Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Princes and Princesses [Kitten Search]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Hazelnut
Member
Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!

CAT'S PROFILE
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: Princes and Princesses [Kitten Search]   Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 17:16

NYRA
Expect the unexpected

GENERAL
Name; Nyra
Meaning: Nyra is an Ancient Greek name, meaning hunter
Gender; Female
Age; Unborn
Clan; Bloodclan/Elite
Rank; Kitten
EXTRA: //

CLAN HIGH RANKS
Leader; Claw
Commander; Zira

HISTORY
//

UITERLIJK
Vachtkleur: Als kitten kitten is ze vooral wit met een paar lichte rosse vlekken in haar nek en op haar kopje. Als ze ouder word, beginnen deze rosse plekken meer en meer op te vallen.
Vachtlengte: De lengte van haar vacht is niet lang, maar wel iets langer als dat van haar moeder en vader.
Lichaamsbouw: Als kitten is ze behoorlijk klein, maar dit verandert later naar een stevige en grove lichaamsbouw. Je kan zien dat ze van de Elite is. Daar is zo ook specifiek voor getraind.
Littekens: Voorlopig heeft ze nog geen littekens.
Setje: Deze zijn nog in de maak.

INNERLIJK
Kitten/Young One: Nyra is als kitten behoorlijk klein, terwijl haar sibling(s) een stukje groter zijn. Op zich lijkt ze een normale kitten en gedraagt ze zich er ook naar. Ze is rustig, maar kan ook speels zijn en kan niet zonder haar moeder. Alleen zijn haar spelletjes meer échte spelletjes en doet ze niet aan schijngevechten zoals de meeste andere kittens in Bloodclan. Als ze de leeftijd bereikt waarop ze zelf dingen kan doen en wanneer andere kittens hun duistere kant naar boven komt, word duidelijk dat Nyra niet slecht ‘geboren’ is. Ze snapt niet dat iedereen zo gemeen is en kan niet uit aan de normen van de Elite. Ze weet dan ook niet veel en hun Elite gewoontes zullen er bij haar ingedramd moeten worden. Ze word als zwak beschouwd. Ze is niet Bloodclan-waardig. Ze probeert vaak steun te zoeken bij haar ouders. Vaak gaat ze eerst naar haar moeder, er zeker van zijnd dat zij haar zal beschermen tegen de boze buitenwereld al zal ze er snel achter komen dat Zira het alleen hard speelt en geen zwak grut om haar heen wil. Familie of niet. Uiteindelijk zal ze altijd bij Jinx eindigen, al is haar vader nogal onvoorspelbaar als het hier op aan komt. Hij wil zich namelijk nog steeds bewijzen aan de elite en als hij een zwak heeft voor een poes die niet Bloodclan waardig is, word dat niet echt gezien als iets positiefs. Ze zal er snel achter komen dat ze zichzelf gaat moeten verdedigen en dat ze moet vechten om zelfs maar in de elite te blijven. De Bloodclan staat er namelijk om bekend dat ze zwakke katten, oudere en gewonde katten vermoorden, of ze nu wel of geen lid zijn. Toch weet ze de harde wereld te overleven, met tegenslagen, haar kitten periode heeft ze alvast overleefd. Maar haar volgende uitdaging staat al voor haar neus, haar persoonlijke mentor die haar zal leren wat er verwacht word van een échte Elite-kat. Als ze hard aangepakt word, zal men erachter komen dat ze wel degelijk een elite-poes in zich heeft zitten. Verwacht het onverwachte.
Haar karakter maakt vanaf hier een grote switch, maar dat wil ik in de rpg verder uitwerken. Al heb ik al wel meer ideeën om uiteindelijk naar haar écht karakter over te schakelen zoals Nyra waarop ze gebaseerd is.

RELATIONSHIPS
Bloodclan
Claw;  [Eliteleader]
Zira; [Deputy&Mommy] {MILK!}
Jinx; [Member&Daddy] {Why are you black?}
Cat; [Rang] {Thoughts}

ME
Naam: Yanthe
RPG-ervaring: 7jaar in het totaal, waravan 1jaar hier op Warrior Cats
Andere acc's: Hazelpaw,, Lizardkit, Tallkit,, Moonwhite,...
Motivatie: Ik wil al een hele tijd een account hebben in Bloodclan en was maar aan het wcahten en wachten tot er één kwam. En dan verschenen er plots twee nestjes. Dus uiteindelijk heb ik maar voor Zira x Linx gekozen. Waarom? Omdat beide karakter echt geweldig zijn en ik hen beide op heb zien groeien. Hun evolutie was echt purrfect en ik zou het dan ook tof vinden om een deel te zijn van hun levensloop. Ik wilde dan wel een Bloodclan kat maar ik wilde niet afkomen met het typisch aspect van een échte Elite kat, daarom ook Nyra's moeilijke jeugd. Wat er ook wel/niet komt, jullie zullen je poten vol hebben met haar om een gewaardeerde Elite-poes van haar te maken.
Extra: Nyra is deels gebaseerd op Nyra van de film: Legend of the Guardians.

Note aan mezelf: Setjes op komst

Laatst aangepast door Hazelpaw, op ma 24 aug 2015 - 18:42; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 XHmqJYs
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Princes and Princesses [Kitten Search]   Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 19:19

Ophelia

Naam
Naam: Ophelia
Betekenis: Ophelos - Hulp
Nickname(s): 'O'
Gebaseerd op: Shakespeare's Ophelia uit Hamlet
Theme Song: https://www.youtube.com/watch?v=hngC2sPHWyQ

Fysiek
Geslacht: Poes
Leeftijd: Pasgeboren
Oriëntatie: Demiseksueel
Seizoen geboorte: Newleaf
Plaats geboorte: Bloodclan kamp
Hoogte: 10 CM
Gewicht: 0.1 KG - Ondergewicht
Oogkleur: Blauw/Geel
Vachtkleur: Crème/Wit met donkerbruin
Vachtlengte: Kort
Lichaamsbouw: Slank, klein
Littekens: Geen
Stem: Zacht, hees, zangerig

Mentaal, Emotioneel & Spiritueel
Psychische aandoeningen: Bipolaire stoornis
Oorzaak: Genetische aanleg + Verwaarlozing door ouders
Mentale stabiliteit: Zeer instabiel
Emotionele stabiliteit: Zeer instabiel
Persoonlijkheid: Zweverig, manisch, depressief, niet van deze wereld: deze kwaliteiten beschrijven Ophelia het best. Ze is echt in haar eigen wereld, waar alles beter is dan hier. Daarom lijkt ze ook altijd vrolijk, misschien bijna high. Ze ziet dingen volledig anders dan de doorsnee kat, en komt dan ook wat zweverig of raar over. De poes komt over het algemeen heel vrolijk, vriendelijk en naïef over, maar door haar bipolaire stoornis valt ze soms in een diep dal. Hierin trekt ze zich terug, negeert ze iedereen en lijkt ze een compleet ander persoon. Ze zegt vreemde dingen, hoort stemmen en lijkt het contact met deze wereld volledig te verliezen.
Beste kwaliteiten: Enthousiast, verwonderd door schoonheid, blij
Slechtste kwaliteiten: Depressief, gestoord, hopeloze romanticus

Oorzaak persoonlijkheid: Ophelia heeft haar jeugd altijd als slecht ervaren. Om een uitweg te zoeken, creëert ze een eigen wereld waar alles mooi, kleurrijk en perfect is. Het lijkt vaak alsof ze niet helemaal aanwezig is. Haar positieve energie is aanstekelijk wanneer ze manisch is, ze is vrolijk, gelukkig en wil ook dat anderen dit zijn. Wanneer ze depressief is, is ze stil. Ze wil alleen zijn, maar is nog steeds niet gemeen. Haar wereld draait zich om en er opent zich een kiertje in de deur naar de chaos in haar hoofd.  
Zelfbeeld: Ophelia is tegelijkertijd dol op zichzelf, en verafschuwt zichzelf. Ze wil alles meemaken, ze wil zichzelf alles gunnen, maar ze praat zichzelf ook vaak aan dat ze het niet waard is.
Kijk op het leven: Utopisch - Waardeloos

Relaties
Ouders: Zira & Jinx
Relatie ouders: Negatief, Ophelia houdt het erop dat ze niet bestaan, dat vindt ze namelijk beter dan het idee dat ze haar niet wilden.

Siblings: ??
Relatie siblings: ??

Crush: ??

Up close
Grootste angst: Zichzelf verliezen, afwijzing
Grootste verlangen: Het vinden van 'de ware'
Grootste zwakte: Naïef
Grootste sterkte: Zelfvertrouwen

Uiterlijk

Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 Yay__by_thais_fb-d4o92lj

TAG: First Last
By Kíli
Lionstep
StarClan
Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 Nala-nala-19486228-100-100
Kiek
244
Afwezig
I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionstep
BerichtOnderwerp: Re: Princes and Princesses [Kitten Search]   Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 19:46

BLADE, bloodclan
0 moons | tabby tom-cat | heterosexual

ALGEMEEN

Current Name: Blade
Parents: Zira x Jinx.
Siblings: ???
Kittens: -
Clan: Bloodclan.
Current Position: -
Next Position: -
Short Description: Een stevige tabby grijze kater met fel gele ogen.

CAPABILITY

Stats worden bijgewerkt als progressie wordt gemaakt in de RPG.
  • SPEED
  • 5/10
  • HEARING

• 6/10

• HUNTING
  • 0/10
  • FIGHTING
  • 0/10

OVERIGE

• HERBS
  • 0/10

KARAKTER

Blade is een sterke kat. Hij is niet op zijn mondje gevallen en weet altijd met stevige opmerkingen te komen om anderen de grond in te boren. Zijn familie is alles voor hem en die zal hij ook altijd proberen te beschermen. Mensen die aan zijn familie of vrienden komen, komen aan hem. Blade zal ook zeker niet uit de weg baan voor een gevecht en is vaker nog wel de oorzaak ervan. Hij wilt graag bewijzen hoe sterk hij is (vooral aan zijn moeder!) en laat het ook graag zien aan anderen. De clans snapt hij maar niks van, en daar wilt hij liever ook niks mee te maken hebben.

Goede kwaliteiten: Charmant, loyaal, ijverig, vasthoudend
Slechte kwaliteiten: Fel, dominant, brutaal

GESCHIEDENIS

Geschiedenis werk ik bij als progressie wordt gemaakt in de RPG.

setje:

MOTIVATIE

Hallo! Ik ben Kiki en ik ben 19 jaar oud! Ik RPG nu al sinds m'n 13e dus dat is als zeker 6 jaar nu. Ik heb al twee kittens van Innerghost gehad en ik ben echt knettergek op grote familie's waar je veel mee kunt RPG'en! Voorbeelden van m'n posts kun je ook wel vinden in topics met Ravenheart of Lionkit.
Verder vind ik Zira en Jinx en supervette karakters met veel persoonlijkheid! Ik ben echt heel erg benieuwd naar hoe alles in de RPG zou uitdraaien als ik gekozen zou worden! Veel succes met kiezen Loïs en Kip! c:
Xxx Kiki

MADE BY VEL OF GS

Laatst aangepast door Lionkit' op do 20 aug 2015 - 15:49; in totaal 1 keer bewerkt
Snowdance
StarClan
Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Princes and Princesses [Kitten Search]   Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 20:43

Ik wou ff melden dat m'n aanmelding af is c: Als ik nog dingen veranderen ga, zal ik het melden~

EDIT;
Ik ga zo ff een tekening van dr toevoegen, dat jullie 't weten c:
Emeraldtail
Member
Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Princes and Princesses [Kitten Search]   Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 20:57

Naam (nu Azukaa) aangepast, uiterlijk toegevoegd en even iets typisch Azukaa bovenaan... -Telt aanmeldingen- Me: ... -Gooit thee alsnog over toetsenbord- Dat is de halve site inmiddels xD
Jinx
Deceased
Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Princes and Princesses [Kitten Search]   Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 23:16

Nogmaals, bedankt voor alle aanmeldingen iedereen~

De deadline is bekend! Op 25 Augustus zullen wij de aanmeldingen sluiten en gaan kiezen c; tot dan kan je je natuurlijk nog aanmelden en dingen aan je aanmelding veranderen!
Snowdance
StarClan
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Princes and Princesses [Kitten Search]   Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 10:08

O whoop whoop ^^ Kan nu al niet wachten c: God, waarom ben ik dit topic aan het stalken x3

EDIT;
Twee tekening toegevoegd aan m'n aanmelding ^^ Gewoon dat jullie het alvast weten c:
Furzekit'
Member
Dani(banani)
91
Actief

CAT'S PROFILE
Furzekit'
BerichtOnderwerp: Re: Princes and Princesses [Kitten Search]   Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 23:35

Alleen een vb post moet nog toegevoegd worden~
Tonight this ground will be a pyre,
I'm gonna set this place on fire.

» General
Name: Pyre
Nickname: Py
Meaning name: Brandstapel
Parents: Jinx {dad} x Zira {mom}

» Outside
Fur colour: Brown Tabby
Fur structure: Kort
Eye colour: Geel/groen
Paw pads: Roze/Bruin
Nose colour: Grey/Pink
Build: Groot, maar soepel gebouwd.
Description: Pyre krijgt de grote tanden en klauwen van Zira, net zoals haar spieren later. Van Jinx neemt hij de oogkleur en de bouw over, wat hem een snelle kat maakt. Zoals je kan zien is het echt een soort mengsel van de twee. Hij zal later een aardig grote kater zijn, maar wel soepel gebouwd, waardoor hij aardige snelheden kan bereiken. Hij zal opvallend grote klauwen en tanden krijgen en later ook goed werken aan zijn spieren.

vb Setje:

» Inside
Van eigen ervaringen weet ik hoe moeilijk het is om je kitten vanaf het begin kil en koud te maken en dat is ook waar ik nu rekening mee ga houden. Een kitten die net kan praten kan je moeilijk geen emotie laten zien of al een kille moordenaar laten zijn, nou dat is mijn mening. Hij gaat gewoon als een echte kitten naar zijn ouders kijken en pas later zijn eigen karakter ontwikkelen. Op deze manier kan ik het een beetje aan de rpg over laten en ikzelf vind het realistischer, omdat elke kitten bijna hetzelfde geboren wordt. Als een speels ding namelijk. Ja, de kittens hebben allemaal andere karakters, maar op die jonge leeftijd zullen ze wel nieuwsgierig zijn over het algemeen.
Omdat hij een bloodclanner is zou hij wel de 'slechte' eigenschappen krijgen, maar ik wil in het begin de eigenschappen van een echte kitten vasthouden. Nieuwsgierigheid en speelsheid als voorbeeld. Ik wil hem wel eerst kitten laten zijn. In tegenstelling tot zijn vader zou hij wel veel succes hebben op sociaal gebied en dit zorgt ervoor dat hij zichzelf makkelijk naar de top kan vechten. Hij wil en zal geen zwak ontwikkelen voor een bepaalde groep katten, behalve misschien voor poezen van zijn leeftijd.
Zijn moeder is een egoïstische kattin en die eigenschap gaat hij overnemen. Iedereen voor zichzelf en daar zal hij goed op letten. De sarcasme en snelheid krijgt hij van zijn vader. Hij ontwikkeld pas later een echt moordenaars karakter en dit neemt hij vooral over van zijn ouders.(Hiervoor hoeft hij niet perse de favoriet van Zira te zijn.)
Ik zal in het begin van zijn leven posten met een aardig brutaal katertje die niet snapt wat er aan de hand is om hem heen, zoals de meeste kittens. Rond deze tijd is hij ook gewoon speels net zoals elke kitten, maar hij is wel anders aangezien hij niet zo net is en eigenlijk vanaf het begin al zijn zin wil hebben. Er komen al snel sterke woorden uit zijn bek en dat zou hij ook altijd houden.
Later -als hij zijn karakter begint te ontwikkelen- wordt Pyre een echte trotse kater die zichzelf een beetje op de top zet. Dit zorgt ervoor dat hij krijgt wat hij wil en daardoor kan hij zichzelf dus goed ontwikkelen. Hij zal opgroeien tot een grote mooie kater die zeker weet wat hij wil.
De kater kan zich goed focussen en zal het geen probleem vinden om iemand te laten weten dat diegene vervelend is. Hij zal gewoon zijn groepje vrienden hebben waarmee hij kattenkwaad uithaalt, zoals katers van die leeftijd doen.
Pyre is erg loyaal aan zijn elite en zal alles doen om iets voor zichzelf en/of de clan voor elkaar te krijgen. Wie of wat hem ook in de weg staat zal hij aan de kant ruimen.
Qua uiterlijk lijkt de kater wel meer op zijn moeder, maar qua innerlijk lijkt hij meer op zijn vader. Want de kleine kater kijkt naar de grote kater. Dat is hoe dat werkt.

» Extra

» Relationships

» Naar Jinx: Hij zal zijn vader respecteren, net zoals zijn moeder. Net zoals bij Zira zal hij proberen hem trots te maken. Hij hoeft niet te laten zien dat hij trots is, maar hij wil gewoon complimentjes of iets in de richting horen. Dit geeft hem motivatie om door te gaan. En als Zira hem die aandacht niet geeft zou hij extra naar zijn vader gaan. Want de trotse kater moet het ergens kwijt. Als zijn vader aardig is tegen hem zal hij aardig terug doen, al moet Jinx hem dan wel aankunnen, want hij is best ondeugend.
Wie Zira ook kiest als lieveling. Pyre zal proberen om heel close te zijn met zijn vader, want hij wil ook aandacht van de grotere katers, want dat is cool, volgens hem.

» Naar Zira: Hij zal zijn moeder respecteren, net zoals zijn vader. Als Zira hem als lieveling zou kiezen zou hij een goede band ontwikkelen met zijn moeder en ervoor zorgen dat ze trots op hem kan zijn, want dat is erg belangrijk voor hem.
Als Zira hem niet als lieveling (Helemaal jullie keuze) zou nemen zou hij een soort rare relatie ontwikkelen met haar, waarbij hij haar ontwijkt. Hij gaat haar dan een soort van verstoten en dan zal zijn moederliefde ook wegvallen.

» Naar Siblings: Pyre zal proberen om boven zijn siblings uit de te komen. Hij wil op de top staan en duwt de anderen naar beneden als dit nodig is. Hij is geen pestkop, maar kan wel eens vervelend zijn. Een goede band met zijn siblings zal hij niet krijgen, maar dit hangt ook af van het karakter van de anderen.

» Naar Vrienden: Pyre is een echte vriend voor het leven als je hem goed behandeld. Hij zal zoveel mogelijk mensen uit zijn elite te vriend houden, maar alleen als ze ook een beetje van pas komen. Mooie poezen, sterke katers enz. Geen katten die zwakke kittypets zijn.

» Naar toekomstige (eventuele) crush: Een crush voor hem zou hij niet echt geheim houden. De kater is niet een flirterig type, maar hij zal wel gewoon bij haar in de buurt blijven. Een echt romanticus is hij niet.

» Naar zichzelf: Pyre is een trotse kater en hij zal trots zijn op zijn prestaties. Niet dat hij zichzelf geweldig vindt. Hij weet dat hij soms echt k*t tegen anderen doet en ook hij kan wel eens een schuldgevoel voelen na een actie.

» Family
Father: Jinx
Mother: Zira
Grandmother: Eternity
Grandfather: Eaglebite
Uncle/Aunt: Weaselfang
Uncle/Aunt: Brat
Uncle/Aunt: Oliver
1/2 Uncle/Aunt: Cyber
1/2 Uncle/Aunt: Hurricane

» Thoughts
Jinx » You're nice to me and tom-cat just like me! We don't spend enough time with each other.

Zira »
1(Niet leuk) - Am I not important enough for you? Well, then you're not important to me.
2 (Wel leuk) - Teach me everything you know mother!

Siblings » I'm better than all of you, mousebrains, so back off.

» Motivatie + Me
Naam: Daniela(Zegt Daniëlla), maar zeg Dani alsjeblieft. c:
Leeftijd: 15 jaar
Rpg ervaring: 5 jaar
Motivation: Daar gaat ie dan. Zoals jullie beide hebben gezien wou ik deze aanmelding perfect hebben en ik ben een perfectionist, dus het duurde daarom ook extreem lang om deze aanmelding te maken. Vooral omdat ik Pyre perfect wou hebben en ik heb dat geprobeerd te doen. Tijdens het maken van de aanmelding ben ik verliefd op hem geworden. Zijn karakter is anders dan andere karakters van me en dat zou ervoor moeten zorgen dat ik actief blijf.
Ik heb me hier aangemeld omdat ik dit nestje niet kon weerstaan. Ik heb meerdere nestjes laten gaan en ik was van plan om me nergens meer aan te melden, maar dit kon ik niet laten gaan. Zira en Jinx hebben een leuke verhaallijn om hen heen en met beide Kip en Lolo(beest) post ik best veel samen en nu lijkt het me geweldig om een kitten te spelen bij jullie twee. Pyre is niet echt gebaseerd op iemand, maar ik neem wel wat stukken van meerdere karakters om mee te spelen. Wat het zo leuk maakt, is dat ik hem ook niet helemaal tot de puntjes heb uitgewerkt, maar genoeg om jullie te laten weten hoe hij is. Ik kan nog dingen later gebeuren en ik wil graag meer actieve katers, want mijn katers waren allemaal inactief. Ik sta wel een beetje bekend met het meisje met haar kittenleger en dit zal dan ook waarschijnlijk mijn laatste soldaat zijn bij het leger.
Oh en sorry dat ik nog een bruine tabby heb aangemeld. Maar Pyre is zal wel een ouderskindje(vaderkindje) zijn.
And I'll dance around the pretty flames.

Laatst aangepast door Furzekit' op vr 21 aug 2015 - 14:27; in totaal 4 keer bewerkt
Furzekit'
Member
Dani(banani)
91
Actief

CAT'S PROFILE
Furzekit'
BerichtOnderwerp: Re: Princes and Princesses [Kitten Search]   Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 20:12

Dp sorry
Ik was even aan het klooien met Pyre zijn uiterlijk, maar dit wat er nu staat is definitief. ^^
Sassyrose
Member
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Princes and Princesses [Kitten Search]   Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 20:43

x

Laatst aangepast door Sassyrose op do 20 aug 2015 - 18:42; in totaal 1 keer bewerkt
Snowdance
StarClan
Nynke
2345
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Princes and Princesses [Kitten Search]   Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 aug 2015 - 11:31

Heb even een skill toegevoegd, dat jullie het weten c:
Yellowcloud
Member
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: Re: Princes and Princesses [Kitten Search]   Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 aug 2015 - 14:45

Ik was niet tevreden
Ik heb mijn aanmelding volledig aangepast: Bolt heet nu Pluto en heeft een totaal ander karakter...
Emeraldtail
Member
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Princes and Princesses [Kitten Search]   Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 aug 2015 - 17:05

Ik heb twee karakter eigenschappen toegevoegd.
Snowdance
StarClan
Nynke
2345
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Princes and Princesses [Kitten Search]   Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 aug 2015 - 9:39

Heb haar eigen 'ik' helemaal af, en mijn motivatie ook af. Kortom, ik zal niks meer aan mijn aanmelding doen want hij is helemaal af!
Furzekit'
Member
Dani(banani)
91
Actief

CAT'S PROFILE
Furzekit'
BerichtOnderwerp: Re: Princes and Princesses [Kitten Search]   Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 aug 2015 - 14:26

+ Thoughts, Os, Relationships beetje aangepast, dingen bij 'Inside' gezet.

Ik ben wel klaar denk ik. ^^
Snowdance
StarClan
Nynke
2345
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Princes and Princesses [Kitten Search]   Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 aug 2015 - 21:24

Oke, oke oke. Ik was toch niet helemaal tevreden over de aanmelding dus heb ff de blockquotes wat rechter gedaan, en ik denk dat ik morgen nog wat meer dingen ga toevoegen c:
Oeps, word een beetje perfectionistisch xD
Hazelnut
Member
Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!

CAT'S PROFILE
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: Princes and Princesses [Kitten Search]   Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 18:44

Mijn aanmelding is nu ook afgewerkt, al moet er nog wel een setje komen. Maar opzich is niet niet zo heel belangrijk. Jullie weten wel hoe ze er uit ziet. Kheb trouwens ook al foto's doorgestuurd naar Lolo ^^
Snowdance
StarClan
Nynke
2345
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Princes and Princesses [Kitten Search]   Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 19:18

Nu ben ik helemaal tevreden met mijn aanmelding c: Ik verklaar hem tot af! Alvast succes met kiezen Kipsel en Lolosel! C:
Zira
Deceased
Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Princes and Princesses [Kitten Search]   Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 7:30

Wat een mooie aanmeldingen allemaal, zeg! <3
Kip en ik hebben na overleg 4 kittens uitgekozen, omdat we niet wilden dat Zira met twintig kittens opgezadeld zou worden :'). Maar, onthoudt, iedere aanmelding was op zijn eigen manier weer heel leuk! Oké, ik zal jullie niet langer in spanning laten...
Kit nummer 1:
Kit nummer 2:
Kit nummer 3:
Kit nummer 4, de favoriet:
Heel erg gefeliciteerd iedereen. Jullie sprongen er toch uit met jullie originele aanmeldingen en leuke motivatie! Jullie mogen zelf de volgorde van geboorte beslissen.
xx Kip en Loïs!
Brat
Member
Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Princes and Princesses [Kitten Search]   Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 7:42

erg gefeliciteerd iedereen<33
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Princes and Princesses [Kitten Search]   Princes and Princesses [Kitten Search] - Pagina 2 Icon_minitime

Princes and Princesses [Kitten Search]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: