̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Slate
Member
̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶ 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶   ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶ Icon_minitimeza 8 aug 2015 - 22:01

Tweede poging :’)

Jullie lezen het goed (en dit was eigenlijk best wel te verwachten, aangezien ik het onzintopic ermee heb gespamt), Fisheye krijgt een (tweede) nestje kittens. Haar eerste nestje bestond uit een aantal doodgeboren kittens, dus die zullen nooit op dit forum ronddwalen of rondgedwaald hebben. De vader van dit nestje is een NPC-kater die Fisheye eigenlijk al een lange tijd kent, zijn naam is Honeytongue, hij was ooit een ThunderClankat maar is nu een rogue. Hij is ook de vader van Fisheye's eerste nestje. Fisheye glipt er soms tussenuit om hem te bezoeken, hij “woont” namelijk vlak buiten het ThunderClan territorium. Fisheye zal doen alsof ze niet weet wie de vader is.
Honeytongue is een vaalrode/oranje tabby kater met amberkleurige ogen.
Fisheye is een witte poes met bruine tabby vlekken en (oorspronkelijk) amberkleurige ogen. Haar opgezwollen oog en de verkleuring van dit oog is het resultaat van een ziekte en is dus niet erfelijk!

Ik heb niet zoveel verstand van kattengenetica, dus ik kan niet met zekerheid zeggen welke vachtkleuren de kittens kunnen hebben… Als je ergens over twijfelt, vraag het maar en ik zal proberen om te beoordelen of het realistisch kan zijn.

De dingen die ik graag wil weten van de kittens zijn: Naam, Geslacht, Uiterlijk en Karakter. Natuurlijk mag je altijd extra dingen toevoegen.
♦.♦

Laatst aangepast door Fisheye op di 18 aug 2015 - 14:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostlife
Member
̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶ DPKsfdL
Lotte
208
Actief

CAT'S PROFILE
Lostlife
BerichtOnderwerp: Re: ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶   ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶ Icon_minitimeza 8 aug 2015 - 22:07

Ik hou het kort want moet zo gaan

Naam: Littlekit - Littlepaw - Littlestep
Geslacht: poes
Uiterlijk: een kleine, roodwitte poes met amberkleurige ogen.
Karakter: Geeft zich vaak de schuld, erg verlegen, houdt niet van geschreeuw en rustig.

Uiterlijk:
Lightningmoon
Member
[img][/img]
juno
315
Actief
Boop!

CAT'S PROFILE
Rank:
Lightningmoon
BerichtOnderwerp: Re: ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶   ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶ Icon_minitimeza 8 aug 2015 - 22:09

Lilykit

Genaral

Naam: Lilykit
Volgende namen: Lilypaw Lilywhisker
Rang:Kit
Leeftijd: Unborn
Geslacht: poes
Clan: thunderclan

Outside

Vacht kleur: Tabby
Vacht lengte: Lang
Ogen: Donker Groen
Neus: Roze

Inside

Lily houdt ervan om te ontdekken. Het liefst in andere clans. Maar natuurlijk weet ze dat dat niet mag. Ze zal ook niet de braafste van het nest zijn. Ze mag dan wel ondeugend zijn. Ze zal wel uitgroeien tot een loyale warrior. Ook houdt ze van aandacht van andere katten.

Skills

snelheid: ★★★★☆
Kracht:★★★☆☆
Behendigheid: ★★★★☆
Reuk:★★★☆☆
Gehoor:★★★☆☆
Klimmen:★★★★☆

Motivatie en iets over mij
Ik hou van fishy <3 ik vind haar een super leuk karakter (ze is ook de eerste die ik zag op wc) En ik zou het erg leuk vinden om een kit van haar te zijn

Mijn naam: Juno
Bekendste acc: Ik Rpg het meest op Lightningpaw** maar ik denk dat ravenmist bekender is.
Leeftijd: 13
extra: Okay, i just did it xD
̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶ 2z4ld8j

By Kíli

Laatst aangepast door Lightningpaw** op zo 9 aug 2015 - 13:37; in totaal 2 keer bewerkt
Brat
Member
̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶ QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶   ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶ Icon_minitimeza 8 aug 2015 - 22:10

Zou een zwart kattin ook mogelijk zijn?
Kumeza
Member
̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶ Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶   ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶ Icon_minitimeza 8 aug 2015 - 22:13

Ohh, geweldig :') Hier komt zekers een aanmelding, en anders gaan m'n thunderclannertjes jullie zeker stalken! Very Happy
Slate
Member
̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶ 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶   ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶ Icon_minitimezo 9 aug 2015 - 9:09

@San, ik denk het niet..
@Juno, aangezien ik denk dat zwart niet mogelijk is, zal jouw kitten een ander uiterlijk moeten hebben.

@De rest, bedankt voor de interesse c:
*Goldenpaw
Member
̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶ DPKsfdL
Anne
144
Actief

CAT'S PROFILE
*Goldenpaw
BerichtOnderwerp: Re: ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶   ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶ Icon_minitimezo 9 aug 2015 - 9:14

ik denk dat ik aan 2 accounts toch genoeg heb, maar ik ga de topics van het nestje zeker volgen!
Blackswirl
Member
Inge
128
Actief

CAT'S PROFILE
Blackswirl
BerichtOnderwerp: Re: ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶   ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶ Icon_minitimezo 9 aug 2015 - 9:58

Name: Acornkit
Future names: Acornpaw, Acorndrop
Origin: Ze is een beetje klunzig als een eikel en drop past er mooi bij

Inside
Zorgzaam, klunzig, romantisch, onzeker

Zorgzaam:
Acornkit houdt van alle katten die jonger dan haar zijn. Daarom wil ze later graag queen worden. Ze heeft medelijden met haar moeder en zorgt goed voor haar.

Klunzig:
Acornkit heeft veel pech als het gaat om jagen. Ze trapt vaak per ongeluk op takjes of laat een prooi ontsnappen. Sociaal zegt ze soms dingen die ze niet zo had bedoelt. Het floept eruit.

Romantisch:
Acornkit is heel romantisch aangelegd. Ze helpt vrienden en vriendinnen om een liefje te krijgen. Als het om haarzelf gaat is ze minder romantisch en dan komt haar onzekere aard naar boven.

Onzeker:
Acornkit is vooral sociaal heel onzeker. Ze is bang dat anderen haar afwijzen en ze huilt snel. Ze kan er ook niet tegen als een oudere kat haar ergens op aanspreekt. Dan verstopt ze zich het liefst in haar nestje en gaat piekeren over 'hoe haar leven verder moet gaan'.

Outside

Vachtkleur: Bruin en grijs gevlekt met een witte buik
Lichaamsbouw: Kort en tenger
Vachtlengte: Korthaar
Oogkleur: Amber
Details: Ze heeft pluimpjes op haar puntige oren

Skills

Kitten
Social: ♥
Combat: ♥
Hunting: ♥
Climbing: ♥♥♥
Running: ♥♥♥

Apprentice
Social: ♥♥
Combat: ♥♥♥
Hunting: ♥♥
Climbing: ♥♥♥♥♥
Running: ♥♥♥
Herbs: ♥♥
Swimming: ♥

Warrior
Social: ♥♥
Combat: ♥♥♥
Hunting ♥♥♥
Climbing: ♥♥♥♥♥
Running ♥♥♥♥
Herbs: ♥♥♥
Swimming: ♥♥

Pictures

As kit:

As apprentice:

As warrior:

Motivatie:
Ik vind karakters met een handicap of verleden altijd het interessantst en leukst, Fisheye is heel leuk uitgewerkt. Ik wilde ook altijd al in de Thunderclan iemand spelen.
Acornkit lijkt me ook geweldig om te spelen!

Over mij:
Ik ben Inge, 13 jaar. Ik hou van dieren, lezen, schrijven (RPG), schaatsen en paardrijden.
Ik woon op een boerderij met koeien en kippen.
Ik doe havo/vwo.
Lightningmoon
Member
[img][/img]
juno
315
Actief
Boop!

CAT'S PROFILE
Rank:
Lightningmoon
BerichtOnderwerp: Re: ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶   ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶ Icon_minitimezo 9 aug 2015 - 13:39

Fisheye schreef:
@San, ik denk het niet..
@Juno, aangezien ik denk dat zwart niet mogelijk is, zal jouw kitten een ander uiterlijk moeten hebben.

@De rest, bedankt voor de interesse c:

Okay gedaan!!
Yellowcloud
Member
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: Re: ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶   ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶ Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 12:12

Niet slecht bedoelt ofzo maar wanneer komt de deadline?
Ik kan niet wachten op de uitslag yay
Slate
Member
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶   ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶ Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 12:20

Er is nog geen deadline, ik wacht tot er wat meer aanmeldingen zijn...
Emeraldtail
Member
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶   ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶ Icon_minitimeza 15 aug 2015 - 10:27

Sorry, ik ben slecht met sheets dus geen mooie lay-out : (

Moonkit

General
Name: Moonkit
Clan: Thunderclan
Rank: Kitten
Future ranks: Apprentice, Warrior, Deputy? Leader? Medicine cat apprentice? Medicine cat?
Future names: Moonpaw, Moon?, Moonstar?
Prefers: Both
Prefix: Haar ogen die soms op maantjes lijken en haar vacht die lichtpaars wordt in maneschijn.

Inside

Short

Eerlijk - Vriendelijk - Verlegen - Onzeker - Dromerig - Lage weerstand (hoort misschien niet hier)

Long

Eerlijk

Moonkit is heel eerlijk en doet dingen niet graag stiekem. Ze zal leugens snel opbiechten maar geheimen van vrienden houdt ze stil.

Vriendelijk

Moonkit is heel vriendelijk en helpt graag andere.

Trouw

Ze is een heel trouwe vriendin en ook een loyale warrior die zich graag aan de warrior code houdt.

Verlegen

Moonkit is en zal altijd verlegen blijven. Om het nou om katers, poezen of om vrienden gaat zelf zal ze nooit heel veel praten.

Onzeker

Moonkit wil heel graag dat de clan trots op haar is maar ze heeft het gevoel dat ze dat niet kan. Dit wordt verergerd als ze er achter komt dat ze zowel op katers als poezen valt. Later wordt ze zelfverzekerder.

Dromerig

Als er iemand dromerig is dan is Moonkit het wel. Tijdens trainingen en ceremonies, elke keer nemen haar gedachten haar mee naar haar eigen wereldje.

Lage weerstand

Melonkit wordt snel ziek. Waarschijnlijk zal ze als laatste van het nestje haar ogen open doen. Als ze warrior is zal ze steeds iets sterker worden

Outside

Furcolor: Wit met hier en dar een rode stip.
Furlenght: Halflang en pluizig
Eyecolor: Lichtblauw
Build: tenger
Nose: roze
Pawpads: roze

Motivatie

Ik ben echt dol op Fisheye en wil al lang een clankitten bespelen maar mijn aanmeldingen zijn nooit zo goed XD
Slate
Member
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶   ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶ Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 14:08

Sorry iedereen, maar ik heb besloten om dit toch niet door te laten gaan...
Yellowcloud
Member
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: Re: ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶   ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶ Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 15:28

Oke, geeft niet I love you
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶   ̶{̶̶K̶̶i̶̶t̶̶s̶̶}̶̶ ̶̶C̶̶h̶̶i̶̶l̶̶d̶̶r̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶f̶̶ ̶̶t̶̶h̶̶e̶̶ ̶̶U̶̶g̶̶l̶̶y̶̶ ̶̶O̶̶n̶e̶ Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: