|
| Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: . MY POKÉMON ADVENTURE do 16 jun 2011 - 21:49 | |
| This is how an epic adventure begun.. INLEIDING Ik heb besloten om Pokémon White weer eens te gaan spelen. Maar om ervoor te zorgen dat ik niet weer verveeld raak, ga ik het in Hard mode doen. Dit houdt in dat je je aan verschillende regels moet houden, waardoor het ´moeilijker´ zou worden. Het lijkt me best interessant om het eens een keertje te proberen. Maar, nu kwam ik achter nog iets: er zijn meerdere mensen die het in hard mode doen, en er een comic of verhaal van maken. Dus dacht ik; waarom niet? Aangezien ik niet zo bedreven ben in het maken van comics, besloot ik om een verhaal te maken. En ik hoop dat jullie het leuk vinden! PS: Ik heb geen inleiding, omdat ik te lui ben om daar iets mee te doen of iets voor te verzinnen.
- Regels:
1. If a pokemon faints, you permanently box it 2. Nickname all Pokemon caught 3. DO NOT USE HEALING ITEMS (including status-healing items) - Non-healing held items (i.e lucky egg) are okay - Using stat-incresing items (i.e. protein) are okay - Nurse/Doctor heals = Pkmn center heals (use them often) 4. Catch the first pokemon you see in the field. - DO NOT CATCH DUPLICATES - If a duplicate is your “first encounter,” you have 2 more chances of finding something different. If that fails, move on. - If encounter a Pokemon that had previously died, you are allowed to catch it. - If you have Pokemon from a certain evo line and find a wild Pokemon within that line (i.e. encountering a wild Blitzle and you already have Zebstrika), you cannont catch that wild Pokemon. 5. NO LEGENDARIES - EXCEPTION: Zekrom can be caught/used on team 6. The Pokemon catching rules are nullified if a shiny Pokemon is found 7. Pinwheel Forest (outside and inside) coundt as different areas. NOTICE: Only the first two rules are a given in any Nuzlocke run. The rest i customized form my own gameplay. Regels © Ky-nim
Onderaan elk Chapter zal ik eventjes een lijstje zetten van de Pokémon die nieuw zijn; Hun nickname, soort, geslacht en nature (; - Chapter 1:
SUMMER
Beste Nora,
Ten eerste van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat gaat de tijd toch snel. Je bent nu toch al vijftien jaar oud? Nou, dan wordt het hoog nodig tijd voor je eerste echte Pokémon! Wees niet bang, ik heb overal rekening mee gehouden. In je cadeau zitten drie Pokéballs, eentje voor jou natuurlijk; en ook eentje voor elk van je vrienden – Cheren en Bianca. Kies verstandig, want deze keuze is erg bepalend voor je verdere leven als trainer.
- Professor Juniper.
Een klein lachje sierde zich rond haar lippen. Ja, ze was inderdaad al vijftien jaar… Dus het was wel waar; het was ook tijd dat ze eens een reis zou gaan maken. Haar moeder zou er vast geen bezwaar tegen hebben, die had het ook gedaan op haar leeftijd. Nog erger; die was zelfs al op pad gegaan op haar twaalfde. En zij zat hier nog thuis, op haar vijftiende! Langzaam keek de brunette op van haar kaart, naar haar twee vrienden; Bianca en Cheren. ‘En? Wat stond erin?’ vroeg Bianca opgewonden. Nora knipperde een paar keer met haar ogen, wierp een vluchtige blik op Cheren. Deze stond haar enkel aan te kijken met een bescheiden glimlach; die vertelde dat hij het ook wou weten. ‘O, niets speciaals -’ Ze zweeg en draaide zich om, staarde naar de doos. ‘Enkel over wat erin zit. Wel niet leuk; nou is de spanning er ook vanaf,’ mompelde de brunette. Opgewonden sprong Bianca op en neer. ‘Maar wij weten het nog niet! Nou maak open,’ drong ze aan. Nora grinnikte zachtjes, typisch Bianca. Langzaam opende ze de doos, keek met grote ogen naar de drie Pokéballs die er inlagen. Met z’n drieën keken ze ernaar. ‘Zijn dat wat ik denk dat het zijn?’ ‘Nee, Bianca, je kan het niet eten.’ ‘Dat bedoelde ik ook helemaal niet!’ Ze kreeg een zachte klap tegen haar arm, gniffelde plagend. ‘Dat weet ik ook wel, Bianca, ik dol maar met je.’ Er werd een hand op haar schouder gelegd. Zijdelings keek ze naar Cheren, die met een verwachtende grijns naar haar keek. ‘Jij bent de jarige hier, dus jij mag als eerste kiezen,’ kondigde hij aan. Het meisje knikte, en keek weer naar de Pokéballs met een ernstige blik. Ze moest verstandig kiezen. Weifelend pakte ze twee Pokéballs, keek eerst naar de een en vervolgens naar de ander. Ze was er wel al zeker van dat ze geen Vuur type wou; dat idee had haar nooit aangestaan. Dus dan moest ze nog kiezen tussen Water en Gras. Ze slaakte een zucht, waarom moest zij ook als eerste kiezen? Na lang nagedacht te hebben besloot het meisje toch maar om voor Gras te gaan. Ging ervanuit dat dat het beste bij haar zou passen. ‘Oké, dit wordt mijn keuze,’ sprak ze overtuigd. Rustig liet ze de Pokémon uit haar Pokéball. Een Snivy keek haar met grote bruine ogen aan. Langzaam ging Nora door haar knieën, keek met een warme glimlach naar de kleine Pokémon. ‘Hallo daar kleintje,’ sprak ze zachtjes, ‘Mijn naam is Nora.’ De kleine Pokémon bleef haar aankijken. ‘Nora?...’ ‘Is het goed als ik jou de naam Nagini geef?’ ‘Nagini… Natuurlijk mag dat, die naam is mooi!’ De Snivy sprong in haar armen. Blij omarmde het meisje haar eerste Pokémon. Cheren en Bianca keken enkel naar het voorval. Zij konden niet verstaan wat er allemaal werd gezegd; enkel Nora konden zij verstaan. Maar vreemd genoeg kon Nora de andere Pokémon wel verstaan. Langzaam kwam de brunette weer overeind, met Nagini in haar armen. Haar mond vormde een perfecte ‘o’ bij het zien van haar vrienden. ‘Hebben jullie ondertussen al gelijk een Pokémon uitgekozen terwijl ik niet keek?’ zei ze verontwaardigd. Beiden knikten. Bianca grijnsde nogal onzeker, maar ineens begonnen haar ogen te stralen. ‘Hé Nora, wat zeg je ervan als we een gevecht houden? We hebben nu eindelijk onze Pokémon!’ Cheren fronste. ‘Bianca… Ze zijn nog erg zwak, ik denk niet dat -’ ‘Oké, is goed Bianca!’ onderbrak Nora hem gewoon, had hem niet eens horen praten. Eventjes aarzelde het meisje. ‘Nagini… Wil jij eigenlijk wel vechten?’ ‘Nou, jij hebt er het volste vertrouwen in dat het goed gaat komen. Dus waarom zou ik dan nog weigeren?’ Het meisje knikte, zette haar Pokémon voorzichtig op de grond. Bianca zette haar Oshawatt op de grond. ‘Oké, Cheren jij bent de scheidrechter!’ De jongen slaakte een zucht, maar protesteerde echter niet.
Een kattengevecht later.
‘Nora! Nora! Deed ik het goed?’ De Snivy kreeg geen antwoord, en haar enthousiasme over haar winst ebde weg. De drie keken met open mond naar de ravage in de kamer. ‘Wie had gedacht dat zo’n kleine Pokémon, zo’n grote vernieling konden aanrichten,’ sprak Cheren ongelovig. Nora gaf hem een plagerige klap op zijn schouder. ‘Hé, vernieling is een erg groot woord hoor. Ze hebben enkel een beetje rommel gemaakt,’ verdedigde ze haar Pokémon. Bianca schudde haar hoofd terwijl ze zachtjes zuchtte. ‘Nora, zoals verwacht ben je sterker dan mij. Maar; misschien dat Cheren wel een partij voor je is!’ De twee keken elkaar aan. Uiteindelijk haalde de jongen zijn schouders op. ‘Ach, je kamer kan er niet erger op worden nu, toch?’ Rustig zette hij zijn Tepig op de grond. Ietwat bezorgd keek ze naar haar Pokémon. ‘Nagini, denk je dat je nog een ronde aankunt?’ De Snivy knikte glimlachend.
Nog een epic gevecht later.
Ongelovig staarde de jongen naar het dolblije meisje. Het meisje had haar Pokémon in haar armen en sprong enthousiast op en neer. Ze bleef staan en deed vervolgens nog een kort vaag dansje. ‘Nagini, je was geweldig!’ De jongen slaakte een zucht, legde zich neer bij de waarheid. ‘Je bent beter dan verwacht, Nora.’ Ze keek op, met een nogal droge blik keek ze naar de jongen. ‘Ik ben gewoon goed, dat weet je. Je hebt me altijd onderschat; en nu krijg je eindelijk je verdiende loon,’ sprak ze op een plagerige toon. ‘Nou, zorg maar dat het je niet naar je hoofd stijgt,’ merkte Bianca op. Het meisje lachte. ‘Natuurlijk niet, Bianca! Je weet toch dat ik gewoon vervelend ben.’ Ze keek weer naar Cheren, knipoogde naar hem. De jongen keek weg en schraapte zijn keel. ‘Kom, Bianca, we kunnen nu maar beter gaan. Het spijt me van je kamer, Nora.’ De jongen liep al de trap af. Grinnikend richtte Bianca zich tot haar vriendin. ‘Doe niet zo vervelend tegen hem,’ zei ze op een lacherige toon. ‘Ach, jij vindt het toch ook grappig? En hij weet dat ik het niet meen.’ De twee meisjes liepen blij de trap af, na hun Pokémon weer in hun Pokéballs te hebben gedaan. Ze konden nog net een glimp opvangen van Cheren die zijn excuses aanbood tegen haar moeder. ‘Ach, dat is helemaal niet erg! Ik ruim het wel op. Ga jij maar naar Professor Jupiter, dat is veel belangrijker.’ Met een dankbare glimlach keek Cheren naar de vrouw. ‘Bedankt.’ De twee meisjes gingen aan weerszijde van hun vriend staan. ‘Kom, Cheren, dan gaan wij alvast. We moeten het ook nog aan onze ouders vertellen,’ sprak het blonde meisje, waarna ze de jongen aan zijn arm mee het huis uit trok. Het laatste wat nog te horen was, was een; ‘Zie je later Nora!’ Voordat de deur achter de twee dicht ging. Haar pols werd vast gepakt, er werd iets omheen gedaan. Met grote ogen keek ze ernaar. ‘Mam… Wat is dit?’ Langzaam keek ze op, keek haar moeder vragend aan. ‘Dit is een Xtransciever. Hij zal erg van pas komen op je reis.’ Het meisje knikte dankbaar. ‘Ga nu maar gauw, ze zijn vast al op je aan het wachten.’ Ze gaf haar moeder een knuffel, zag nu pas de nadelen in van het vertrekken op een reis. Maar ze zou haar moeder nog regelmatig kunnen opzoeken, dat was geen probleem. Snel rende ze het huis uit, dol enthousiast. ‘Doei Mam, ik hou van je!’ riep ze nog voordat ze de deur achter zich dicht gooide en op weg ging naar het laboratorium van Professor Juniper.
‘Schiet op Nora!’ In een nogal sukkelig drafje legde de brunette de laatste paar meters af, enkel omdat Bianca niet meer kon wachten. De blondine was al het gebouw in gegaan, Cheren volgde haar en als laatste sloot zij de rij. Binnen stond de professor al op de drie te wachten, verwelkomde ze hartelijk. ‘Nou, laat jullie Pokémon eens zien,’ vroeg ze benieuwd. De drie lieten hun kameraadjes uit hun Pokéballs. Juniper leek licht verbaasd bij het zien van de drie Pokémon. ‘Hebben jullie al met ze gevochten?’ De drie knikten, ietwat bescheiden. ‘Dat verklaard alles! Ze lijken jullie nu al goed te vertrouwen.’ De vrouw liep eventjes weg, kwam weer terug en gaf ze ieder de spullen die ze nodig hadden. ‘En hiermee sluit ik mijn verhaal af,’ eindigde ze haar uitleg. Nora slaakte een zucht, het leek alsof ze nooit zou stoppen met praten. Maar ze had nu in ieder geval haar Pokédex en een paar Pokéballs. Dus ze had niets te klagen. De andere twee waren al weg, maar de brunette had nog wat vragen gesteld over de Pokédex; wou er zeker van zijn of ze alles wel goed snapte. ‘Dank u voor de uitleg!’ bedankte ze de vrouw nogmaals, waarna zij ook het gebouw verliet en op weg ging naar Route 1. Bianca rende haar tegemoet. ‘Kom, Nora!’ sprak ze opgewonden terwijl ze haar meetrok aan haar arm. ‘Het leek Bianca leuk om tegelijkertijd een stap te zetten op onze eerste echte Route als trainers,’ glimlachte Cheren als uitleg. Instemmend knikte het meisje. ‘Ja, dat is inderdaad een leuk idee.’ Bianca glimlachte bescheiden, in verlegenheid getrokken door het complimentje. De drie pakten elkaars handen vast, Nora in het midden. ‘Oké, daar gaat ‘ie!’ ‘3’ ‘2’ ‘1!’ Tegelijkertijd zette de drie een stap op het pad. Hun avontuur was officieel begonnen.
Nagini ♀ Snivy Naive Nature Likes to Relax
Laatst aangepast door Hollypaw op ma 20 jun 2011 - 17:40; in totaal 2 keer bewerkt |
| | | Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: . MY POKÉMON ADVENTURE za 18 jun 2011 - 22:53 | |
| lol. Ik hou me (bijna) altijd aan regel 2. x3 |
| | | Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: . MY POKÉMON ADVENTURE zo 19 jun 2011 - 12:00 | |
| Ja, daar houd ik me ook altijd wel aan XD Maar omdat ik nu ook iedere first encounter moet gaan vangen; Krijg ik misschien wel een grappig teampje c:
En ik weet nog steeds niet welke starter ik moet pakken ;p Maar ga waarschijnlijk weer voor gras geval, Die doet het altijd goed =w= |
| | | 143
| |
| | | | Alexandra but call me Alexx 317 Actief
| |
| | | | Soof 477
| |
| | | | Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: . MY POKÉMON ADVENTURE zo 19 jun 2011 - 13:10 | |
| Ik heb op Pearl een female Lucario. Was zo melig om die als 'starter' te nemen. Eventjes ruilen enz. Maar heb er nooit wat mee gedaan omdat ik lui was of zo.
Vuur is saai en lelijk XD Bij B&W dan. Het is alweer Fire Fight type op het einde van evolutie reeks, En nu is 'ie ook nog eens lelijk o_o |
| | | Soof 477
| |
| | | | Julya 149
| |
| Onderwerp: Re: . MY POKÉMON ADVENTURE zo 19 jun 2011 - 13:33 | |
| Ik wil ook pokemon B&W maar ik mag het niet kopen.... |
| |
| Onderwerp: Re: . MY POKÉMON ADVENTURE ma 20 jun 2011 - 17:36 | |
| Chapter 1 staat er c: Houdt er rekening mee; Dat ik niet alles precies hetzelfde omschrijf als in de game. Dat is ook weer zo saai en onorigineel XD |
| | | 432
| |
| Onderwerp: Re: . MY POKÉMON ADVENTURE ma 20 jun 2011 - 17:44 | |
| Ik train mijn Pokémon altijd een level vooruit als een ervan een level omhoog is gegaan. Echt heel vervelend soms |
| |
| Onderwerp: Re: . MY POKÉMON ADVENTURE ma 20 jun 2011 - 17:50 | |
| Mijn Pokémon zijn altijd vijf levels hoger dan die bij de gym. *kucht* Ben een trainaholic ^^' En ik train ze altijd geleidelijk; allemaal lv 50, allemaal lv 55 enz enz. |
| | | SF-A2 Miki, the insane one. 117
| |
| Onderwerp: Re: . MY POKÉMON ADVENTURE di 21 jun 2011 - 15:59 | |
| Ik ben ook overnieuw begonnen :3. Ben begonnen met chimchar een vuurpokémon die ik Weaselstar heb genoemd :3. Ik ga een soort van clan maken weet je x'D. Dat leek mij een leuk ideetje :3. Maar! Mooi verhaal wat je geschreven hebt |
| | | 33
| |
| Onderwerp: Re: . MY POKÉMON ADVENTURE zo 24 jul 2011 - 11:13 | |
| - Hollypaw schreef:
- Mijn Pokémon zijn altijd vijf levels hoger dan die bij de gym.
*kucht* Ben een trainaholic ^^' En ik train ze altijd geleidelijk; allemaal lv 50, allemaal lv 55 enz enz. Dat doe ik ook, ik speel geen Hard mode, maar toch Ik heb op Black nu een stuk of 5 Pokémon in de level 90, maar ik heb het nu al een tijdje niet meer gespeeld. Lolly's zijn gigantisch lekker |
| | | Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: . MY POKÉMON ADVENTURE di 16 aug 2011 - 9:25 | |
| Er komt een pokemon met nnieuwe evee's nieuwe regi's En al die dingen. Maar hwt is nog niet bekend hoe het gaat heten. Maar mijn Black spel wilo je echy niet zien. IK kom namelijk niet verder Dx en met heartgold ookal niet DX |
| | | 1413
| |
| Onderwerp: Re: . MY POKÉMON ADVENTURE di 16 aug 2011 - 19:26 | |
| Ow, ik ben ook zo'n trainaholic xD Bij SoulSilver moesten ze lv. 80 zijn om Red te verslaan Mijne waren allemaal lv. 95 xD En ik moest ze alle 6 vanaf lv. 20 of lager trainen O.o Ik ben ook echt zo'n iemand die alle pokémon wil hebben xD Dus ik vang en train als een gek xD Ik wil B&W ook wel hebben, maar het mag niet van m'n moeder D: Is het leuk met die nieuwe pokémon? Maar iig, leuk verhaaal <3 ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
| | | | Onderwerp: Re: . MY POKÉMON ADVENTURE | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |