Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: ∆ BloodClan hondentandenceremonie 08/2015 di 18 aug 2015 - 11:02 | |
| BloodClan hondentandenceremonie Gatverdamme, wat konden katten hem op zijn zenuwen werken. Hij staarde de Elite member zo kalm mogelijk aan, al lagen zijn oren in zijn nek. “Je hebt wat?” Siste hij nogmaals. De andere kater deed een stap achteruit en Claw kon zijn angstgeur ruiken. “Niets Claw, helemaal niets.” Toen draaide de kater zich op en stoof zijn barn uit. Hij moest echt even zijn ogen sluiten om weer rustig te worden. Er was een Bloodclanner gevangen genomen door een Rogue en hij hoopte dat de kat niet zou gaan praten. De kater die net voor hem gestaan had, had dat kunnen voorkomen maar egoïstisch zoals bijna alle Elite members had hij de poten genomen. Brommend zette hij het hele gebeuren van hem af. Er kon toch niets meer aan gedaan worden, dat was een zorg voor later. Eerst had hij belangrijkere dingen te doen. Hij deed zijn ogen weer open en verliet zijn barn. Hij sprong boven op het muurtje en liet een luidde miauw over het kamp gaan. Hij wachtte totdat de katten zich voor hem verzameld hadden. “Hierbij heb ik weer tanden uit te delen en een kleine mededeling” Zijn stem klonk kil zoals altijd en van het hele gebeuren was niets meer terug te horen in zijn stem. Ook niet toen zijn blik even over de kater gleed. “Snatcher en Velirane. Jullie mogen jullie tanden bij mij op komen halen in mijn schuur.” Hij keek de katten aan die hij opgenoemd had. “1 voor Snatcher en 2 voor Velirane.” Hij stopte even met praten en keek nogmaals over de katten heen, totdat zijn blik bleef hangen op de sneeuwwitte kattin. “Daarnaast wil ik jullie mededelen dat Velirane in barn two mag blijven slapen, haar nest zal van haar blijven ook als haar kittens oud genoeg zijn om Young one te worden. Ze heeft mij een gunst bewezen en dit is haar beloning.” Daar liet hij het bij. Hij ging het niet verder verduidelijken, daarna draaide hij zich om en sprong van het muurtje af. Met grote passen sjouwde hij terug naar zijn schuur en ging zitten, wachtend op de katten.
- Hondentanden:
Snatcher:
Hondentand 1 --> Van young one naar member gaan
Velirane:
Hondentand 1 --> Van young one naar member gaan Hondentand 2 --> Als member een young one toegewezen krijgen
|
|