|
| Endria 248 Actief We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys
| |
| | | | Nath 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Let's make some memories di 4 aug 2015 - 20:42 | |
| Zijn buikje was vol, hij had genoeg gedronken. Ashkit gaapte lichtjes en rekte zich uit, met zijn pootjes eventjes in zijn moeders buik duwend, maar daarna trok hij zijn pootjes weer in en krulde hij zich wat meer op, zijn wazige blik richtend op de hemel boven hem. Of tenminste, dat had hij gehoopt. Het enige wat hij zag waren blaadjes. Er viel niet zo heel erg veel te zien. Totdat er ineens een hoofdje verscheen over de rand van het nest. Ashkit schrok ervan. Het katertje bevroor en dook wat in elkaar, terug starend naar de zwart witte poes. Maar voor nu zei de kater nog helemaal niks. Wie weet kon hij haar niet vertrouwen immers. |
| | | Nathaleesi 207 Actief
| CAT'S PROFILEAge: {{ Already 6 moons, ain't I old? }}Gender: Rank: |
| | | | Endria 248 Actief We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys
| |
| | | | Nath 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Let's make some memories di 11 aug 2015 - 21:34 | |
| Nightkit was ook wakker, duidelijk. Zijn zusje bewoog naast hem en maakte uiteindelijk ook vocaal duidelijk dat ze aanwezig was. De poes roep heel hard dat er een monster was en kroop weg. Maar Ashkit bewoog niet, hij bleef gewoon stilletjes liggen, zwijgzaam omhoog starend naar de grotere kitten, maar stiekem ook wat observerend. De kitten gaf aan dat ze geen monster was. Dat was ze waarschijnlijk ook niet. Ze leek op mama, alleen donkerder en kleiner. Maar ze was groter dan hij en Nightkit! Het was een ze toch. Ashkit wist het niet. "As.. Ashkit," sprak het katertje zachtjes, waarna hij de naam van de andere kitten uit probeerde te spreken. "Kn..Knerrie.." Nee, dat ging nog niet zo heel erg goed. Meer oefenen later. |
| | | Nathaleesi 207 Actief
| CAT'S PROFILEAge: {{ Already 6 moons, ain't I old? }}Gender: Rank: |
| | | | | Onderwerp: Re: Let's make some memories | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |