(Open) Too hot - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 (Open) Too hot

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Fogpaw
Member
(Open) Too hot - Pagina 2 DPKsfdL
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Fogpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Too hot   (Open) Too hot - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 14:06

Fogpaw lachte toen Narrowpaw geschrokken op zijn vacht aan het kijken was of er daadwerkelijk nog kittenvacht zat. Idioot. En dan snel erachteraan zeggen dat hij er bijna intrapte. ‘Je trapte erin! Je bent makkelijker te foppen dan ik dacht,’ zei ze plagend tegen de jonge kater.
Daarna wees ze haar erop dat ze even oud was als hem. Bedoelde hij dat zíj op een kitten leek? Ze schudde haar kop heen en weer. ‘Dat heb je verkeerd, Narrowpaw. Ik ben al véél wijzer dan jij, dus minder een kit dan jij!’ zei ze tegen de kater. Natuurlijk waren ze allebei ongeveer even oud en nog niet zo lang apprentice. Maar dat mocht de pret niet drukken. Zij was gewoon veel volwassener dan de kater. Punt.
Ze keek de kater aan toen hij dat hij sarcastisch was geweest. Ze rolde met haar ogen en gaf een een speels duwtje met haar voorpoot tegen haar schouder. ‘Duh, want ik weet namelijk allang dat ík de sterke en knappe ben hier,’ grinnikte ze, terwijl ze de sarcastische woorden over haar lippen liet rollen.
Vervolgens spitste de jonge poes haar oren toen Narrowpaw weer sprak en knikte instemmend. ‘Ja, ik denk dat we wel vrienden kunnen worden, maar dan moet je mijn chagrijnige kant ook aan kunnen,’ zei ze met een grijns op haar gezicht. ‘En geloof me, ik kan over álles mopperen.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
(Open) Too hot - Pagina 2 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Too hot   (Open) Too hot - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 15:04

Narrowpaw kon zijn lach niet inhouden. Nu was het zeker haar beurt om op te scheppen. En ze gaf hem daarna een duwtje. Tuurlijk zij was sterker. Maak dat de twolegs maar wijs. "Jij sterker?" De kat stond op. "Dat zullen we nog weleens zien." Hij grijnsde. En spitste zijn oortjes daarna toen ze zei dat ze wel vrienden konden worden. Maar dat hij ook haar chagrijnige kant aan moest kunnen. De kat lachte droogjes, en probeerde haar bij haar hals te pakken zodat hij haar in een greep zou hebben. "Ik kan alle vrouwtjes hier wel aan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fogpaw
Member
(Open) Too hot - Pagina 2 DPKsfdL
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Fogpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Too hot   (Open) Too hot - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 19:05

"Dat zullen we nog wel eens zien." Fogpaw rolde met haar ogen en keek toen de kater uitdagend aan. Challenge accepted.
Opeens greep Narrowpaw haar vast. Er kwam een verontwaardigde kreet uit haar bek en begon te wiebelen met haar lichaam om zichzelf los te krijgen. "Ik kan alle vrouwtjes wel aan," zei de kater en haar ogen schoten vuur. Écht niet. Ze begon met haar voorpoten naar de kater om verwoede pogingen te doen om zichzelf los te schudden uit zijn greep. Rotzak, ze had nog niet klaargestaan. Toch trokken haar mondhoeken zich omhoog en ze zwiepte wild met haar staart heen en weer. ‘En ík kan alle katers aan,’ zei ze fel en sloeg nogmaals een poot hem toe en begon hevigere te spartelen in zijn greep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
(Open) Too hot - Pagina 2 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Too hot   (Open) Too hot - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 21:42

De kat weerstond wat stoten van die pittige tante. Hij grinnikte. "Oke bring it on." Maar rekende er niet op dat hij nog een klap kreeg. Bijna liet hij haar los. Maar toen ze begon te spartelen kon hij het niet meer houden van het lachen en viel recht naar achter. "Hahah, nou nou het is je gelukt hoor. Maar je moet dan wel echt meer doen als spartelen. Nu liet ik je los doordat ik in de lach schoot." De kat gaf haar een knipoog. "En zo te zien is het zo heet niet meer. En ik ben in een keer ook niet meer sloom." Hij stond op met zijn staart heen en weer. "En jij bent ook niet meer chagrijnig, dus dat betekent dat ik die kant wel aan kan hoor." hij ging naast haar zitten. "En jij maar zeggen dat het niet lukt en dat ik een vriendloze irritante kater was he?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Fogpaw
Member
(Open) Too hot - Pagina 2 DPKsfdL
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Fogpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Too hot   (Open) Too hot - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 22:16

Fogpaw liet een kreun van moeite uit het binnenste van haar lichaam horen, voordat Narrowpaw haar uiteindelijk lachend los liet. Ze wierp een boze blik naar de apprentice. ‘Dit is niet grappig!’ riep ze verontwaardigd. Meteen haalde met haar poot uit naar zijn neus, ze hoopte dat hij te druk bezig was met haar uit te lachen om hem te ontwijken. Maar ze kon niet lang boos op hem blijven toen hij haar een vette knipoog gaf. Ze rolde met haar ogen en plofte loom neer op haar kont.
Ze zuchtte en keek naar de zon. Jezus, waarom ging deze dag niet sneller. Ze verlangde erna om weer de wind in haar vacht te voelen. Maar er stond natuurlijk geen wind, alleen maar een constante warme hoos van lucht met een strakblauwe hemel en geen wolkjes aan de lucht. Gelukkig was Narrowpaw hier om de tijd te doden.
Hij beaamde dat hij haar chagrijnige kant wel aan kon. ‘Oh Narrow, je hebt nog maar een minuscuul voorproefje gehad,’ zei ze met een quasi onheilspellende stem. De kater kwam naast haar zitten en ze draaide haar amberkleurige ogen naar hem toe. Ze spitste haar oren bij zijn woorden en lachte. ‘Ja, voordat je mij had was je denk ik wél een vriendloze, irritante kater. Nu ben je ietsje minder vriendloos en nog steeds even irritant.’ Ze beukte met haar schouder tegen de langharige kater en zette zich vervolgens al schrap want ze verwachtte dat ze de volle lading terug zou krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
(Open) Too hot - Pagina 2 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Too hot   (Open) Too hot - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 23:01

Hij knikte instemmend. Misschien was dit inderdaad maar een minuscuul voorproefje. "Ik kan wel met je omgaan. Ik denk dat dat een hele kunst is voor sommige katten. Ik heb jou aandacht weten te krijgen. Ik vind het wel grappig als je soms chagrijnig bent. Het maakt je een heel erge pittige tante." Grijnsend keek hij naar de grond. En hij luisterde naar haar flauwe uitdagende opmerking. "Hm, dat kan zijn. Maar je bent wel bevriend met deze irritante kater. En ik heb er een goede vriendin bij." Hij legde zijn staart op haar hoofd met een uitdagend tikje. En probeerde daarna haar te porren met zijn pootje als afleiding. Om daarna te proberen recht op haar af te vliegen, klaar voor een pay-back. "Voordat je weer met je ogen gaat rollen. Ik ben toch echt duidelijk sterker."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fogpaw
Member
(Open) Too hot - Pagina 2 DPKsfdL
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Fogpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Too hot   (Open) Too hot - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 15:25

Fogpaw staart ging nog steeds heen en weer over de stoffige grond en in haar ogen schitterden pretlichtjes. Wat een sukkel was Narrowpaw ook, maar toch op een leuke manier. Toen hij begon over dat hij haar chagrijnige kant leuk vond. ‘Pfft,’ kwam er verontwaardigd over haar lippen rollen. Ze keek met een schuine kop naar de jonge kater. ‘Pittige tante is een understatement,’ zei ze grinnikend.
Vervolgens zei hij dat hij in elk geval er een vriendin bij had. Ze knikte naar hem. Ja, ze kon hem een vriend noemen. Hoewel ze elkaar net kenden. Ze wist dat ze lol kon hebben met Narrowpaw. Haar mondhoeken trokken omhoog in een vriendelijke glimlach, totdat die voor de sneeuw voor de zon verdween toen Narrowpaws staart op haar kop landde. Haar battleface kwam weer op haar gezicht en ze sloeg terug naar zijn poten die hij tegen haar poten toe porde. Ze deinsde een pasje achteruit en wilde alweer op hem af vliegen, totdat hij haar frontaal van voren tegen haar af sprong. ‘Oemf,’ kreunde ze terwijl ze op de grond landde en de kater beaamde dat hij weer duidelijk sterker was. ‘Echt niet!’ riep ze terwijl ze vlug weer overeind krabbelde en een sprong naar achteren nam, voordat ze weer naar voren sprong om een poging te doen zijn achterpoten onder hem vandaan te slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
(Open) Too hot - Pagina 2 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Too hot   (Open) Too hot - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 20:23

Algauw krabbelde Fogpaw weer overeind. Menend dat hij niet sterker was. Ze nam een sprongetje maar achter, om vervolgens weer naar voren te springen. Ze haalde zijn achterpoten onderuit waardoor hij met een smak op de grond viel. Hij bleef even doodstil liggen. Dat deed hij expres natuurlijk. Hij wou haar reactie eens zien. Dus hij bleef beweegloos op de grond liggen als een levenloos muisje. Kijken wie er nu word teruggepakt met een stom geintje net als over zijn 'kittenvacht'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fogpaw
Member
(Open) Too hot - Pagina 2 DPKsfdL
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Fogpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Too hot   (Open) Too hot - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 aug 2015 - 20:33

Fogpaw voelde dat haar zet hem inderdaad aan het vallen bracht. Ze slaakte een triomfantelijke kreet en drukte zodra de kater lag haar poten weer op zijn schouders. ‘Ha, opnieuw heb ik je tegen de grond,’ grinnikte ze met een zegevierend gezicht. ‘Wie is hier nou sterker?’ zei ze vrolijk. Ze gaf de jonge kater nog een plagende tik tegen zijn wang, waarna ze hem weer los liet om hem op te laten staan. Meteen sprong ze in een defensieve houding, mocht hij terugslaan. Ze keek Narrowpaw uitdagend aan en zwiepte fier met haar staart.
Maar de kater bleef liggen. Fogpaw fronste en kantelde haar kopje een beetje. Nee, dit was vast een van Narrowpaws stomme grapjes. Ze kon het echter niet laten om iets dichter naar het hoofd van de apprentice te lopen en hem voorzichtig een por tegen zijn kop te geven. ‘Uhm... Narrowpaw?’ zei ze voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
(Open) Too hot - Pagina 2 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Too hot   (Open) Too hot - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 aug 2015 - 12:43

Hij bleef op de grond aanhoren hoe ze zei dat ze hem opnieuw tegen de grond had gekregen. "Wie is hier nou sterker?" Zei ze. Hij kon zijn lach niet meer inhouden. Vliegensvlug trok hij zijn kopje omhoog voor een schrikeffect "Jij niet in iedergeval." En probeerde haar daarna met zijn pootjes naar achter te duwen. "Hehe die zag je toch effe niet aankomen he?" Hij had een dikke grijns op zijn gelaat. Je moet ook nooit te vroeg zeggen wie hier de sterkste is want het kan altijd een wending maken. En dat zou hij hier nu even bewijzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fogpaw
Member
(Open) Too hot - Pagina 2 DPKsfdL
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Fogpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Too hot   (Open) Too hot - Pagina 2 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 15:23

Opeens kwam Narrowpaws kop omhoog en ze verstijfde kort van de schrik. Shit! Ze had toch op haar eerste instinct moeten vertrouwen dat dit een trucje van Narrowpaw was geweest. Maar Fogpaw was te laat met wegspringen, want ze voelde de poten van de jonge kater al tegen haar borstkas.
"Hehe die zag je toch effe niet aankomen he?" Ze antwoordde die vraag met een knorrige blik en een inspannende kreun omdat ze de apprentice van haar af probeerde te duwen. Grote genade, waarom moest dit háár nou weer overkomen. Fogpaw gaf echter niet op. Narrowpaw zou wel leren om niet met haar te sollen.

OOC: Sorry voor de late reactie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Too hot   (Open) Too hot - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
(Open) Too hot
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: