We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 17:45
Omdat hij opeens niet meer mee wilde. Kom ik thuis staat hij het huis schoon te maken. Jemig zeg... zo probeer je het toch niet goed te maken XD . Ik negeer hem nu.
Fawnstep
Member
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 17:50
Yay, hey Daan, ik wou zeggen dat als Fawn toevallig therapie nodig heeft na Rough's uitval z'n den open staat (A) Kan ze misschien wat zelfvertrouwen opbouwen xD Ik Ace idg Fawn stalken om dat voor te stellen >3
Fawnstep
Member
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 17:52
YANTHEEEEEEEEEE
Juliaaaa
JAMESSSSSSSSSS
Hey Anouk
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 17:53
Claw schreef:
Omdat hij opeens niet meer mee wilde. Kom ik thuis staat hij het huis schoon te maken. Jemig zeg... zo probeer je het toch niet goed te maken XD . Ik negeer hem nu.
Ghaha, bespaard je wel wat werk x3
Claw
Deceased
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 17:55
TESZLETJEEEE <3
Lekker met Smokegazeje gepost <3
Lizardpath
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 17:58
@Julia; Hoe lang ga je dat volhouden? c: & Vinal en Claw moeten binnenkort een topic, want hij was de eerste 'mentor' die hij had en nu hij in TC zit en ze een bondgenootschap hebben, moeten ze elkaar terug zien x3
Claw
Deceased
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war