|
|
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 12:28 | |
| Ugh ga ik damn posten moet m'n vader o de freaking laptop ._.
@Laura: In dungeons and dragons/neverwinter zitten draken ^^
Laatst aangepast door Zira op di 11 aug 2015 - 12:30; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 12:29 | |
| Ja Nyn ik zal zo posten
Lolo jij zou ook nog een topic maken xD |
|
| |
320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 12:30 | |
| Is er hier iemand die goed is met codes/opmaak van een forum? :'3 |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 12:32 | |
| - Zira schreef:
- Ugh ga ik damn posten moet m'n vader o de freaking laptop ._.
@Laura: In dungeons and dragons/neverwinter zitten draken ^^ JAAAAAAAAAH *vreugde kreet* MAAK DAT FORUM x"d |
|
| |
320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 12:34 | |
| Ik ben atm ook bezig met een rpg waar draken in zitten :'D Mengeling van GoT, Eragon, LoTR and more x'D |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 12:37 | |
| als ik met draken wil RPG'en ga ik naar het rpg hoekje op Flightrising :') Alleen jammer dat het allemaal in het Engels is, maar als je goed zoekt vind je wel een Nederlandse partner (a) Is natuurlijk niet hetzelfde als een heel forum, maar als ik het me goed herinner was er ook rpg forum voor FlightRising~ Niet zeker though.
Anyways, hello :3
|
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 12:39 | |
| |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 12:42 | |
| - Zira schreef:
- .Snowkit schreef:
- Hmm, en toen had ik wèèr zin om een Lion King RPG te starten, maar ik ben super slecht in coderen..
Anyways, mensen daar interesse in? JA. IK.
@Julia: Ik zal kijken of ik het wel echt ga doen, want ik ben slecht in dingen actief houden xd @Marieke: Eh, geen idee. Ik wil eigenlijk gewoon een RPG maken waar er scores bij worden gehouden etc, en ik weet dat dat kan met actieforum ^^ En eigenlijk niet echt Dungeons and Dragons, maar meer Neverwinter wat daarop gebaseerd is c: Jeeee :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 12:45 | |
| - Bulletproof schreef:
- Ik ben atm ook bezig met een rpg waar draken in zitten :'D Mengeling van GoT, Eragon, LoTR and more x'D
yesh yesh yesh yesh, zolang je een draak kunt bespelen ben ik de happiest person of the world x'd |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 12:51 | |
| Goodmorning, wat een rot nacht. Jakkes, heb een half uur huilend bij de wc gezeten, misselijk like hell. Oftewel, ik heb heerlijk geslapen ._. |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 12:51 | |
| @Bulletproof: Oeh, klinkt goed! Als hij af is, zet je hem dan bij de affiliations? C: |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 12:52 | |
| Lauraaa Maak Susu Cyber topicccc |
|
| |
Lau 212 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 12:59 | |
| OOOOOWJAH was ik al vergeten x"D
@Sharon, ocharme meid :c volgens mij weet ik wel waarom. Meid echt sterkte |
|
| |
Koala Beer Stephie 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 13:00 | |
| Ik kan het nog steeds ni geloven dat duistere kant van Springtrap een crush heeft xD |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 13:05 | |
| iemand zin om Innertje te tekenen? ofwel *vliegt naar tekenshopje* :> @Sharon, beterschap meisie! <'3 |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 13:08 | |
| @Zoéke; Ik wel :3 Heb echter wel alleen m'n schetsblok in bereik en foto's downloaden doet de IPac niet bij open netwerken dus zaterdag of zondag kan ik m pas laten zien. ;3 |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 13:19 | |
| - Hoe klinkt dit?:
Het is 1479 als Neverwinter voor het eerst aangevallen wordt door monsters; skeletten, goblins, reuzen, draken en nog meer afschrikwekkende verschijningen. Deze monsters staan onder de kracht van Valindra; de Koningin van de Dood. De laatste Heer van Neverwinter - die voor de vrede en kalmte gezorgd had - viel neer en overal was chaos. Nergens leek er veiligheid te zijn, totdat één van de Nieuw Gerezen Helden de hoofdstad terugveroverd. De naam van de hoofdstad wordt veranderd naar Beschermde Haven, een veilige plek voor iedereen - mensen, elven, dwergen en anderen kunnen hier in vrede met elkaar leven. Steeds meer Nieuw Gerezen Helden treden op, en veranderen in ware Legendes. Stap in het leven van een Nieuw Gerezen Held en redt Neverwinter!
|
|
| |
≵ Lili[et] 64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 13:25 | |
| - Mousekit. schreef:
- Hoe klinkt dit?:
Het is 1479 als Neverwinter voor het eerst aangevallen wordt door monsters; skeletten, goblins, reuzen, draken en nog meer afschrikwekkende verschijningen. Deze monsters staan onder de kracht van Valindra; de Koningin van de Dood. De laatste Heer van Neverwinter - die voor de vrede en kalmte gezorgd had - viel neer en overal was chaos. Nergens leek er veiligheid te zijn, totdat één van de Nieuw Gerezen Helden de hoofdstad terugveroverd. De naam van de hoofdstad wordt veranderd naar Beschermde Haven, een veilige plek voor iedereen - mensen, elven, dwergen en anderen kunnen hier in vrede met elkaar leven. Steeds meer Nieuw Gerezen Helden treden op, en veranderen in ware Legendes. Stap in het leven van een Nieuw Gerezen Held en redt Neverwinter!
Niceeee :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 13:25 | |
| kun je ook een goede draak bespelen? :3 eentje die 'bekeerd' is of opgroeide bij een dwerg ofzo en nu goed is? |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 13:26 | |
| - Mousekit. schreef:
- Hoe klinkt dit?:
nice ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|