| {GZ} Let's get to the top again | |
|
|
Dorian 539 Actief Setje made by kip
Edit made by Bunny
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Let's get to the top again ma 17 aug 2015 - 11:54 | |
| Ik zat te denken om Bleaktail een kans te geven. Hij zit momenteel bij de Shadowclan maar voelt zich daar van af zijn geboorte al niet thuis. Hij wil er steeds meer weg alleen om meteen de Bloedclan te joinen is een grote keuze. Het staat dan vast voor altijd. Om rogue te worden en alles in zijn eentje te doen lijkt hem ook niets. Vandaar dat mij deze groep een betere keuze lijkt. Er staat hem alleen wel wat in de weg en dat is dat hij zijn kittens groot moet brengen voordat hij bij de clan weg kan gaan. Zou er misschien een plot mogelijk zijn dat hij de eerste tijd de groep in het geheim steunt?
|
|
| |
Daan 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Let's get to the top again ma 17 aug 2015 - 12:01 | |
| Dat kan zeker mogelijk zijn. Aangezien de Terror Claws een enorme hekel aan ShadowClan heeft zal Bleaktail eerst wel het vertrouwen van Gravepath en Sushi moeten winnen, maar het is altijd handig om iemand van binnenuit te hebben. Ik heb wel een goed ideetje voor een eventueel plot tegen die tijd, dus dat kunnen we nog wel overleggen in PM
@James, Lulla is inderdaad altijd welkom x'3 @Julia, wat wel zou kunnen is dat hij een bondgenoot is die tijdens aanvallen wordt opgeroepen door Grave & Sushi om hen bij te staan :') Misschien is dat een ideetje? |
|
| |
Dorian 539 Actief Setje made by kip
Edit made by Bunny
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Let's get to the top again ma 17 aug 2015 - 12:10 | |
| Daar zal hij dan zijn uiterste best voor gaan doen xD ~ Ik zie hem wel voor me als een goede spion ^.^ Ik ben benieuwd naar die pm xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Let's get to the top again di 18 aug 2015 - 8:35 | |
| - Gravepath schreef:
@Julia, wat wel zou kunnen is dat hij een bondgenoot is die tijdens aanvallen wordt opgeroepen door Grave & Sushi om hen bij te staan :') Misschien is dat een ideetje? Ik ga hem denk ik dan toch niet actief maken. Toch bedankt <3 ! |
|
| |
14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Let's get to the top again wo 19 aug 2015 - 20:23 | |
| kan Sneep joinen? ze is een kittypet (mijn eigen kat xD) maar ze gaat waarschijnlijk binnenkort uitbreken. ze heeft in onze buurt al een reputatie*, het lijkt me daarom leuk dat ze hier ook een reputatie krijgt.
*als in, andermans huizen binnendringen en op bedden van buurtbewoners slapen |
|
| |
E 635 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Let's get to the top again wo 19 aug 2015 - 23:33 | |
| Het gesprek van Sushi en Emerald ging echt nergens over. En nu komt het er op neer dat Emerald vast zit in de boom. Daar gaat mn kans om in Terrors Claws te komen xD |
|
| |
Lies 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Let's get to the top again ma 24 aug 2015 - 12:31 | |
| Naam: Loïs! Naam kat: Sour Leeftijd kat: 29 Moons Karakter/geschiedenis: Als jonge kitten was Sour een kittypet, hij heette toen nog Sweet. Maar hij vond het niet leuk en wilde avontuur, dus besloot hij rond te zwerven. Hij werd opgepakt door een BloodClanner en werd tegen zijn wil in in de BloodClan gedaan, hij deed veel dingen fout en wilde bevelen niet opvolgen waardoor hij steeds gestraft werd en hierdoor is hij getraumatiseerd door de BC. Hij kreeg veel vertrouwen in zichzelf omdat hij wist dat hij anderen niet kon vertrouwen en al die tijd op zichzelf moest bouwen. Hij is toen weggelopen en zijn naam veranderd, maar hij was zelf ook erg veranderd. De haat tegen de Clans was er bij hem in gedreund en ook wist hij dat je om te overleven sterk moest zijn en de zwakken moest overmeesteren. Dit maakte hem vijandig tegen bijna iedereen, omdat hij zichzelf nogal wat vond, behalve andere rogues. Hij is erg opvliegend en bij één verkeerde opmerking kan hij je al naar de keel vliegen. Hij heeft door een gevecht met een Clankat nog maar één oog, nog meer reden voor hem om zo vijandig naar de Clanners te zijn. Hij is ook nog ontzettend sluw. Hij weet hoelang hij op iets moet wachten en wanneer het juiste moment is. Ook weet hij hoe hij anderen kan verleiden om iets te doen. Motivatie: Ik wil Sour weer oppakken, hij is zo'n leukerd om te bespelen en ik wil al een tijdje een mannelijke rogue. En eigenlijk wil ik ook graag een rogue in de Terror Claws, dus het zou leuk zijn als het allebei lukte c: |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Let's get to the top again ma 24 aug 2015 - 13:07 | |
| @Sneep, ik wil best het topic met jou doen samen met Grave, gooi er maar eentje open ;D @Loïs, ik wil ook ons topic wel doen. maak jij aan dan reageer ik met Grave? |
|
| |
Lies 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Let's get to the top again ma 24 aug 2015 - 13:13 | |
| Oké, is goed! Ik zal 'm hier neerzetten als tie af is! |
|
| |
Lies 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Let's get to the top again ma 24 aug 2015 - 13:19 | |
| |