Someone to blame {Family search}

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Hushpaw
Member
Someone to blame {Family search} DPKsfdL
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Someone to blame {Family search}   Someone to blame {Family search} Icon_minitimema 17 aug 2015 - 21:17

Hallo, ik heb mijn Hushpaw nog niet zo lang ♥️♥️
Maar omdat ik echt geen NPC wil als familie zoek ik dus een actieve persoon.

Ik zoek enkel een papa of mama, niet de twee omdat er ééntje al dood is. Hushpaw zelf zal niet weten wie zijn moeder/vader is, maar de ontmoeting en kennismaking kan wel in de RPG gebeuren (Liefst zelfs)

Zijn biografie;
Hij is geboren in de winter en werd als kitten voor Riverclancamp gelegd en werd gevonden door een kat uit Riverclan, zo werd hij opgenomen in de clan.. Tijdens één van zijn avonturen werd hij achterna gezeten door een enorme jachthond, hierdoor heeft hij schrik van grote honden. Zwemmen heeft hij geleerd toen hij meer tijd doorbracht met Riverclan..

Natuurlijk moet zijn ouder ook op hem lijken dus liefst een witte kat.
Zoals je misschien gelezen hebt, was hij voor het kamp van RC gelegd en dus kan de ouder normaal gezien niet in RC zitten maar zou eerder een Rogue, Bloodclan, Kittypet of een kat uit een andere clan moeten zijn...
Ook moet je een goede reden klaar hebben waarom dat je hem bij RC hebt gelegd.

Dus in het kort de eisen voor Hushpaw's ouder:
- Alles behalve een kat uit RC. (Héél uitzonderlijk wel iemand uit RC)
- Moet een beetje hezelfde uitzien als hem.
- Moet weten wie de vader/moeder was.
- Heeft een reden nodig waarom hij/zij hem voor het kamp van RC gelegd heeft.
---
Alvast bedankt en aarzel niet om in te schrijven...
Je mag zelf kiezen hou je de inschrijving maakt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinstream
Member
San
196
Actief

CAT'S PROFILE
Sinstream
BerichtOnderwerp: Re: Someone to blame {Family search}   Someone to blame {Family search} Icon_minitimema 17 aug 2015 - 22:50

Sin stream als grote zus?
Tigersnow
Member
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Someone to blame {Family search}   Someone to blame {Family search} Icon_minitimema 17 aug 2015 - 22:53

Ik wil misschien een RC kat gaan maken maar ik twijfel, als ik het doe misschien dat ze broer en zus zijn? Very Happy
Emeraldtail
Member
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Someone to blame {Family search}   Someone to blame {Family search} Icon_minitimema 17 aug 2015 - 23:10

Misschien heb ik nog wel een inactief account dat ik weer actief ga maken. Maar de moeder is toch wel een RC kat?
Hushpaw
Member
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Someone to blame {Family search}   Someone to blame {Family search} Icon_minitimema 17 aug 2015 - 23:12

Jah nee, want de ouders hadden hem voor Riverclan camp gelegd dus als ze van RC zijn dan zouden ze dat vroeger geweest moeten zijn maar daarna iets anders zijn geworden... Zoals Rogue

Sinstream schreef:
Sin stream als grote zus?
Jah lijkt me leuk... Ik zal wel eventjes moeten denken hoe ik dit in het plaatje kan laten passen Wink Dus geef me nog even tijd aub
Sharply
Member
139
Actief

CAT'S PROFILE
Sharply
BerichtOnderwerp: Re: Someone to blame {Family search}   Someone to blame {Family search} Icon_minitimewo 26 aug 2015 - 20:25

Ik heb Brokenfeeling wel in de aanbieding?

Informatie:
Rowanlapse
Member
Lilith.
104
Actief

CAT'S PROFILE
Rowanlapse
BerichtOnderwerp: Re: Someone to blame {Family search}   Someone to blame {Family search} Icon_minitimewo 26 aug 2015 - 20:40

Rowanlapse als grote broer?

Kleine uitleg:
Rowanlapse is een gevlekte kater. Hij is wit met tabby crème-kleurig en heeft licht ambere ogen. Hij is niet zo'n heldhaftige kat. De voornamelijkste reden is omdat hij stottert en omdat Butterstar hem nog nooit een apprentice heeft gegeven. In zijn dromen is hij wel een held die voor zich op durft te komen ^^ ghehe. Hij heeft een rijke fantasie waarin hij schurken verslaat etc.

>D
Hushpaw
Member
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Someone to blame {Family search}   Someone to blame {Family search} Icon_minitimewo 26 aug 2015 - 20:57

Jah, ik heb een idee als jullie dit allemaal goed vinden dus;

Brokenfeeling heeft idd Hushpaw geadopteerd en behandeld hem dus als haar zoon, hierdoor krijgt ze dus meer gevoel...

En rowanlapse is net zoals een broer voor hem ofzo iets want Hushpaw ouders zijn niet gekend...
Indien Brokenfeeling en Rowanlapse akkord gaan, laat me iets weten...
~Jupiter~

Laatst aangepast door Hushpaw op do 27 aug 2015 - 1:46; in totaal 1 keer bewerkt
Quietstep
Member
Someone to blame {Family search} XHmqJYs
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Someone to blame {Family search}   Someone to blame {Family search} Icon_minitimewo 26 aug 2015 - 21:00

Ik heb ook Nightwish voor je, als de ouder die hem achtergelaten heeft?

Nightwish is een loyale ThunderClanner, maar heeft wel een vorm van Borderline Personality Disorder. Hierdoor is ze niet echt in touch met haar gevoelens, en kan er ook niet goed mee omgaan. Ook de relatie met haar ouders was niet super - haar moeder verwaarloosde haar en haar vader ging op jonge leeftijd voor haar eigen ogen dood - waardoor Nightwish als de dood is voor het ouderschap. Omdat ze bang is dezelfde fouten te maken als haar moeder, en omdat ze niet wil dat de clan weet over de vader van haar kitten (een rogue), laat ze de kitten achter bij de grens tussen het Thunderclan en het Riverclangebied.
Hushpaw
Member
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Someone to blame {Family search}   Someone to blame {Family search} Icon_minitimewo 26 aug 2015 - 21:02

JAA! Demi dat is perfect! Precies naar waar ik opzoek was Smile
Ik ben voor, is het hierbij dan geregeld? happy wink

~Jupiter~
Rowanlapse
Member
Lilith.
104
Actief

CAT'S PROFILE
Rowanlapse
BerichtOnderwerp: Re: Someone to blame {Family search}   Someone to blame {Family search} Icon_minitimewo 26 aug 2015 - 21:10

Dus Rowanlapse is niet de echte broer, maar ze hebben wel een sterke band? :3

Ik ga sowieso met alles akkoord. (En meteen een topic? Hehe)
Heartpaw*
Member
Koala Beer Stephie
26
Actief

CAT'S PROFILE
Heartpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Someone to blame {Family search}   Someone to blame {Family search} Icon_minitimewo 26 aug 2015 - 21:27

Misschien Heartpaw als beste vriendin?
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Someone to blame {Family search} Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Someone to blame {Family search}   Someone to blame {Family search} Icon_minitimewo 26 aug 2015 - 21:44

Sorry maar de ouders moeten wel uit RiverClan zijn. Of in ieder geval de moeder. Anders kan het niet.

Of in het geval dat Nightwish wel de moeder is, dan moet de vader uit RiverClan zijn. Anders kan het niet.
Hushpaw
Member
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Someone to blame {Family search}   Someone to blame {Family search} Icon_minitimewo 26 aug 2015 - 22:20

Dus eventje ter zaken;

Heartpaw* => Hushpaw's beste vriend.
Rowanlapse => Beschouwd Hushpaw als een broer.
Brokenfeeling => Adoptie moeder van Hushpaw.
Ouders Hushpa => Nog onbekend misschien Nightwish

@Firepaw: Maar als Nightkit nu de echte mama is maar omdat ze dus bang was om voor een kitten te zorgen heeft ze Hushpaw bij de grens gelegd van TC & RC. Daarna heeft Brokenfeeling hem gevonden en heeft ze Hushpaw geadopteerd... (Brokenfeeling is RC dus kan het toch in feite wel? Nee? happy )
Quietstep
Member
Someone to blame {Family search} XHmqJYs
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Someone to blame {Family search}   Someone to blame {Family search} Icon_minitimewo 26 aug 2015 - 22:29

En anders was Nightwish gewoon bezwangerd door een Riverclankater en heeft ze hem daarom bij de grens van RC territorium neergelegd, maar ze wist niet dat die kater al dood was?
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Someone to blame {Family search} Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Someone to blame {Family search}   Someone to blame {Family search} Icon_minitimewo 26 aug 2015 - 22:58

Ja wat ik zeg. Kittens mogen niet van buitenaf in een Clan worden opgenomen. Dus bij rogue ouders kan hij sowieso niet in de Clan. Als beide ouders van de Clans zijn kan er worden besloten de kittens ook naar de Clan van de vader te brengen. Als Nightwish de moeder is en een RC kater de vader, dan kan het dus. Anders niet.
Hushpaw
Member
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Someone to blame {Family search}   Someone to blame {Family search} Icon_minitimewo 26 aug 2015 - 23:22

Okay, dan is het geregld, nightwish is de moeder en was zwanger van een RC kater, die nu dood is...
Nightwish
StarClan
Demi
344
Afwezig

CAT'S PROFILE
Nightwish
BerichtOnderwerp: Re: Someone to blame {Family search}   Someone to blame {Family search} Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 16:28

Ik vind het prima! c: Ik zal het ook bij haar beschrijving zetten.
Hushpaw
Member
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Someone to blame {Family search}   Someone to blame {Family search} Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 16:32

Okay Wink

---- TOPIC CLOSED ----
Brokenfeeling
Member
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Someone to blame {Family search}   Someone to blame {Family search} Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 16:48

Ik vind het prima ^^
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Someone to blame {Family search}   Someone to blame {Family search} Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: