| Blackswirl & Tigersnow {Geboortetopic} | |
|
|
why do you want to know that? (say Marlie) 479 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Blackswirl & Tigersnow {Geboortetopic} vr 14 aug 2015 - 11:44 | |
| Jewel was aan het oefenen, hij keek een beetje voor zich uit. Toen jewel riep pap! Er kruipt iets groots over de muur! en rende weg. Snel stond hij op en volgde de kitten naar buiten, blijkbaar had ze hem niet door, ze probeerde in de boom te klimmen. Het duurde even tot ze op een takje zat, rustig sloop tigersnow door de struiken. En sloeg zijn nagels in de boom, hij klom snel maar geluidloos naar de tak. Jewel kom onmiddelijk hier uit! Het is harstikke gevaarlijk!! hij zette zijn poten op een tak inder hem en beet in haar nekvel, en nam haar mee naar beneden. Boos zette hij haar op de grond en keek haar streng aan. wat denk je waar je mee bezig ben Jewel!? |
|
| |
Eline 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Blackswirl & Tigersnow {Geboortetopic} vr 14 aug 2015 - 12:02 | |
| Helaas kon papa met zijn bek wel bij haar tak en haalde haar eruit. 'Binnen is het saai en iedereen slaapt.' mauwde ze. Haar oortjes hingen treurig. Het was zo saai en ze had net zoveel plezier gehad. Het poesje keek haar vader met grote puppie ogen aan. 'Mag ik heel, héél even, gewoon als jij en mama erbij zijn naar buiten?' vroeg ze. Haar vacht zette haar vacht zo pluizig en schattig mogelijk op. Ze knipperde een paar keer met haar lange wimpers. Jewel wist dat ze super schattig kon zijn. 'Alsjebliiieft?' piepte ze. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Blackswirl & Tigersnow {Geboortetopic} vr 14 aug 2015 - 16:45 | |
| binnen is het saai en iedereen slaapt haar oortjes hingen treugerig en keke hem met puppyoogjes aan mag ik heel heel even gewoon als jij en mama erbij zijn naar buiten? tigersnow zuchte alsjeblieft? hij keek even voor zich uit en dacht even diep na, hij knikte zachtjes vooruit maar je moet niks zegen tegen mama dan word ze ongerust hij trippde naar de grot en riep ik ga even jagen totzo! en rende op jewel af snel oakte hij haar om haar middel en rende naar de grens. Daar lagen ene paar plate stenen waar je goed op kon zonnen, rustig liep hij er heen en legde jewel neer. Hij plofte op zijn buik om de platte stenen en keek naar jewel.wel hier blijven eh zei die voor hij haar een kleine tik gaf om op te staan. |
|
| |
Inge 43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Blackswirl & Tigersnow {Geboortetopic} vr 14 aug 2015 - 17:46 | |
| Bat lag plat op zijn buik. Zijn kop hangend op de grond. Geïrriteerd keek hij hoe Jewel keer op keer ervandoor ging. Ze deed nog een poging. Zijn vader ging achter haar aan, ze kwamen niet terug. Zijn moeder sliep en zijn broertjes lagen er bij. Hij haatte dat kleffe gedoe en ging alleen bij zijn moeder liggen als hij wilde drinken. Hij hield ook niet van drukte maar hij bleef een kitten. Zuchtend stond hij op. Hij sloop naar de uitgang en ging naar buiten. Hij rook hun geur niet en baalde daarvan. Hij vond zichzelf heel goed maar als het mis ging werd hij boos. In een boom zag hij krassen van klauwen. Aha! Aanwijzing nummer een. Hij rende naar de boom en rook nog eens. Hij rook zijn vader en Jewel. Papa heeft haar vast opgegeten! Dacht hij geschokt. Hij volgde de geur naar een paar stenen. Hij zag zijn vader op een steen liggen en Jewel ervoor. Ow, hij had haar gewoon meegenomen om te spelen. Hij keek jaloers naar haar. Had hij haar maar opgegeten! Dacht hij kwaad. Hij keek om zich heen. Niemand had hem gezien. Hij sloop achter een steen en klom onhandig op de steen. Hij zette zich schrap en sprong met een kleine maar woeste brul voor Jewel. Ze zal vast geschrokken zijn en mijn vader zal mijn talent voor prooien besluipen waarderen! Dacht hij met een valse glimlach op zijn snuit. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Blackswirl & Tigersnow {Geboortetopic} vr 14 aug 2015 - 18:00 | |
| tigersnow keek hoe jewel aan het spelen was, toen plots en zwarte kitten voor haar sprong. het was Bat, een klein lachje ontsnapte uit zij keel toen Jewel schrok. goed gedaan jongen! en gaf een lik over zijn kop, maar als je de prooi heb beslopen moet je hem ook nog vangen zei die en liet zich zakken en sloop van de rotsen af. en zwaaide met zijn staart om te laten zien dat Bat hem moest volgen, hij rende door een struik en keek hoe de kitten op hem af liep. hij zette zich schap en legde met een kleine stootje de kitten op de grond met zijn poot. hij lachte en gaf hem een lik, blijven oefenen zoon en pakte hem op zodat hij weer naar zijn zusje kon, om te spelen. |
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Blackswirl & Tigersnow {Geboortetopic} vr 14 aug 2015 - 18:27 | |
| Autumn schrok wakker toen Bat het nest verliet, hij ging rustig zitten en likte eventjes zijn borst. hij keek nieuwsgierig hoe Bat de grot verliet, een kleine duivelse lachje kwam op zijn snoet. hij klom op zijn moeder rug en beet op zijn harst in haar oor, mama wakker worden! hij gleed van haar nek. en begon op haar flank te slaan, nou zou ze tog wel wakker worden? mama kom gauw, papa is weg gegaan. samen met Bat en Jewel misschien komen ze nooit meer terug piepte hij. en rende naar de uitgang en keek met een valse glans in zijn ogen naar buiten, hadden ze hem maar meegenomen. dan was dit verhaal heel anders afgelopen. |
|
| |
Eline 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Blackswirl & Tigersnow {Geboortetopic} vr 14 aug 2015 - 21:27 | |
| Met een woeste brul sprong iets achter haar. Het was Bat maar. Dat was niet erg aardig geweest. Tot haar ongeloof gaf haar vader Bat ook nog eens een compliment. Ze was dan ook nog maar een kitten en kon niet zo veel hebben. Haar kleine oogjes vulde zich met tranen en keek haar vader geschokt aan. Hij had Bat gewoon zijn gang laten gaan! 'Waarom deed je dat?! Het was niet stoer of grappig! Ik word een betere jager en je vangt me toch nooit. En papa jij gaf hem een compliment voor het op de stuipen jagen van zij zusje maar voor knap klimwerk in een boom van mij wordt je alleen maar boos! riep Jewel. Een traantje liep over het witte wangetje. Dit was niet leuk! Haar eerste keer buiten zijn was helemaal verpest. Waarschijnlijk vond papa zijn zoontje gewoon liever dan haar. Nou, misschien vond mama haar wel lief? Gefrustreerd rende ze terug naar de grot en rolde zich op in haar nest. De kitten was een bolletje vacht waar af en toe en snif geluid uit kwam.
-Omg Bat wou dat ze opgegeten was dat is gemeen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Blackswirl & Tigersnow {Geboortetopic} vr 14 aug 2015 - 21:42 | |
| toen tigersnow terug ging naar Jewel samen met Bat, zag hij dat Jewel verdrietig was. haar oogjes vulde met traantjes. 'Waarom deed je dat?! Het was niet stoer of grappig! Ik word een betere jager en je vangt me toch nooit. En papa jij gaf hem een compliment voor het op de stuipen jagen van zij zusje maar voor knap klimwerk in een boom van mij wordt je alleen maar boos! riep ze boos. medelijden stond op zij gezicht toen er een traantje over haar wang rolde. meisje toch hij gaf haar een lik over haar bol, en ging naast haar zitten. hij wikkelde zijn dikke staart om de kleine kitten en keek voor zich uit. weetje waarom ik zo streng was? toen je in de boom zat? hij keek haar aan en veegde de traantjes van haar gezicht en ging veder je bent papa kleine prinses, en daar ben ik heel zuinig op, en ik was heel trots op je hoor toen je in de hoge boom was geklommen. alleen ik was bang.. weetje? bang m je te verliezen hij gaf haar nog een kopje en stond op. laten we maar gaan, mama word anders ongerust hij pakte het witte poesje op en spoorde Bat aan om mee te gaan lopen. |
|
| |
Inge 128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Blackswirl & Tigersnow {Geboortetopic} za 15 aug 2015 - 9:01 | |
| Jewel kwam huilend aanrennen. Blackswirl schrok en stond op. 'Wat is er meisje?' Vroeg ze. Troostend likte ze haar kleine pluizige kopje. Tigersnow en Bat kwamen ook aangelopen. Bat zag er op de een of andere manier tevreden uit. Ze had zo'n vermoeden dat Bat hier iets mee te maken had. Dat moest wel. Ze pakte Jewel op en legde haar bij Sol en... 'Waar is Autumn!?!' riep ze paniekerig. Ze had helemaal niet gemerkt dat hij er niet meer was. Ik hoop niet dat hij zichzelf in de nesten werkt. Ze dwingde zich te ontspannen en ging bij Jewel en Sol liggen, haar kopje troostend bij Jewel. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Blackswirl & Tigersnow {Geboortetopic} za 15 aug 2015 - 11:21 | |
| Hij legde Jewel voor de uitgang die ook meteen er vandoor ging, Bat in tegen deel bleef netjes naast hem lopen. Hij trippelde naar Blackswirl en gaf haar een neusje, waar is Autumn?!? riep ze in eens paniekrerig. Met een diepe zucht liep hij naar de uitgang, en zoekte de geur van de kitten. Al snel had hij de geur gevonden en volgde het, hij rende en rende en keek omzich heen. Jewel en bat waren bij hem dus kon er niks gebeuren maar Autumn was hier helemaal alleen! Hij kroop onder de omgevallen boom door, en keek hijgend om zich heen. Plots voelde hij een klein gewicht op zijn nek, en er werd in zijn oor gebeten. Hij kroop snel veder en schudde zich uit,zodat het kleine gewicht van hen afviel. het was Autumn, een kleine grijns vormde op zijn lippen. Dat was best knap van hem. Hij tikte met puntje van zijn staart op zijn kop.dat was knap jongen, maar we moeten echt terug nu sprak hij koeltjes, en pakte hem bij zijn nekvel. En leip naar hun grot, met een paar soepele sprongen was hij boven en leip hij de grot in, hij legde Autumn bij zijn siblings. En ging naast blackswirl en zijn kitten liggen. |
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Blackswirl & Tigersnow {Geboortetopic} za 15 aug 2015 - 11:57 | |
| omdat mama niet wakker werd, wat hij maar zelf op pad gegaan. en rende blij door het landschap maar zijn oortjes stonden alert, hij zal papa en mama is verassen. hij keek omzich heen, er was een beek en een waterval waar hun grot bevond. er was een kleine bos met wat struiken, en papa had eens verteld dat vlak bij de grens hele grote rotsen waren. waar je op kon zonnen, misschien kon hij daar wel heen? hij trippelde rustig veder toen hij plots poot stappen hoorde. snel keek hij omzich heen waar hij kon verstoppen, veder op was een omgevallen boom. perfect! dacht hij en klom zo snel mogelijk op de stam, en verstopte zich achter een tak. al snel zag hij papa uit de struiken rennen, en kroop onder de boom. dat was zijn kans, toen zijn vader zijn kop aan de ander kant te voorschijn kwam. sprong hij op zijn nek en beet in zijn oor, maar al gauw gleed hij van hem af toen hij wild begon te schudden. dat was knap jongen, maar we moeten echt terug nu sprak hij koel en een trotse tik op zijn kop maakte hem lachen. hij werd opgepakt en werd terug gebracht, hij zal deze tactiek om met zijn siblings te spelen gebruiken! hij werd naast zijn broertjes en zusje gelegd. hij duwde de andere siblings aan de kant zodat hij vlak bij papa en mama kon liggen. |
|
| |
Eline 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Blackswirl & Tigersnow {Geboortetopic} za 15 aug 2015 - 16:31 | |
| Jewel snufte. Papa vond haar wel lief gelukkig maar. 'Maar je vindt het niet erg als je 'prinsesje' door haar siblings worst gepest! Ik zorg wel voor mezelf.' mauwde ze. Kwaad dacht ze aan Bat. Gisteren leek hij haar juist lief! Maar nu pestte hij haar. Ze zou nog wel wraak nemen... Maar hoe? Jewel wou niemand na-apen en zou zelf iets origineels verzinnen. Het poesje loerde naar de kruidenverzameling. Spinrag zou hij nooit eten. Niks heel giftigs, zo erg hoefde het nou ook weer niet te zijn. Toen viel haar oog op iets anders... Ja, dat zou grappig zijn. En daarna konden ze vrede sluiten toch? |
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Blackswirl & Tigersnow {Geboortetopic} za 15 aug 2015 - 17:54 | |
| hij keek nieuwsgierig naar zijn zusje, wat was ze van plan? zachtjes stond hij op en liep naar haar toe. wat ben je aan het doen? vroeg hij met een scheve kop. mag ik mee doen? vervolgde hij daarna, hij sloeg een paar keer met zijn staart en trok met zijn oortje. hij keek omzich heen, Bat lag in het nest, en zijn andere broertje ook. die had niet zo veel gepraat, maar ja. Jewel leek eigenlijk best kwaad op haar andere sibling Bat wat is er met jou en Bat? hij mocht al zijn siblings maar Jewel was zijn zusje en hij vind haar toch wel het leuks om mee te spelen.
~Autumn gaat je helpem met wraak nemen >) (op zijn manier) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Blackswirl & Tigersnow {Geboortetopic} | |
| |
|
| |
|