Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Afwezig za 8 aug 2015 - 21:54 | |
| Volgende week ben ik van 10-08 tot 15-08 afwezig in verband met de KEI-week in Groningen. Ik zal waarschijnlijk helemaal niet posten dan. |
|
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Afwezig di 18 aug 2015 - 23:27 | |
| Deze week ben ik van 20-08 tot en met 23-08 afwezig omdat ik naar Lowlands ga dit jaar. Ik zal dan helemaal niet posten. |
|
Demi 419 Afwezig "You never understood me,
you never really tried."
| |
| Onderwerp: Re: Afwezig wo 7 okt 2015 - 22:28 | |
| Vanwege gebrek aan inspiratie en opkomende tentamens, zal ik wat minder actief zijn. Ik zal nog wel posten, maar niet vaak en niet lang. |
|
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Afwezig do 24 dec 2015 - 23:32 | |
| De 25e en de 26e vier ik zoals de meeste mensen kerst, dus ik zal dan niet posten. Ook zal ik er op 31 december, 1 januari en 2 januari ook niet zijn. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezig ma 1 feb 2016 - 23:09 | |
| Ik heb mijn tentamens allebei niet gehaald. Aangezien ik toch wel heel graag over wil, laat ik Warrior Cats de komende weken volledig links liggen, dus verwacht maar geen posts van mij. |
|