een echo in haar hoofd bleef hangen. Het maakte haar gek. Dus reageerde ze erop door fel te zijn. Ze had al enkele ongelukkige kittens aan gevallen en stond waarschijnlijk bekent als iemand die je niet in de weg moest staan. En hoewel ze zeer klein was, straalde ze dat wel uit. Ze was trots, alsof ze de wereld aan kon. Maar goed. De calico kitten keek even rond en besloot dat ze een rondje zou gaan lopen. Echt een doel had ze in tegenstelling tot de meeste kittens niet. Al was ze wel de laatste die niet blij zou zijn als ze haar agressie ten werk mocht zetten. Laten we eerlijk zijn. Beloond worden door andere aan te vliegen, kon zeker erger.

{ Eerste post Sandkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
A soldier's dance Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: A soldier's dance   A soldier's dance Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 16:55

De zandkleurige kitten had zoals gewoonlijk weer eens ergens meegeholpen, namelijk een muis meegenomen naar de nursery om die aan haar mama te geven. Zelf dronk ze nog bij haar moeder, maar misschien moest ze binnenkort maar eens aan Tallkit vragen of ze een hapje mocht proeven van zijn muizen, die hij voorgeschoteld kreeg tegenwoordig. Melk was wel lekker.. maar ze wilde een echte warrior zijn! En die dronken natuurlijk niet meer bij hun mama.. dus dan was de keuze snel gemaakt. Sandkit trippelde de nursery weer uit en keek het kamp rond, hopelijk was er iets interessants om te doen. Zonder dat ze echt goed oplette trippelde ze verder, om vervolgens tegen een calico kitten aan te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Palebird
Member
A soldier's dance S1A52sI
Jamie~
264
Actief
“If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”

CAT'S PROFILE
Age: » 4 Mσσηѕ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Palebird
BerichtOnderwerp: Re: A soldier's dance   A soldier's dance Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 18:14

Er liep iets tegen haar aan. Dit zorgde gelijk voor de –misschien iets dramatische- reactie dat ze haar haren omhoog gooide. Haar tweekleurige blik stond vurig op de ander gericht en als blikken konden doden hadden ze de komende nacht een waken moeten houden. Gelukkig voor het nieuwe slachtoffer van haar woede bezat ze die kracht niet. Ze herkende de kitten als Sandkit, vanzelfsprekend door de opvallende zandkleurige vacht. ‘Je zou toch denken dat als iets poten had het ook fatsoenlijk zou moeten kunnen lopen’ sneerde ze de ander toe, nog altijd vijandig opgesteld naar de andere kitten. Yup, Palekit was een lust voor de samenleving.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ra
Member
A soldier's dance Frz2WiJ
Loïs
635
Actief
Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L

CAT'S PROFILE
Age: ✗ 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ra
BerichtOnderwerp: Re: A soldier's dance   A soldier's dance Icon_minitimevr 21 aug 2015 - 9:30

Met gespitste oortjes liep Hazelkit door het kamp heen. Hij ging iedere kat langs om te vragen of hij ergens kon helpen; wat Sandkit kon, kon hij ook! Behalve dan dat niemand hulp nodig had. Zoekend keek hij om zich heen, waar was Sand? Dan kon hij aan haar vragen hoe ze dat voor elkaar deed. Toen hij haar zag grijnsde hij en rende op haar af, maar kwam tot stilstand toen hij hoorde wat die Palekit, die bij Sandkit stond, gezegd had. Oh nee. Oh nee, echt niet, dat zei je niet tegen zijn zusje. Boos stapte hij naar voren met zijn borst vooruit en klapte zijn kleine nageltjes uit. Hij was een redelijk grote kitten, maar Palekit was een maan ouder. "Wat denk jij wel niet?" grauwde hij haar toe, en krulde zijn lippen boos op. "Zeg sorry! Of anders..." het laatste van de zin liet Hazel hangen, dat klonk wel lekker dreigend. Niemand zat aan zijn familie, alleen hijzelf mocht ze wel eens plagen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Palebird
Member
A soldier's dance S1A52sI
Jamie~
264
Actief
“If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”

CAT'S PROFILE
Age: » 4 Mσσηѕ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Palebird
BerichtOnderwerp: Re: A soldier's dance   A soldier's dance Icon_minitimezo 23 aug 2015 - 11:13

Palekit draaide met haar oor toen ze een stem hoorde, die blijkbaar op haar gericht was. Ze zwiepte eens fel met haar staart en keek de andere kitten aan. Hmm, Hazelkit was het toch? Een maan jonger als haar maar flink wat groter. Leuk zeg. Toen meneer heel stoer voor hem kwam staan werd haar tweekleurige blik koud. Ze hief haar kop en rechtte haar rug. Ze moest opkijken om diens blik te ontmoeten maar ze deed het op zo’n manier dat het leek alsof ze de wereld aan kon. Bij het dreigement grijnsde ze vreugdeloos en zette haar eigen pels op. ‘Of anders wat? Ga je me aanvallen?’ Ze pinde haar eigen nageltjes uit en zette een stap dichterbij. ‘Ik wou zeggen dat je iemand van je eigen grote moest pakken. Maar het lijkt me niet verkeerd je persoonlijk een klap te geven’ beet ze de ander toe. Yup, Pale was niet het typ die je kon bedreigen. Het was een wonder dat ze nog geen klap uitgedeeld had. Blijkbaar werkte haar woedebeheersing tot zekere zinnen, al was het niet zeker of ze die beheersing aan hielt wanneer er nog eens tegen haar terug gepraat werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ra
Member
A soldier's dance Frz2WiJ
Loïs
635
Actief
Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L

CAT'S PROFILE
Age: ✗ 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ra
BerichtOnderwerp: Re: A soldier's dance   A soldier's dance Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 12:16

Ondanks dat hij groter was, was Palekit niet bang. Zijn ogen verwijdden iets toen hij zag dat ze wel twee verschillende kleuren ogen had. Hij wist niet of hij dat nou cool of eng moest vinden. Het was zijn taak om zijn zusje te beschermen. ‘Of anders wat? Ga je me aanvallen?’ Hazel gromde laag naar de gekleurde poes en toen hij zag dat zij haar nageltjes uitklapte, deed hij koppig hetzelfde. Het maakte hem niet uit dat hij hier heel erg door in de problemen kon komen. ‘Ik wou zeggen dat je iemand van je eigen grote moest pakken. Maar het lijkt me niet verkeerd je persoonlijk een klap te geven’ zijn ogen wiebelde verbaasd heen en weer. Waar sloeg dat nou weer op? Het was niet eens een bedreiging. Hazel ontblootte zijn kleine tandjes en driftig keek hij haar aan. "Jij moet gewoon niet aan mijn zusje komen!" miauwde hij moedig en draaide zijn oren naar achteren. "Zeg gewon sorry en dan heb je straks geen pijn!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
A soldier's dance Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: A soldier's dance   A soldier's dance Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 14:45

In een abnormaal vrolijk humeur -wat na het incident met Coalkit vrij bijzonder was- stapte de schriele kitten de Nursery. Ze had vandaag besloten iemand aan te spreken. Al snel zag ze drie kittens, van ongeveer haar leeftijd bij elkaar staan. Een beetje schuchter ging Swallowkit op hen af, en al snel hoorde ze de bruine tabby -kende ze die niet ergens van?- en de oudere poes met elkaar ruziën. Ze trippelde wat sneller en stond uiteindelijk zo dichtbij dat ze ze nu heel duidelijk kon horen. "Zeg sorry en dan heb je straks geen pijn!" hoorde ze de kater boos miauwen. De dunne poes zette zich schrap, en rende op ze af. "Jullie daar! Stoppen!" schreeuwde ze boos, en haar blauwe heldere ogen waren tot spleetjes geknepen. Dit herkende ze toen Coalkit er nog was. Ze deed haar ogen dicht. Was Coalkit er nog maar, dan was alles weer goed.
{Joinsel :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Palebird
Member
A soldier's dance S1A52sI
Jamie~
264
Actief
“If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”

CAT'S PROFILE
Age: » 4 Mσσηѕ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Palebird
BerichtOnderwerp: Re: A soldier's dance   A soldier's dance Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 18:14

Pale was alles behalve bang voor de grotere -en waarschijnlijk dus ook sterkere- kater. Er was iets in de ophef van een aankomend gevecht dat haar aanspoorde. Ze was van zichzelf al een felle kattin die niet bang was uit te halen. Natuurlijk probeerde ze eraan te werken dat ze niet ieder ander aan zou vliegen. Maar die beheersing moest ook érgens stoppen. En ze zat dus mooi op het grensje. Daarbij was ze al veel te lang liefelijk geweest. Ze keek de ander dus ook dodelijk aan. 'Ík was niet degene die niet uit haar doppen keek' mauwde ze giftig terug. Maar de kater vervolgde al. Ze grijnsde nogmaals, een uitdagende en brutale grijns terwijl ze een stap naar voren zette. Nu stond ze vrijwel met haar borst tegen die van de kater aan. 'Ik zeg geen sorry en weet ook zeker dat ik geen pijn zal hebben' Met deze woorden haalde ze uit naar mister Hotstuff. Yup, ze dreigde niet daadloos. Net toen ze haar mond weer wou openen kwam er een zwarte kattin aan gelopen. Deze verklaarde dat ze moesten stoppen en even draaide Palekit met haar oortje. 'Daarvoor is het al te laat' Met deze woorden zakte ze wat door haar poten, klaar om te springen, terwijl haar blik strak op Hazelkit stond. Ze genóót hiervan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
A soldier's dance Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: A soldier's dance   A soldier's dance Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 18:46

Hé! Zij was hier niet degene die beschermd moest worden? Haar moeder had juist gezegd dat zij haar siblings moest beschermen. Op het moment dat Palekit uithaalde naar haar broertje zwiepte ze met haar staartje, al was er waarschijnlijk niemand meer die op haar lette. Een andere kitten kwam erbij en haar ogen flitsten kort naar haar, het zusje van Coalkit die plots was verdwenen zonder dat Sandkit wist waarheen. De lichtrosse kitten zette zich af van de grond en sprong tussen de twee in. "Niet vechten," mauwde ze en kneep haar oogjes een beetje samen, "en anders neem je het maar tegen mij op!" Poezen onder elkaar. Bitchfight. Dit ging ze niet haar broertje laten doen, dit ging ze zelf oplossen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
A soldier's dance Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: A soldier's dance   A soldier's dance Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 18:32

Ietwat gefrustreerd luisterde Swallowkit naar de andere twee kittens. De calico kitten -Palekit- vond het maar leuk, volgens haar. Ze dook in iedergeval ineen, klaar voor de aanval. Met haar klauwtjes uitgetrokken, volgde ze Palekits'beweging en ook zij dook ineen. Swallowkit had absoluut geen zin om te vechten, maar ze wou ook niet dat Palekit de bruine tabby aanviel. Met een frons dacht Swallowkit na. Hoe heette dat katertje? Ze wist zeker dat ze hem vaker ontmoet had. Hazelkit! Haar oogjes werden groot, terwijl ze naar de wel genoemde Hazelkit keek. Wat zou hij van plan zijn? Aanvallen? Dat zou dom zijn. In haar gedachten verzonken zag ze in haar ooghoek de rossige kitten tussen beide springen. "Niet vechten," miauwde deze. Opgelucht ontspande de zwarte kitten zich. Versterking, dat was precies wat ze nodig had. "en anders neem je het maar tegen mij op!" Geschrokken deinsde de schriele kitten achteruit, en kneep haar blauwe kijkers tot spleetjes. "Ik zou niet vechten als ik jullie was." begon ze kalmpjes, terwijl ze met langzame stappen weer naar de drie kittens liep. Haar oortjes waren naar achteren van de spanning. "Jullie kunnen beter jullie krachten besparen voor de échte vijand. Dat is Claw. Hij is de BloodClanleader. Deze kat heeft mijn broertje, Coalkit, genadeloos ontvoerd." miauwde ze kil. Nu stond ze naast Hazelkit, en keek zenuwachtig naar de kittens. Zouden ze naar haar luisteren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ra
Member
A soldier's dance Frz2WiJ
Loïs
635
Actief
Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L

CAT'S PROFILE
Age: ✗ 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ra
BerichtOnderwerp: Re: A soldier's dance   A soldier's dance Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 21:31

Er gebeurde veel te gelijk. Net na zijn dreiging kwam er een zwarte kitten bij, waardoor zijn aandacht even ergens anders dan Palekit zat, zodat deze de kans kreeg naar hem uit te halen. Boos keek hij haar aan toen hij haar nageltjes in zijn wang voelde en zette sissend zijn haren omhoog, waarna hij zonder blikken of blozen ook naar haar uithaalde. Toen sprong Sandkit tussen hen in en miauwde dat ze niet moesten vechten, en dat ze alles zelf wel op zou lossen. Eigenwijs schudde Hazelkit zijn kop van nee. Hij had nu ruzie met Palekit. Toen vond de zwarte kitten, die hij nu herkende als Swallowkit, het zusje van Coalkit, wat te babbelen over de BloodClan. Maar daar lette Hazel niet op. Hij had alleen maar oog voor de vijand Palekit, dus duwde hij zijn zusje uit de weg en haalde opnieuw naar de andere kattin uit. Hij was niet bang om meisjes te slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: A soldier's dance   A soldier's dance Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A soldier's dance
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: