|
E 635 Actief
| |
| |
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Rogues vr 14 aug 2015 - 14:42 | |
| Ik denk het niet... de meeste geloven niet in StarClan. De gene die vroeger in een Clan hebben gezeten hebben de Clan meestal verraden.
Ravenpaw is een goed punt though... erhm..
*waits for someone else to answer it better* |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Rogues vr 14 aug 2015 - 14:48 | |
| Nee dat kunnen ze niet Er is een enkele uitzondering gemaakt met Whisperwind maar in de regel gaan katten buiten de clans niet naar Starclan
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
E 635 Actief
| |
| |
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Rogues vr 14 aug 2015 - 19:27 | |
| Rogues komen ook niet in The Dark Forest ^^' Ze gaan als het ware gewoon dood dood zeg maar, dus denk er goed over na! Ze kunnen niet meer bespeeld worden als ze doodgegaan zijn. |
|
| |
ChocoEva 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Rogues vr 14 aug 2015 - 20:19 | |
| |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Rogues vr 14 aug 2015 - 20:31 | |
| Maar op WarriorCats geld de regel dat alleen clankatten naar StarClan kunnen gaan zover ik weet :'3 |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Rogues vr 14 aug 2015 - 20:55 | |
| - Flowerkit,, schreef:
- dit is iets wat in de nl boeken nog ni gebeurd is, dus als je het niet wil weten open dit niet!:
Ravenpaw gaat als hij dood is gwn naar StarClan, omdat hij in StarClan geloofd volgens mij... Dus voor zover ik weet kunnen rogues die geloven wel gwn naar StarClan, en anders komt het omdat Ravenpaw ex-clancat is...
- Spoiler alert:
Heb zowat alle WC boeken gelezen en ik dacht dat Ravenpaw alleen even naar Starclan kon om Brableclaw(star) een leven te geven. Volgens mij is er btw wel een soort hiernamaals voor rogues etc maar daar is nooit echt over gesproken.
Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
ChocoEva 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Rogues vr 14 aug 2015 - 20:59 | |
| - Flamestripe schreef:
- Flowerkit,, schreef:
- dit is iets wat in de nl boeken nog ni gebeurd is, dus als je het niet wil weten open dit niet!:
Ravenpaw gaat als hij dood is gwn naar StarClan, omdat hij in StarClan geloofd volgens mij... Dus voor zover ik weet kunnen rogues die geloven wel gwn naar StarClan, en anders komt het omdat Ravenpaw ex-clancat is...
- Spoiler alert:
Heb zowat alle WC boeken gelezen en ik dacht dat Ravenpaw alleen even naar Starclan kon om Brableclaw(star) een leven te geven. Volgens mij is er btw wel een soort hiernamaals voor rogues etc maar daar is nooit echt over gesproken.
- meer spoiler:
Het zou nog raarder overkomen als hij gwn kalmpjes van het roguehiernamaals naar StarClan gaat, alleen StarClankatten mogen toch levens geven of heb ik dat mis?
Ik weet trouwens niet of het hier ook gebeurd want het is een best grote spoiler
ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ KIᒪᒪ ᗰᕮ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO KIᒪᒪᕮᗪ ᗰᕮ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗰᗩKᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO ᗰᗩᗪᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ I ᗪOᑎ'T ᑕᗩᖇᕮ ᗯᕼᗩT YOᑌ ᗪO ᗯITᕼ ᗰᕮ, ᑕᗩᑌᔕᕮ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗪO IT, IT'ᔕ YOᑌ - Extra:
Karaktertopic Flowerpaw/Flowerheart~Nevergirl~~Goldpaw,,~~Grayfur~~Flowerpaw~Stamps:
|
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Rogues vr 14 aug 2015 - 21:15 | |
| Katten buiten de Clans gaan hier op Warrior Cats niet naar de Starclan of Darkforest, dood is dood, maakt niet uit of het nou in de boeken anders is of niet.
Hier gaat een slotje op. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Rogues | |
| |
|
| |
|