|
| • Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| | | | Loïs 635 Actief Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L
| |
| | | | Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
| |
| Onderwerp: Re: Badass di 18 aug 2015 - 23:31 | |
| Tallkit's grote oogjes waren op de muis gericht die hij had gekregen van één van de queens. Nu hij de 6moons bijna bereikt had mocht hij voor het eerst echt proeven hoe versgevangen prooi smaakte. Veel eten deed hij natuurlijk nog niet. Hij likte vooral het bloed uit een grote gapende wond in het muisje. Kauwen kon hij wel, maar daar had hij nu niet echt de fut voor. Hij was al tevreden dat er gewoon een echte prooi voor hem lag en deze was helemaal van hem. Hij was één van de oudste en de jongere kittens zaten nog vooral aan hun moeders melk, al kregen ze soms wel eens stukjes vlees voor geschoteld. Hij daarin tegen kreeg een hele muis. Zijn oogjes glinsterde en even ging zijn blik naar Hazelkit en Sandkit die met elkaar leken te stoeien. Hij nam de grote muis, in zijn ogen was het kleine muisje toch groot, vast en nam deze mee naar het duo. Een beetje om te stoefen en natuurlijk om niet alleen te zitten. I'll start a war if I have to... |
| | | • Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
Unravel my soul
Unravel G H O U L
| |
| |
| Onderwerp: Re: Badass wo 19 aug 2015 - 0:01 | |
| De kater liet zijn muisje voor zijn poten vallen en richtte zich iets meer op toen Sandkit hem bijna direct begroette. "Tallkit!" Haar vrolijke en opgewekte toon liet hem direct glimlachen, terwijl haar broertje hem helemaal anders begroette. Toch maakte hij er maar geen opmerking over. "Hi Sandkit," greens hij als begroeting naar haar. De kater keek enkel kort naar Hazelkit, dat was zijn reactie op zijn begroeting. Hij zette zijn pootje op de muis die voor hem lag. "Kijk," mauwde hij nu wat enthousiaster. "Ik heb een hele muis gekregen". I'll start a war if I have to... |
| | | • Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
Unravel my soul
Unravel G H O U L
| |
| |
| Onderwerp: Re: Badass zo 6 sep 2015 - 12:16 | |
| Hij knikte instemmend over het feit dat de muis helemaal voor hem alleen was en keek even naar Hazelkit even snoof bij wat Sandkit deed. Hij herpakte zich echter direct toen hij zag dat zij het was. Ergens gaf dit hem het gevoel dat de andere kater hem niet echt mocht. Hij kon het natuurlijk ook mis hebben, maar hoe ouder hij werd hoe beter hij zulke dingen kon onderscheiden. Zijn blik schoot echter al snel naar Sandkit toen ze vroeg of hij en Hazelkit zich niet verveelden in het kamp. Even hield hij zijn kopje wat schuin. Hij had de subtiele hint wel gezien. Ergens verveelde hij zich wel, maar hij moest van Sinclaw Thunderclan trots maken. En dat deed je dus niet door het kamp uit te sluipen. Even ging zijn blik naar Hazelkit die direct knikte en met een grijnsje antwoorden. Tallkit bleef echter even stil en richtte zijn oogjes terug op Sand. Waarom zou hij ook 'nee' zeggen. Zijn moeder kon hem toch niet alle pret ontzeggen? "Ik verveel me ook wel." zei hij met een glimlachje op zijn snoetje en keek even kort naar Hazel. Hij had de subtiele hint van Sand ook al door, iets wat duidelijk te zien was aan zijn grijns. I'll start a war if I have to... |
| |
Unravel my soul
Unravel G H O U L
| |
| |
| Onderwerp: Re: Badass vr 2 okt 2015 - 13:43 | |
| Zijn blik ging van Sandkit naar Hazelkit, die de woorden van het poesje nog eens extra verduidelijkte. Hij zei het zelfs iets te hard. "Sssht." zei hij dan ook direct en richtte zijn oortjes naar voren. Zelf was hij al meer buiten het kamp geweest dan eender welke kitten, maar dat liet hem niet terugdeinzen. Hij stond altijd open voor een beetje avontuur. "Wanneer wil je dat doen?" mauwde hij zachtjes en ging iets dichter bij de twee andere kittens staan, zijn prooi achter zich latend. Zo konden ze fluisteren, maar konden ze elkaar ook nog eens duidelijk verstaan. I'll start a war if I have to... |
| |
Unravel my soul
Unravel G H O U L
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Badass | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |