The story he told [ Rina]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 The story he told [ Rina]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bleaktail
Member
The story he told [ Rina]  0rS1Iyi
Dorian
539
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: The story he told [ Rina]    The story he told [ Rina]  Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 23:02

Bleaktail scharrelde rond op het voor hem inmiddels bekende terrein. Het was een zonnige dag. Geen wolkje aan de gehele hemel te bekennen. Rustig wandelde hij door het hoge gras. Op naar het beekje dat zich ietsje verderop zou bevinden. Hij dacht terug aan het gesprek met Jinx. Zins dat moment was hij steeds meer gaan twijfelen waar hij nu eigenlijk thuis hoorde. De clan waar hij in geboren was. De zwerfkatten. Of misschien zelfs wel de Bloedclan. Ondanks dat waarschijnlijk bijna iedereen hem daar zou haten. Bleaktail schudden zijn kop. Niet over na denken. Gewoon verder gaan met waar hij mee bezig was. Het was immers totaal niet het juiste moment om zo'n keuze te maken. Bleaktail keek op. Zo te zien had hij het beekje bereikt. Echter was hij niet alleen. Aan de overkant zat een oranje poes. Hij liep rustig naar de waterkant toe en ging zitten. "Hallo daar." Zei hij vrij neutraal.    
Terug naar boven Ga naar beneden
Rina
Member
The story he told [ Rina]  247e36a4b8fbfcfac3c20a1807355e8a823a3545_128
Hannah
294
Actief
just admit it

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rina
BerichtOnderwerp: Re: The story he told [ Rina]    The story he told [ Rina]  Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 23:08

OMG Rina is rossig XD

Rina zuchtte en bekeek het uitzicht, het was een groot, open grasveld. Wat een mooi uitzicht gaf op de neervallende zon. Het zou niet lang duren voordat de grote bol weg was en plaats vrij zou maken voor de maan. Plots schrok ze door een stem. Haar haren schoten overeind. "Hallo daar." zei een mannelijke stem. Met een ruk keek Rina naar de bron van de stem. Haar staart ging liggen, het was zo te ruiken een Clankat, die volgden de regels en vielen hopelijk niet zomaar een kat aan. ´Hoi,´ zei de poes zacht, ze likte haar borst bemoedigend en vervolgens keek ze hem aan. Het was een kat en volgens Ravi´s beschrijving leek hij best op een vriend van hem. Toch keek de poes hem wantrouwend aan, als was het haar vader. Aanvallen kon nogsteeds.

Ach ach, mijn Rina is TE overbezorgd xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Bleaktail
Member
The story he told [ Rina]  0rS1Iyi
Dorian
539
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: The story he told [ Rina]    The story he told [ Rina]  Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 23:44

De poes leek te schrikken van zijn verschijning. Niet heel gek , aangezien hij een Shadowclanner was. Maar hij was aleen maar van plan hier wat te komen drinken. Verder niet. Dus was het nergens voor nodig. Ze deed hem een beetje aan Ravi denken. Die had ongeveer zo'n roodoranje vacht. ´Hoi,´Zei ze zacht terug. Hij kreeg een wantrouwige blik toegeworpen waarop hij een wenkbrauw op trok. Vervolgens zuchten hij. "Ik kan je volgens mij van alles wijs maken maar geloven zul je me niet , is het niet?" Vroeg hij met een gespeelde spijtige uitdrukking op zijn gezicht. Bleaktail sloeg zijn staart om zijn voorpoten en keek naar de ondergaande zon. Het was hem opgevallen dat ze naar kittypet rook. Zou ze misschien de halfzus van Ravi zijn? Dat zou wel zeer toevallig zijn. "Ik ben Bleaktail trouwens." Stelde hij zich zelf voor. Om vervolgens een paar slokken van het koude water te nemen.   
Terug naar boven Ga naar beneden
Rina
Member
The story he told [ Rina]  247e36a4b8fbfcfac3c20a1807355e8a823a3545_128
Hannah
294
Actief
just admit it

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rina
BerichtOnderwerp: Re: The story he told [ Rina]    The story he told [ Rina]  Icon_minitimeza 15 aug 2015 - 19:07

De kater trok een wenkbrauw op voordat hij een zucht liet. De poes knikte bij zijn vraag. 'Ik ben maar al te gewend aan Clankatten,' murmelde ze iets meer zelfverzekerder. 'Kom op, welk deel van mij wil je verscheuren? Mijn oor? Mijn chouder?' haar toon leek iets trillends te hebben dat op angst wees. 'Ik ben Rina,' antwoorde ze na een ijzige stilte nadat de kater zich voorgesteld had. Haar pels trilde een beetje doordat Rina haar best deed haar haren niet overeind te laten reizen. Haar groene ogen keken hem aan maar toch niet in zijn ogen, ze wou zelfs niet in zijn ogen kijken. Dat leek op een bedreiging voor hem, zelfs Rina wist dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bleaktail
Member
The story he told [ Rina]  0rS1Iyi
Dorian
539
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: The story he told [ Rina]    The story he told [ Rina]  Icon_minitimeza 15 aug 2015 - 20:39

"Ik kan je volgens mij van alles wijs maken maar geloven zul je me niet , is het niet?"De poes knikte. Bleaktail ging zitten. En schonk even geen aandacht aan de oranje poes. 'Ik ben maar al te gewend aan Clankatten,'Hoorde hij haar murmelen. "Hm-hm dat merk ik." Zei hij droogjes. Ze leek op het eerste gezicht een beetje te overbezorgd. Maar dat kon ook aan hem liggen. Wist hij veel. Misschien had ze wel iets heel ergs mee gemaakt en vertrouwde ze nu niemand meer. Alles was mogelijk. 'Kom op, welk deel van mij wil je verscheuren? Mijn oor? Mijn chouder?'Meteen wende hij zijn blik weer naar de oranje poes. Om vervolgens in lachen uit te barsten. "Je denkt toch niet echt dat ik daar op uit ben." Zei hij lachend. Ze zou eens moeten weten welke kater er tegenover haar stond. Een Rogue of kwade kitttpet zou haar nog meer aan willen doen. Wat had hij er nou aan of haar aan te vallen? Dat was gewoon verspilde energie. Hij was gewoon uit geweest op een praatje. Niet geheel voor niets dus want dit was toch wel lachwekkend. "Ik ben Bleaktail trouwens." Stelde hij zich zelf toen hij eenmaal gestopt was met lachen voor. 'Ik ben Rina,' Zei de poes. Rina? Was dat niet? De half zus van Ravi! Bleaktail keek een beetje verbaasd naar haar. Ze leek nog altijd doodsbang voor hem. Wat eigenlijk absoluut niet zijn bedoeling was. "Dus , dan ken jij Ravi?"Vroeg hij voorzichtig.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Rina
Member
The story he told [ Rina]  247e36a4b8fbfcfac3c20a1807355e8a823a3545_128
Hannah
294
Actief
just admit it

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rina
BerichtOnderwerp: Re: The story he told [ Rina]    The story he told [ Rina]  Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 11:36

"Je denkt toch niet echt dat ik daar op uit ben." lachte de kater. Rina vond het niet lachen, maar ze wou de pret niet bederven dus maakte ze er een zwak lachje van. "Ik ben Bleaktail trouwens." Rina knikte dat ze hem gehoord had. Maar toch bleef de poes zwijgen,ze had niets te zeggen en ze wou ook niets zeggen. "Dus , dan ken jij Ravi?" vroeg de kater voorzichtig. De poes spitste haar oren. Ze was niet voorbereid op die vraag. Ze keek hem recht aan en miauwde vastbesloten. 'Tuurlijk ken ik hem, iedereen heeft weleens over hem gehoord. En zo te zien weet je wel wie ik ben, namelijk zijn halfzus.' Het laatste was niet echt trots bedoelt, al vond ze het wel fijn nog familie te hebben die ze kende. Maar ze was niet één van die uitsloverige types. Eerder sloofde ze uit als ze iemand leuk vond, wat niet echt... Vaak voorkwam, zeg maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bleaktail
Member
The story he told [ Rina]  0rS1Iyi
Dorian
539
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: The story he told [ Rina]    The story he told [ Rina]  Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 17:07

Toen de poes vroeg welk deel van haar hij wilde verscheuren kon hij zijn lach niet onderdrukken. Voor hem kwam het dan ook als een rare vraag over. Maar zij kon ook niet weten dat Bleaktail nog weer een shadowclan geval apart was. De oranje poes lachte een beetje mee. Gelukkig dacht hij , dan vond ze het dus niet heel erg dat hij er om moest lachen. Niet veel later stelde de twee katten zich aan elkaar voor. Waarna Bleaktail de vraag stelde die al een tijdje door zijn kop gespookt had. 'Tuurlijk ken ik hem, iedereen heeft weleens over hem gehoord. En zo te zien weet je wel wie ik ben, namelijk zijn halfzus.'Antwoordde Rina. Bleaktail knikte. "Ja Ravi en ik zijn vrienden van elkaar. Hij vertelde me had jullie elkaar weer gevonden hadden." Vatte hij even heel kort samen hoe hij wist wie ze was. Ondanks dat het leek alsof ze van af het begin al geen zin had in een gesprek met hem was Bleaktail niet van plan om op te geven. "Woon je nog altijd bij de tweepoters of is dat al veranderd?" Vroeg hij nieuwsgierig. Hij had Ravi al een tijdje niet meer gesproken en was dus niet van alles op de hoogte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: The story he told [ Rina]    The story he told [ Rina]  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The story he told [ Rina]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: