Hallo Bodiene!
Je post is opzich goed, alleen schrijven we niet in de 'ik' vorm maar in de 'hij, zij, de poes, etc.' vorm. Ook haal je soms tegenwoordige en verleden tijd door elkaar, en op WCNL schrijven we in de verleden tijd. Ook is het niet de bedoeling te powerplayen, (dat je een ander karakter bespeeld dan dat jij bent) maar ik begrijp wel dat je omdat dit geen echte RPG topic is maar een oefening een NPC(Not Played Character) erbij haalt.
Ik zal reageren op jouw post als voorbeeld van wat ik bedoel, en dan kunnen we ook even oefenen.
Artemis sloop achter een zwerfkat aan, die blijkbaar een andere geur volgde. Ze vond het grappig dat hij nog steeds niks doorhad, terwijl ze vast wel slecht was in sluipen. De oude kater voor haar stopte abrupt, en Artemis had moeite om nog te remmen, voordat ze tegen die dikkerd aanbotste. "Je gaat me toch niet weer aanvallen zoals gisteren, he?" hoorde de seal point poes opeens voor de zwerfkat. Aha, hij was iemand gevolgd. Ze wende naar links, en sloop door de bosjes. Daar, op die open plek, zag ze een witte poes in gesprek met die dikke oude kater. Er was iets vreemds aan de hand. Het gesprek ging zo door, totdat de poes zich omdraaide en wegliep. Snel trippelde Artemis erachteraan, haar mooie vacht ritselend. Toen ze naast de poes kwam, probeerde ze haar blik op te vangen. "Wat was er tussen die zwerfkat en jou?" miauwde de slanke poes, met een glimp van nieuwsgierigheid in haar diepblauwe ogen.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt. c:
Ik zie je in de RPG!
xx,
Nynke/Artemis