|
|
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 10:57 | |
| Jongens ik heb echt een GEWELDIG idee voor een RPG site, namelijk een dungeons and dragons RPG. Like, dat moet wel mensen aantrekken toch? |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 11:00 | |
| Hee Lolita :3 ! Ik denk het wel inderdaad =D . |
|
| |
≵ Lili[et] 64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 11:07 | |
| @Lolo; Oehh dat klinkt inderdaad nice :3
____ Ik mis m'n tekentablet, mehh ;-;
|
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 11:10 | |
| Lolo! Wil jij een topic Mouse x Brindle <3 ? |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 11:11 | |
| Hey you two! <3 En Julia, dat wil ik wel! Wie maakt?
Ja, ik vind het best een leuk iets, maar dat gaat wel heel ingewikkeld worden, denk ik. Want ik wil ook alles met levels doen, en met spullen verdienen en zo... Dus ik ga nog kijken of me dat wel gaat lukken xd |
|
| |
≵ Lili[et] 64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 11:12 | |
| Iets met de RPG punten misschien? c: Anyways, good luck! :3 |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 11:14 | |
| Ik wil wel maken =) . Een topic waar ze Mouse het kamp uitneemt?
Dat lijkt me inderdaad best ingewikkeld Lolo. Ik wil je wel helpen als je hulp nodig hebt. Ik ben niet heel goed in coderen, maar ik kan wel een paar dingen =P .
|
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 11:27 | |
| - Zira schreef:
- Jongens ik heb echt een GEWELDIG idee voor een RPG site, namelijk een dungeons and dragons RPG. Like, dat moet wel mensen aantrekken toch?
Bedoel je Dungeons & Dragons als in de DnD tabletop RPG? C: |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 11:28 | |
| Hmm, en toen had ik wèèr zin om een Lion King RPG te starten, maar ik ben super slecht in coderen.. Anyways, mensen daar interesse in? |
|
| |
Endria 125 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 11:29 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 11:29 | |
| - .Snowkit schreef:
- Hmm, en toen had ik wèèr zin om een Lion King RPG te starten, maar ik ben super slecht in coderen..
Anyways, mensen daar interesse in? Ikzelf niet, maar ik ken iemand die een lichte obsessie heeft met TLK (vooral Scar) en ik denk dat zij dat wel leuk zou vinden :') *kuch Juno kuch*
Laatst aangepast door Fisheye op di 11 aug 2015 - 11:31; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 11:30 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 11:31 | |
| |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 11:31 | |
| - Fisheye schreef:
- .Snowkit schreef:
- Hmm, en toen had ik wèèr zin om een Lion King RPG te starten, maar ik ben super slecht in coderen..
Anyways, mensen daar interesse in? Ikzelf niet, maar ik ken iemand die een lichte obsessie heeft met TLK (vooral Scar) en ik denk dat zij dat wel leuk zou vinden :') Oh, okey. Ik ga sws pas starten als ik thuis ben en m'n laptop heb, als ik dan nog inspi heb. :') |
|
| |
Wacht, ik heet Lisa -,- 60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 11:49 | |
| Ben wakker geweest en het is niet echt leuk hier xD
Help me! XD |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 11:49 | |
| Net terug van le dokter, er was niets arnstigs, moet alleen rustig aan doen en daarna mn been trainen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 11:50 | |
| Gelukkig dat het niet ernstig is Tess :3 ! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 11:50 | |
| Ik ben door wat foto's die ik gemaakt heb aan het kijken en ik ben eigenlijk best wel trots op een hoop van deze foto's :') - Een aantal van mijn foto's:
|
|
| |
303 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 11:51 | |
| - Fisheye schreef:
- Ik ben door wat foto's die ik gemaakt heb aan het kijken en ik ben eigenlijk best wel trots op een hoop van deze foto's :')
- Een aantal van mijn foto's:
Wauw! Echt mooi |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 aug 2015 - 11:52 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|