See you again - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

See you again

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Bonnie
Member
See you again  - Pagina 2 DPKsfdL
Mary
51
Actief

CAT'S PROFILE
Bonnie
BerichtOnderwerp: Re: See you again    See you again  - Pagina 2 Icon_minitimema 10 aug 2015 - 13:05

Bonnie keek op toen hij zag dat het gebouw helemaal verwoest was. 'Ze hebben het vast wel gered.' steunde hij de poes. Het moest wel, Mangle en Foxy waren slim genoeg om een oplossing te vinden. Bonnie slikte toen hij de animatronics half verbrand zag. Die redden het niet meer. Mangle was goed in klimmen, die had het vast wel gered. Maar toch twijfelde hij over Foxy, hij was snel, erg snel. Het zou hun niets verbazen dat hij het gehaald had, maar ook weer niet.

Terug naar boven Ga naar beneden
Chica.
Member
25
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Chica.
BerichtOnderwerp: Re: See you again    See you again  - Pagina 2 Icon_minitimema 10 aug 2015 - 13:52

Aan de rand van het bos bleef ze stokstijf staan. Het eens zilver witte gebouw met de blauwe plint was volkomen verwoest. Zwartgeblakerde muren staken woest af tegen de nette huizen van de twolegplace. Aarzelend zette ze een stap uit het woud. Het onbekende woud voelde nu al meer als een thuis dan de ruïne van Freddy's Pizzeria. Het rode monster en de gele twolegs waren weg. Iedereen was weg. Alles was weg. Een boom naast de pizzeria was ook verbrandt net als het gras aan die kant. Het gras en de boven aan hun kant was een beetje stoffig maar onbeschadigd. Voorzichtig met haar buik vlak boven de rond sloop ze het gras op. Een geur drong haar neus in. Mangle! 'Jongens ik ruik Mangle!' riep ze. Nog een keer rook ze aan de lucht en volgde de geur. Daar onder die struik! Een grijze kat met hier en daar een plukje wit en roze lag daar bewegingsloos. Zonder op de rest te letten stormde ze naar haar vriendin en drukte haar oranje snuit tegen de schouder. 'Mangle kan je me horen?' mauwde ze zachtjes. Een zucht ontsnapte haar mond. De poes ademde en leefde nog.
Freddie
Member
Wacht, ik heet Lisa -,-
60
Actief

CAT'S PROFILE
Freddie
BerichtOnderwerp: Re: See you again    See you again  - Pagina 2 Icon_minitimema 10 aug 2015 - 13:59

Freddy wou ze nog tegenhouden toen ze voorwaarts gingen. Pas vossenlegtes later zuchtte hij en liep achter hun aan. Met een geërgerde blik hoorde hij Chica en Bonnie praten. Hij keek naar de lucht en snoof. 'Ligt het aan mij of gaat het straks regenen?' miauwde hij emotieloos. Hij keek naar de pizzeria en ging even ervoor zitten, al die jaren al die manen, zijn thuis. Het was weg, alles was weg. Hij kon nooit meer de pizza ruiken dat ze maakten of het proeven. Hij kon niks meer. Plots hoorde hij Chica wat miauwen. Met een ruk keek Freddy naar achteren. Waarom was ze bij die struik? Freddy versmalde zijn ogen om scherper te kijken, een witte, vuile kat lag in de struiken. Mangle? Snel sprong de kater op en liep naar de rest. 'Mangle?' vroeg hij bezorgd. Ze ademde nog, maar moeilijk. Gelukkig, nog maar eentje te gaan. Maar waar was Foxy?
Mangle
Member
68
Actief
Mangle
BerichtOnderwerp: Re: See you again    See you again  - Pagina 2 Icon_minitimema 10 aug 2015 - 14:20

Van zwart werd het donker. Vaag onderscheidde ze de omtrekken van twee katten. Ze zeiden haar naam en een vroeg iets... Plotseling schoten haar oog open. 'Chica! Freddy!' riep ze. Vermoeid stond ze op. Mangle voelde zich al ietsjes beter. Ergens rook ze Bonnie. Waar was Foxy? Foxy was al buiten toch? Ze draaide een rondje. Ja, daar stond Bonnie. Met maar 1 een oog wer je zichtveld een stuk kleiner.
Bonnie
Member
Mary
51
Actief

CAT'S PROFILE
Bonnie
BerichtOnderwerp: Re: See you again    See you again  - Pagina 2 Icon_minitimema 10 aug 2015 - 14:31

Bonnie liep naar de witte poes toe. 'Heb je ergens Foxy gezien, of hem geroken?' hij keek op en voelde een paar druppels vallen. Zijn blik gleed af op Chica en Freddy, Foxy zou toch niet... Bonnie schudde verward zijn kop. 'Denk je dat je zult lopen? Ik heb hier egens in de buurt een lege schuur gevonden, daar kunnen we schuilen.' Bonnie keek naar de rest, de druppels werden groter en vielen sneller. Plots viel er een bliksemschicht gevolgd door een hard geluid. Zijn staart werd dik. Maar de kater negeerde zijn angst, dit had hij zo vaak gehoord en hij was er altijd veilig geweest voor dat, maar nu stonden ze onder een boom. En Bonnie was niet de slimste, maar hij wist wel hoe erg bomen de bliksem met zich mee trokken.
Freddie
Member
Wacht, ik heet Lisa -,-
60
Actief

CAT'S PROFILE
Freddie
BerichtOnderwerp: Re: See you again    See you again  - Pagina 2 Icon_minitimema 10 aug 2015 - 21:43

Hij zuchtte opgelucht toen de witte poes iets zij. Maar het leek wel alsof ze bezorgd was om Bonnie, Freddy schudde zijn kop. 'Het zou fijn zijn om ergens te schuilen, ja.' miauwde hij bewust. Zijn staart zwiepte geërgerd heen en weer. Niet dat hij bang voor onweer was, integendeel. Hij haatte dat geluid. Zijn blik veranderde van opgelucht naar emotieloos. En keek Chica en Bonnie aan. 'Als jullie Mangle helpen op te staan let ik op voor hindernissen omderweg. Of kun je zelf lopen?' bij zijn vraag keek hij naar Mangle. Ze was taai, maar het kon Freddy niets verbazen als de poes het zelf wou proberen.
Mangle
Member
68
Actief
Mangle
BerichtOnderwerp: Re: See you again    See you again  - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 aug 2015 - 10:00

Mangle knikte toen ze Bonnie hoorde praten over de schuur. Ergens schuilen zou heel fijn zijn. Het liefst zou ze ondersteund worden maar, zelf proberen kon geen kwaad. 'Chica, kan jij naast mij lopen voor het geval ik het toch niet alleen red?' Vroeg ze. Het liefst zou ze nu haar ogen dicht doen en wakker worden uit deze nachtmerrie. De enige plek waar ze zich ooit thuis had gevoeld was verwoest. Voor de rest moest het ook erg zijn maar dit was echt vreselijk. Ze was Foxy kwijt, die ze stiekem best leuk had gevonden, en de pizzeria was verwoest. 'Nog een teken dat geluk niet voor haar bestemd was.' Zei de negatieve stem in haar hoofd. 'Maar ze had tenminste Freddy, Bonnie en Chica nog.' Sprak zij de andere stem tegen. Oh geweldig, ze voerde weer eens een discussie met haarzelf. Vastberaden zette ze haar eerste paar stappen. Ze moest gewoon doorzetten.
Bonnie
Member
Mary
51
Actief

CAT'S PROFILE
Bonnie
BerichtOnderwerp: Re: See you again    See you again  - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 aug 2015 - 16:12

Bonnie knikte en keek de rest aan. 'Ik leid jullie wel, het is een paar minuutjes lopen, maar ik nee aan dat jullie er wel tegen kunnen?' zijn wenkbrauw trok hij op toen de kater naar Mangle keek. Bonnie gaapte, hij was best wel moe, dat was hij altijd. Chica is iemand diegraag eet, Freddy iemand die graag de leiding wilt en Mangle iemand die graag klimt en Bonnie? Die is is iemand die graag sliep. Langzaam zigzagde hij tussen de bomen en sprong via een laaghangend hek. 'Ik denk niet dat de meesten dit zullen redden maar als jullie niet willen springen maak anders een gat onder de struik.' miauwde hij en wachtte af op de rest.
Mangle
Member
68
Actief
Mangle
BerichtOnderwerp: Re: See you again    See you again  - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 aug 2015 - 9:31

Mangle keek twijfelend naar een hek. Meestal klom ze echt overal over heen. Maar was ze nu fit genoeg? Met een grote inspanning klom ze over het hek. Chica klom eronderdoor en liep naar Mangle om haar weer te ondersteunen. Het liefst zou ze nu vragen hoe ver het nog was maar dat zou erg zeurderig klinken. Een bliksemschicht sloeg ergens in en liet de boom helemaal zwart achter. Chica's haren stonden recht overeind en ze zag er echt geschrokken uit. De regen werd ook steeds harder. Langzamerhand spoelde de as uit haar vacht. De wit en roze vacht kwam weer terug, net als de vele littekens helaas. Mangles vacht piekte alle kanten op. De poes stuurde in de verte. Waar was die schuur?
Freddie
Member
Wacht, ik heet Lisa -,-
60
Actief

CAT'S PROFILE
Freddie
BerichtOnderwerp: Re: See you again    See you again  - Pagina 2 Icon_minitimeza 15 aug 2015 - 20:10

Als laatste was Freddy aan de beurt. Hij wist dat de gat in de struik hem veel werk zou gaan kosten aangezien hij best groot was. Met een zachte zucht pakte hij zijn hoed op tussen zijn kaken en sprong over het lage ding heen. Zo moeilijk was het niet. Met zijn voorpoot maakte hij zijn strik schoon dat naderhand wat stoffig was en deed zijn hoed op. Met een verveelde blik keek hij Bonnie aan. 'Gaan we nog? Iedereen is er en volgens mij zie ik de schuur al die jij bedoelt.' Zijn staart wees een klein, houten huisje aan dat verderop aan de horizon uitstak. De groene ogen van de bruine kater omtweek de blik van zijn beste vriend en liep er met langzame passen eropaf om de andere katten de tijd te geven om achter hem aan te gaan, tenminste, als ze dat wouden.
Chica.
Member
25
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Chica.
BerichtOnderwerp: Re: See you again    See you again  - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 10:36

Chica zuchtte. Haar poten deden pijn. Vooral de zolen. Mangle leunde op haar en dat was vrij vermoeiend. Moe keek ze rond. Ergens vaag door de regen zag ze een silhouet van een gebouwtje. 'Bonnie is dat de schuur?' vroeg ze.
Bonnie
Member
Mary
51
Actief

CAT'S PROFILE
Bonnie
BerichtOnderwerp: Re: See you again    See you again  - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 aug 2015 - 10:40

De grijze kater knikte op beide vragen en rende erop af in de hoop dat de rest ook meekwamen. Freddie kwam erachteraan en liet hem even doorlopen. "Het is niet ver meer." moedigde hij hun aan. Hij zag hoe de schuur per pas groter werd en zo te ruiken was het verlaten. Zijn pels was donker van de natte regen en zijn ogen stonden dof van zijn vermoeidheid en angst.

Flut, telefoonpost
Mangle
Member
68
Actief
Mangle
BerichtOnderwerp: Re: See you again    See you again  - Pagina 2 Icon_minitimema 28 sep 2015 - 23:55

Uitgeput en helemaal koud struikelde ze verder. Opeens voelde ze zich een beetje misselijk worden. Chica draaide zich om "Mangle, gaat het goed? vroeg ze bezorgd. Ze knikte met haar hoofd. Het ging helemaal niet goed. "Moet je even rusten?" mauwde ze gelijk daarna. "Hoeft niet." Ze zou niets liever willen. "Heb je honger? Misschien kan ik een muis voor je vangen." Ze stierf van de honger. "Mijn honger valt wel mee." Om de groep in te halen rende ze een stukje toen ze het opeens heel benauwd kreeg. Heel hard begon ze te hoesten. Ze had zoveel rook in geademd. Piepend probeerde ze adem te halen. "Mangle! Mangle! Jongens, er is iets niet goed!" hoorde ze Chica nog roepen. De witte poes zakte door haar poten. Het was gewoon te veel. Het weer, de rook en de schok.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: See you again    See you again  - Pagina 2 Icon_minitime

See you again
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: