|
|
320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 13:31 | |
| Jeah ik heb hem een kleine make-over gegeven haha :'3 Blijft een beetje in de grijs tinten hangen, maar van deze kat heb ik een enorme galerij gevonden met foto's |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 13:32 | |
| Hey Both
Julia ga van me af -.-
Lolo BETER, jij moet nogsteeds een topic voor mij maken |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 13:33 | |
| Hé Juul, ik had het al zo warm ;c xd Ooh, Tess, die van Sush x Zier? |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 13:34 | |
| Wat heeft ie kleine ogen x'D
---
Ik ben portal stories aan het spelen, een mod van portal die nu net uit is :3 |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 13:34 | |
| Loloooo kan je reageren op t topic van de famillie bijeenkomst van de kitties? c: Snow brengt haar excuses aan geheh xD |
|
| |
320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 13:35 | |
| Of gewoon een grote kop :') Vond het wel cute tho, en weer eens wat anders dan de standaard kat haha. |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 13:38 | |
| oohhhhh lekker met mn voeten in een bak met koud water, heerlijk <33 |
|
| |
Yanthe 470 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 13:38 | |
| -duwt tekentablet aan de kant-
Ik geef het op x3 |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 13:40 | |
| Geef niet op Yanthe, ga ervoor
Ja Lolo die xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 13:41 | |
| *Grijnst* Nee, ik ga niet van jullie af. Puh. |
|
| |
320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 13:41 | |
| @Babs, is er met jou kat-pixel-maker een manier om het tabby patroon een andere kleur te geven? Zodat het meer rossig is zeg maar. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 13:42 | |
| Tess, ik ga hem zo aanmaken c: Juul, nou, ik heb lekker mijn voeten in het water, puh :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 13:42 | |
| Tess, ik ga hem zo aanmaken c: Juul, nou, ik heb lekker mijn voeten in het water, puh :') |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 13:43 | |
| En ik knuffel je lekker plat, puh =P |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 13:43 | |
| Da's gezellig, puh. :")
ugh, wifi is op dit topic zo sloom waardoor alles dubbel gaat posten ._. |
|
| |
Yanthe 470 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 13:44 | |
| - Sushi schreef:
- Geef niet op Yanthe, ga ervoor
Ja Lolo die xD Ghehe, kzal het eindresultaat van m'n vorige tekening eens paatsen in men topic x3 Maar voor vandaag geen tekeningen meer xD |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 13:47 | |
| @Lolo: Dan hebben we dubbele Lolita. Dat is alleen maar leuk @Yanthe: Ja zien :3 ! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 13:51 | |
| hahahaha, zo kan je het ook bekijken Juul xd Claw is trouwens echt gemeen tegen Zira *kijkt fronsend naar het ship-topic* arme mensen die hen samen shippen... :') |
|
| |
Nathaleesi 207 Actief
| CAT'S PROFILEAge: {{ Already 6 moons, ain't I old? }}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 13:57 | |
| Goedemiddag c: Ik ga vanavond of morgen avond bellen met mijn crush and I'm happy c: |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 13:58 | |
| Claw is altijd gemeen XD Behalve bij Yu dan, maar dat telt niet =P . |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |