We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 aug 2015 - 16:59
Snowblossom schreef:
Lolo Susu en Zira moeten ook weer een topic >D
Yass! Zou jij hem dan wel willen aanmaken? (a)
Velirane
Member
Michelle 296 Actief I am made of LoVe
CAT'S PROFILE Age: 2,5 years Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 aug 2015 - 16:59
Snowblossom schreef:
Velirane schreef:
gvd kan echt niet wachten tot badger fight topic xd
Ik ook niet
ik ga vandaag wss even de patrols helemaal goed opstellen enzo c: want nu is alles maar beetje bij elkaar gepleurd van kijken of we de vakjes vullen xD
Snowblossom
Member
Tess' 265 Actief "As long as you stand by my side I know I can conquer everything"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 aug 2015 - 17:49
Ik wil dit even hier dumpen:
Ik had vannacht een droom, het was een hele rare droom, maar er kwam iemand in voor over wie ik al heel lang niet meer gedroomd heb: De eerste jongen op wie ik echt verliefd was... Hij vond mij toen ook leuk (en dat liet ie duidelijk merken), maar omdat ik naar een andere school moest heb ik hem eigenlijk al zeker drie jaar niet meer gezien en iets korter (twee en een half jaar of zo) geen contact meer met hem... Eigenlijk wil ik hem nog wel een keer zien, maar ik weet niet waar hij woont en heb ook geen contact met hem :/ Facebook heb ik al geprobeerd, maar daar kan ik 'm niet vinden, dus ik denk dat hij dat niet heeft..
Winddancer
StarClan
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on