Algemene Onzin Topic - Pagina 9



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 29 ... 50  Volgende
Kittytail
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 19:56

*pakt notitieboekje*

*schrijft: als je noticed wil worden, word je goudvis vermoord*

got it!
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 19:57

.Snowkit schreef:
Fisheye schreef:
.Snowkit schreef:
Future Warriors lijkt me ontzettend gaaf als Izza weer es online komt want dan kan ik beginnen met RPG en daar ;3 Dus ik denk dat ooit Future Warriors ongeveer zo actief wordt als deze site c:
áls Izza online komt... Ze is al twee weken niet meer online geweest..

+ Ik ben zelf eigenlijk niet zo'n fan van dat forum, ook al heb ik zelf meegeholpen...
Misschien is ze nog op vakantie ofzo c: En tja, das jammer. :/
Voor mijn gevoel is Future Warriors een soort mislukte vervanger van WotF, omdat ik had voorgesteld om speciale krachten toe te voegen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 20:15

Damn. My heart. I can't. ;______;
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 20:18

nu hopen dat 'r iemand reageert op het vraag-maar-aan-topic ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 20:18

Emberpaw' schreef:
Damn. My heart. I can't. ;______;
What's up?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 20:18

Innerpaw schreef:
nu hopen dat 'r iemand reageert op het vraag-maar-aan-topic ^^



+1

--

Anyways, nu ga ik weg, under the dome kijken xD


*flies away*


Laatst aangepast door kittypaw op ma 17 aug 2015 - 20:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 20:20

Sparrowfeather schreef:
Emberpaw' schreef:
Damn. My heart. I can't. ;______;
What's up?
Net echt een extreem ernstig zielige en heftige issue van twd gelezen ;___; like de helft van de mensen ofzo is dood
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinstream
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 DPKsfdL
San
196
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Sinstream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 20:23

aah wil echt met Sin gaan beginnen x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Primroseblossom
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 DPKsfdL
50
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 ❀ Moons ❀
Gender:
Rank:
Primroseblossom
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 20:27

Voor mensen die trouwens mijn verhaal willen horen van gisteravond (het is niet iets voor op het lucht-je -hartje x3)
Ik ging gister avond slapen en stuurde een snap naar mijn crush met "Slaap lekker" en een hartjes emoji erachter. Krijg ik een snap terug van hem die in bed ligt zonder shirt - dekens opgetrokken tot onder z'n oksels zeg maar. We gingen toen ff snappen want toen kon ik natuurlijk niet meer slapen, vraagt hij of we truth of dare doen. Dus we switchten naar whatsapp, en gingen dat doen. Toen kwam de vraag 'vind je iemand leuk?' en ik had mezelf al weken eerder voorgenomen dat als hij iets in die richting zou vragen ik dan eerlijk zou antwoorden, dus ik zeg ja. Hij doorvragen en toen kwam uiteindelijk de vraag of ik hem leuk vond. Weer zei ik ja, maar toen vertelde hij dat hij me wel leuk vond, maar geen relatie wilde/niet écht verliefd was. Dus ik ben lekker afgewezen, maar het rare is dat ik er eigenlijk helemaal niet zo heel verdrietig om ben. Misschien komt dat omdat ik hem vorig jaar ook al leuk vind en hij toen een soort van vreemdgegaan was. Well, ik wilde dit gewoon ff vertellen haha ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 20:30

Heya weerrr~
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 20:31

Ik wil posten met Red <"3
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 20:32

heyaa nynkee! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 20:32

Heey Zoé c: Hoe gaat ie? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 20:33

goed goed Nynke c: bij jou?
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 20:35

Ook goed (: Ik ben alleen nu een beetje nerveus over hoe het met mijn eigen RPG site gaat lopen, maar dat gaat vast wel goed x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 20:36

https://www.warriorcatsnl.com/t25725-attention

Subtiele hint voor wc'ers die willen ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 20:36

ik heb nu en nieuw setje nodig voor een Blossompaw, maar niemand wil reageren op het vraag-mar-aan-topic xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 20:37

@Zoé; Ik zal kijken of ik je kan helpen! xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinstream
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 DPKsfdL
San
196
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Sinstream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 20:39

Innerpaw schreef:
ik heb nu en nieuw setje nodig voor een Blossompaw, maar niemand wil reageren op het vraag-mar-aan-topic xd


+1 heb ook een setje nodig maar dan voor sin x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 20:39

@Nynke, dankjewel! c: als je wil he c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 9 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 29 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: