{GZ} Let's get to the top again - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{GZ} Let's get to the top again

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Bleaktail
Member
{GZ} Let's get to the top again - Pagina 2 0rS1Iyi
Dorian
539
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Let's get to the top again   {GZ} Let's get to the top again - Pagina 2 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 11:54

Ik zat te denken om Bleaktail een kans te geven. Hij zit momenteel bij de Shadowclan maar voelt zich daar van af zijn geboorte al niet thuis. Hij wil er steeds meer weg alleen om meteen de Bloedclan te joinen is een grote keuze. Het staat dan vast voor altijd. Om rogue te worden en alles in zijn eentje te doen lijkt hem ook niets. Vandaar dat mij deze groep een betere keuze lijkt. Er staat hem alleen wel wat in de weg en dat is dat hij zijn kittens groot moet brengen voordat hij bij de clan weg kan gaan. Zou er misschien een plot mogelijk zijn dat hij de eerste tijd de groep in het geheim steunt?

Terug naar boven Ga naar beneden
Gravepath
Member
{GZ} Let's get to the top again - Pagina 2 DPKsfdL
Daan
215
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravepath
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Let's get to the top again   {GZ} Let's get to the top again - Pagina 2 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 12:01

Dat kan zeker mogelijk zijn. Aangezien de Terror Claws een enorme hekel aan ShadowClan heeft zal Bleaktail eerst wel het vertrouwen van Gravepath en Sushi moeten winnen, maar het is altijd handig om iemand van binnenuit te hebben. Ik heb wel een goed ideetje voor een eventueel plot tegen die tijd, dus dat kunnen we nog wel overleggen in PM

@James, Lulla is inderdaad altijd welkom x'3
@Julia, wat wel zou kunnen is dat hij een bondgenoot is die tijdens aanvallen wordt opgeroepen door Grave & Sushi om hen bij te staan :') Misschien is dat een ideetje?
Bleaktail
Member
{GZ} Let's get to the top again - Pagina 2 0rS1Iyi
Dorian
539
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Let's get to the top again   {GZ} Let's get to the top again - Pagina 2 Icon_minitimema 17 aug 2015 - 12:10

Daar zal hij dan zijn uiterste best voor gaan doen xD ~ Ik zie hem wel voor me als een goede spion ^.^
Ik ben benieuwd naar die pm xD
Creamyfrost
StarClan
{GZ} Let's get to the top again - Pagina 2 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Let's get to the top again   {GZ} Let's get to the top again - Pagina 2 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 8:35

Gravepath schreef:

@Julia, wat wel zou kunnen is dat hij een bondgenoot is die tijdens aanvallen wordt opgeroepen door Grave & Sushi om hen bij te staan :') Misschien is dat een ideetje?

Ik ga hem denk ik dan toch niet actief maken. Toch bedankt <3 !
Sneep
Member
14
Actief

CAT'S PROFILE
Sneep
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Let's get to the top again   {GZ} Let's get to the top again - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 20:23

kan Sneep joinen? ze is een kittypet (mijn eigen kat xD) maar ze gaat waarschijnlijk binnenkort uitbreken. ze heeft in onze buurt al een reputatie*, het lijkt me daarom leuk dat ze hier ook een reputatie krijgt.

*als in, andermans huizen binnendringen en op bedden van buurtbewoners slapen
Emeraldtail
Member
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Let's get to the top again   {GZ} Let's get to the top again - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 23:33

Het gesprek van Sushi en Emerald ging echt nergens over. En nu komt het er op neer dat Emerald vast zit in de boom. Daar gaat mn kans om in Terrors Claws te komen xD
Sour
Member
Lies
85
Actief

CAT'S PROFILE
Sour
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Let's get to the top again   {GZ} Let's get to the top again - Pagina 2 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 12:31

Naam: Loïs!
Naam kat: Sour
Leeftijd kat: 29 Moons
Karakter/geschiedenis: Als jonge kitten was Sour een kittypet, hij heette toen nog Sweet. Maar hij vond het niet leuk en wilde avontuur, dus besloot hij rond te zwerven. Hij werd opgepakt door een BloodClanner en werd tegen zijn wil in in de BloodClan gedaan, hij deed veel dingen fout en wilde bevelen niet opvolgen waardoor hij steeds gestraft werd en hierdoor is hij getraumatiseerd door de BC. Hij kreeg veel vertrouwen in zichzelf omdat hij wist dat hij anderen niet kon vertrouwen en al die tijd op zichzelf moest bouwen. Hij is toen weggelopen en zijn naam veranderd, maar hij was zelf ook erg veranderd. De haat tegen de Clans was er bij hem in gedreund en ook wist hij dat je om te overleven sterk moest zijn en de zwakken moest overmeesteren. Dit maakte hem vijandig tegen bijna iedereen, omdat hij zichzelf nogal wat vond, behalve andere rogues. Hij is erg opvliegend en bij één verkeerde opmerking kan hij je al naar de keel vliegen. Hij heeft door een gevecht met een Clankat nog maar één oog, nog meer reden voor hem om zo vijandig naar de Clanners te zijn. Hij is ook nog ontzettend sluw. Hij weet hoelang hij op iets moet wachten en wanneer het juiste moment is. Ook weet hij hoe hij anderen kan verleiden om iets te doen.
Motivatie: Ik wil Sour weer oppakken, hij is zo'n leukerd om te bespelen en ik wil al een tijdje een mannelijke rogue. En eigenlijk wil ik ook graag een rogue in de Terror Claws, dus het zou leuk zijn als het allebei lukte c:
Arcanewish
StarClan
{GZ} Let's get to the top again - Pagina 2 KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Let's get to the top again   {GZ} Let's get to the top again - Pagina 2 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 13:07

@Sneep, ik wil best het topic met jou doen samen met Grave, gooi er maar eentje open ;D
@Loïs, ik wil ook ons topic wel doen. maak jij aan dan reageer ik met Grave?
Sour
Member
Lies
85
Actief

CAT'S PROFILE
Sour
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Let's get to the top again   {GZ} Let's get to the top again - Pagina 2 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 13:13

Oké, is goed! Ik zal 'm hier neerzetten als tie af is!
Sour
Member
Lies
85
Actief

CAT'S PROFILE
Sour
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Let's get to the top again   {GZ} Let's get to the top again - Pagina 2 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 13:19

Sneep
Member
14
Actief

CAT'S PROFILE
Sneep
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Let's get to the top again   {GZ} Let's get to the top again - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 12:25

@Arcanewish
https://www.warriorcatsnl.com/t25963-i-m-to-fabulous-for-those-clancats#609804 tadaah, late reactie i know, school is gemeen aan het zijn
Claw
Deceased
{GZ} Let's get to the top again - Pagina 2 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Let's get to the top again   {GZ} Let's get to the top again - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 13:52

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Let's get to the top again   {GZ} Let's get to the top again - Pagina 2 Icon_minitime

{GZ} Let's get to the top again
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: