|
|
Wacht, ik heet Lisa -,- 60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 aug 2015 - 9:51 | |
| - Chica. schreef:
- Even een korte theorie over WC (de boeken) Thistleclaw had een crush op Snowfur. Snowfur ging dood, Thistleclaw raakte verbitterd. Toen trainde hij Tigerpaw die als kit nog een goed karakter had tot een genadeloze krijger en wakkerde zijn ambitie aan. Vervolgens vermoorde Tigerstar al die katten. Dus als Snowfur niet dood was geweest: Waren Hawkfrost en Mothwing er nooit geweest, was Bloodclan nooit naar het woud gekomen en hadden er heel veel katten nog geleefd. Snowfur had je echt dood moeten gaan?
Mosskit leefde nog, Stonefur ook, Mistyfoot werd geen deputy omdat dan Bluefur hun niet weg moest doen en etc. (Beetje te luinxD) (sory voor spoilers) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 aug 2015 - 9:57 | |
| Snowfur was dus eigenlijk een van de belangrijkste karakters... |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 aug 2015 - 10:19 | |
| Ik wil een website maken met Weebly (Zodat ik daar meer mee kan oefenen en omdat het leuk is), maar weet niet waarover :/ |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 aug 2015 - 10:20 | |
| goedemorgen vandaah hele reis maken met de bus ;D |
|
| |
Mick(ey) Mouse 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 aug 2015 - 10:21 | |
| Wat vinden jullie van mn nieuwe background? XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 aug 2015 - 10:22 | |
| - Venom schreef:
- Wat vinden jullie van mn nieuwe background? XD
fabolous :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 aug 2015 - 10:22 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 aug 2015 - 10:23 | |
| - Venom schreef:
- Wat vinden jullie van mn nieuwe background? XD
It's fabulous! En ik zie ergens een Fnaf3 en Fnaf4 demo xD |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 aug 2015 - 10:30 | |
| En toen kwam er uit het niets een kat/kitten op mijn schoot gesprongen en schrok ik :')
Laatst aangepast door Fisheye op zo 9 aug 2015 - 10:31; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 aug 2015 - 10:30 | |
| Ik heb fnaf 1, 2 en 3 uitgespeeld maar was daarna een maand serieus bang deuren open te doen omdat ik bang was dat er een animatronic achter de deur stond xD (hoe oud ben ik, vier?!) En nu wil ik ze weer spelen maar ik durf het niet |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 aug 2015 - 10:56 | |
| heb me toch aangemeld bij future warriors xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 aug 2015 - 10:57 | |
| |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 aug 2015 - 11:00 | |
| Mee too :'D
Heyaa btw x3
EDIT; @Marieksel; Zou je m'n naam daar even kunnen veranderen naar Snowstorm? Blijkbaar is m'n tablet zo irritant dat ie dacht dat ik Windstorm schreef :'')
Laatst aangepast door Swallowkit. op zo 9 aug 2015 - 11:04; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 aug 2015 - 11:00 | |
| Ik begin een irritatie aan Foxy te krijgen -.- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 aug 2015 - 11:02 | |
| - Swallowkit. schreef:
- Mee too :'D
Heyaa btw x3
xD awesome al kan ik pas echt actief worden als ik maandag weer terug ben ;p hey hey nynke~~ |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 aug 2015 - 11:06 | |
| - Brat schreef:
- Swallowkit. schreef:
- Mee too :'D
Heyaa btw x3
xD awesome al kan ik pas echt actief worden als ik maandag weer terug ben ;p
hey hey nynke~~ Hehehe xd Ik ook, maar op deze camping staan wij onder de wifizender ding, dus heb ik geluk :'D Yo San! :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 aug 2015 - 11:09 | |
| Had ik ook een keer en toen stonden er de hele tijd mensen om onze tent -.- |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 aug 2015 - 11:45 | |
| meh ik wil nogsteeds aan de ene kant graag posten maar aan de andere kant ben ik echt veel te lui xd |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 aug 2015 - 11:52 | |
| yooo guys ~ Ik kan niet wachten tot ik thuis ben, eigenlijk. Lekker rustig op mijn eigen laptopje, setjes maken en de sims spelen. Geen gezeur aan m'n kop en zo, of in ieder geval minder. ;w; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|