We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 15:31
In manen wel ja, maar qua de tijd dat ik het account al heb bedoel ik eerder haha x'D Frostmist was een voorloper van Frostlake al had die tweede meer succes qua activiteit
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 15:35
@Kip; Nou, als de clan het ooit te weten gaat komen gaat White uit de clan geschopt worden, sowieso, en dat wil ik niet echt xD Dan pleegt 'ie zelfmoord, sowieso. Ik kan geen rogue's actief houden.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 15:39
Windpaw schreef:
@Kip; Nou, als de clan het ooit te weten gaat komen gaat White uit de clan geschopt worden, sowieso, en dat wil ik niet echt xD Dan pleegt 'ie zelfmoord, sowieso. Ik kan geen rogue's actief houden.
Oef xD Dat moet dan maar niet gebeuren :'D
@Fortuna; neeej xD Ze zijn bro's ookal ship ik wel Brat en Zira
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 15:56
M'n zusje heeft me gedwongen om een Amberkit ergens aan te melden binnenkort xD ze heet zelf Amber, en toen ze hoorde dat dat een geldig voorvoegsel was.. yeah..
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 15:58
hoi xc jullie weten niet half hoe belangrijk wc voor me is,en nu schaffen ze het bijna af, ik mag nog maar 1 u per dag. mijn handen trillen hard enzo omg xd