30 Actief
| |
| Onderwerp: {Searching} Budd' ma 17 aug 2015 - 1:11 | |
| Hey there!
Ik ben opzoek naar een soort vriend van Kol. Kol is dan niet echt iemand die snel vrienden wordt, maar hij gaat wel graag met anderen om. Hij vertrouwd anderen dan wel niet snel, maar dat laat hij niet merken. Hij heeft deze denkwijze; "I do not trust anybody, but I believe having 'friends' might be handy." Ik zoek het liefst een kater, een wat oudere kater die met hem een verlaten schuur zal delen. De kater zal hem wel degelijk mogen en zien als een vriend. De liefste zal de kater niet zijn, maar misschien wel de rol van een soort broer op zich nemen. Het hoeft niet precies zo, als hij maar actief is, Kol mag en met Kol een schuur wilt delen. De schuur is dan van de oudere kater/evt toch een poes.
Het mag een nieuw account zijn, maar ook een bestaande, het liefst een bestaande.
Verder is er één eis; wees actief met zijn buddy.
Groetjes, Nathalie.
|
|
Max (Hannah) 298 Actief Dreaming with a broken heart
| |
| Onderwerp: Re: {Searching} Budd' ma 17 aug 2015 - 1:13 | |
| We hebben het al gehad in de AOT, misschien wil je Alli als vriendin hebben? Dat ze samen gewoon net als familie zijn? |
|
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Searching} Budd' ma 17 aug 2015 - 12:52 | |
| Wat voor type is Alli? En verder ben ik echt voornamelijk opzoek naar een kater waar hij mee samen woont in de schuur, maar een soort vriendin er bij kan wel. Doen we gewoon een topic om te kijken of het klikt c: |
|
They call me Mr. Sarcastic (Max) 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Searching} Budd' ma 17 aug 2015 - 12:56 | |
| Dit is ze xD
Hij kan een beste vriend en een beste vriendin hebben xD
Alli is een speelse poes dat graag grapjes met anderen uithaalt. Ze plaagt graag andere katten en je kan echt met haar lachen. Als ze boos is kan ze nogal dingen zeggen wat ze niet meent of er niet over nadenkt maar verder is ze behulpzaam, luistert graag en helpt anderen. Haar zwakte is dat ze nogal agressieaanvallen kan krijgen ondanks ze zich wel goed kan beheersen. |
|
139 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Searching} Budd' ma 17 aug 2015 - 13:21 | |
| ik heb Grizzlyface in de aanbieding hij is een kater woont eigenlijk negens maar dat verander ik wel in die schuur (leuk idee trouwens!) grizz is een gevaarlijke kat maar als je hem kan overtuigen je niet te vermoorden en als je gewoon een beetje luistert kan hij een betrouwbare vriend worden (en natuurlijk bij hem in de schuur wonen) |
|
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Searching} Budd' ma 17 aug 2015 - 21:00 | |
| Ik wacht nog even af op anderen. |
|
They call me Mr. Sarcastic (Max) 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Searching} Budd' ma 17 aug 2015 - 21:18 | |
| |
|
| Onderwerp: Re: {Searching} Budd' | |