| If you truly love someone, you have to let them go {AG} | |
|
|
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: If you truly love someone, you have to let them go {AG} ma 3 aug 2015 - 18:53 | |
| Hallo! Ik vind het vreselijk dit ik een account giveaway moet aanmaken, maar ik vind het nog vreselijker om zo veel accounts te zien verstoffen. Daarom zal ik ze weggeven. Sommigen heb ik aangemaakt voor een nestjesaanmelding, hiervan mogen de ouders dan ook beslissen of ze ze nog in hun nestje willen hebben, of niet. Klik op de avatar's om naar het account te gaan.
ThunderclanRedkitHaar warriornaam zou Redwhiskers worden, dit mag verandert worden. Een kitten voor het nestje Glowstick x Snowblossom. Ze zou een zeer volgzame kitten worden, zeer onzeker en altijd bereid om iets voor anderen te doen. Karakter mag eventueel verandert worden. ik ga opnieuw een poging wagen DaylightIk vind het zeer jammer, ik hield echt van dit accountje <'3 Graag een voorbeeldpost voor haar, aangezien schrijven met haar handicap niet makkelijk is. ze kan namelijk niet praten. Snowdrop is haar pleegmoeder. Haar karakter is niet helemaal uitgeschreven, maar ze is over het algemeen vriendelijk, maar wel snel geïrriteerd. ze is bang voor het donker, als in een verlammende angst, waar ze haar warriornaam vandaan haalt. Net warrior geworden. Niet te veel aanpassen bij haar, het liefst zowel haar naam als haar handicap en de angst voor het donker behouden. Karakter kan voor de rest wel wat aangepast worden. GONE RiverclanLilypawHaar warriornaam zou Lilyvalley zijn. Ze was een kitten voor het nestje Highfive x Snowcrystal, maar ik heb nooit echt een connectie met haar gevoeld en volgens mij is de rest van het nestje ook inactief.. Het karakter is verschillende keren aangepast, maar het meest recente is dat ze een dromerige poes is, die geloof tin ware liefde en ooit een grote familie wil, met een kater die van haar houd en heel veel schattige kittens. Karakter kan aangepast worden, net zoals de warriornaam. Uiterlijk wel liefst behouden. IslandpawEen grijze poes. Vooral aangemaakt voor de naam. haar familie is voor zover ik weet inactief; Alles mag aangepast worden wat mij betreft - warriornaam zou Islandbird worden. WindclanWhitepawEen kitten van Whitelion x Mazelock. Wat mij betreft blijft deze wel in het nestje, ik wil gewoon dat iemand hem krijgt die hem actief kan houden. Het is een arrogante kater, die erg opkijkt naar zijn vader en net zo wil worden als hem. Zijn siblings zijn grotendeels inactief, maar enkelen ervan posten nog wel eens. Nu ja, halfsiblings eigenlijk. Warriornaam zou Whitefur worden, maar dat mag aangepast worden. Karakter en uiterlijk wel liefst hetzelfde houden. Ook een voorbeeldpost foor hem, want ik ben zeer gehecht aan hem <'3 Sweetkit Eigenlijk vooral aangemaakt voor de naam. heeft geen familie, warriornaam zou Sweetheart worden. Dit mag aangepast worden, al zou ik het liefst wel behouden c: Karakter was niet echt uitgewerkt, maar in ieder geval was ze erg vrouwelijk. Ook het karakter en het uiterlijk mag aangepast worden. GONE FlashingpawKitten van Lionbeat x Firework. Warriornaam zou Flashingdeath worden. volgens mij is de familie zo goed als inactief. alles mag verandert worden wat mij betreft. Lostpaw Warriornaam zou Lostlife zijn, naar haar moeder. een kitten uit het laatste nestje van Leafstorm. Voor zover ik weet zijn haar siblings inactief. Kan ook alles aan verandert worden. GONE ShadowclanBlackkitEen arrogante, stille kater die zich niet veel bezighoud met het normale clanleven. Hij gelooft dat hij beter is dan de rest omdat hij slimmer is. Kleiner gebouwd dan normaal. hij is een kitten van Otterflight en Crossroad. Ik denk niet dat zijn familie heel actief is. warriornaam zou Blacksheep worden, gelieve dit te behouden. karakter kan eventueel wel aangepast worden, uiterlijk liever ook ze houden. Forcepaw Een stille, gesloten poes. Gelittekend door een trauma uit haar verleden, maar ik kan me op het moment niet herinneren waardoor. ze is lesbisch, warriornaam zou Forcefield worden. wat mij betreft kan alles ook verandert worden. GONE Het kan zijn dat er nog katten zijn die ik vergeten ben, die voeg ik dan later toe :') Dit wil zeggen dat ik enkel Whitelion, Windpaw & Red John behoud.
~Bunny
Laatst aangepast door Windpaw op zo 9 aug 2015 - 14:48; in totaal 6 keer bewerkt |
|
| |
why do you want to know that? (say Marlie) 479 Actief
| |
| Onderwerp: Re: If you truly love someone, you have to let them go {AG} ma 3 aug 2015 - 19:00 | |
| Ik heb wel interesse in SweetKit, haar warriorname hou ik op SweetHeart. maar ik wil wel de uiterlijk veranderen als dat mag. ^^ |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: If you truly love someone, you have to let them go {AG} ma 3 aug 2015 - 19:01 | |
| @Marlie; jup, dat mag. Ik stuur je het wachtwoord wel door c: |
|
| |
why do you want to know that? (say Marlie) 479 Actief
| |
| Onderwerp: Re: If you truly love someone, you have to let them go {AG} ma 3 aug 2015 - 19:02 | |
| |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: If you truly love someone, you have to let them go {AG} di 4 aug 2015 - 12:34 | |
| als er iemand vermoord moet worden bied ik brat aan ^^ |
|
| |
717 Afwezig "Error_"
| CAT'S PROFILEAge: 137 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Outpost Guard |
| Onderwerp: Re: If you truly love someone, you have to let them go {AG} di 4 aug 2015 - 12:45 | |
| Ik zou graag Lostpaw willen als dat kan |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: If you truly love someone, you have to let them go {AG} di 4 aug 2015 - 12:49 | |
| @San; Ik zal het onthouden als laatste oplossing :') @Lotte; dat kan ^^ Ik stuur je het wachtwoord wel door c: |
|
| |
Max 25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: If you truly love someone, you have to let them go {AG} di 4 aug 2015 - 12:51 | |
| Is het niet verstandig dat je met Blackkit eerst toestemming vraagt of in iedergeval overlegd met Otterflight of Crossroad voordat je hem aanbiedt? |
|
| |
717 Afwezig "Error_"
| CAT'S PROFILEAge: 137 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Outpost Guard |
| Onderwerp: Re: If you truly love someone, you have to let them go {AG} di 4 aug 2015 - 12:52 | |
| |
|
| |
Lotte 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: If you truly love someone, you have to let them go {AG} di 4 aug 2015 - 12:54 | |
| @Max.. Euhm.. Waarschijnlijk xD Ghehe *gaat pm sturen* @Lotte; ww verstuurd c: |
|
| |
Max 25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: If you truly love someone, you have to let them go {AG} di 4 aug 2015 - 12:58 | |
| Haha het klopt wel. Alleen mijn account eem beetje en viperkit zijn nog actief. De andere vagen weg Maar ze zeggen verder niks meer over hoe of wat ja dat klopt. |
|
| |
Lotte 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: If you truly love someone, you have to let them go {AG} di 4 aug 2015 - 13:06 | |
| Nieuw account, I love it Lotte |
|
| |
50
| |
| Onderwerp: Re: If you truly love someone, you have to let them go {AG} wo 5 aug 2015 - 11:53 | |
| Hallo, ik ben geïntereseerd in Daylight... Ik behoud voorlopig alles, maar het kan dat ik in de loop van tijd dingen verander...
Voorbeeldpost:
Het was weer zo’n warme zomerse dag en Daylight had echt geen zin om niks te doen, ze wou een avontuur beleven. Dus stond ze recht en baande zich een weg door het Thunderclan kamp naar buiten toe, eenmaal buiten snoof ze de lucht op en rook de heerlijke geur van de bloesems die nu volop openstonden. Ze versnelde haar pas totdat ze liep, ze genoot van de wind in haar haren en van de eerste zonnestralen die door de bomen kwamen, ze vertraagde en legde zichzelf neer op een plekje waar net veel zon scheen en genoot van de warmte.
In de verte hoorde ze hoe een andere poes aankwam lopen, ze stond behoedzaam op en nam alle geuren rondom haar op. De poes rook naar Thunderclan, dat stelde haar gerust want iedereen daar wist dat ze niet kon praten en zo hoefde geen tijd te verspillen om een vreemdeling uitteleggen dat ze niet kan praten. De andere poes was een beetje kleiner dan haar en was zwart met witte vlekjes verspreid over haar lichaam, ze merkte dat het Sunpaw “Jij bent vroeg wakker” zei de witgevlekte poes opgewekt. Je kon aan haar lichaamstaal zien dat ze het fijn vond om eventjes het kamp uit te zijn, Daylight knikte met haar hoofd als begroeting en schudde haar staart heen en weer. “Ik vind het het mooist wanneer de zon weer opkomt, dan komt alles weer tot leven en worden de schaduwen weer verdreven… Begrijp je?” Daylight tikte met haar staart éénmaal op de grond als bevestiging, ze wist precies wat Sunpaw bedoelde. Daylight stond recht en gaf de apprentice een likje op haar kopje, “Zullen we samen teruggaan?” vroeg Sunpaw. Daylight lachte naar haar toe en gaf een kopje als bevestiging, de zon werd steeds groter en de dag steeds warmer terwijl de twee poezen naar het Thunderclan camp terugkeerden. ~~~~~~
Ik heb in mijn post zowel haar gedachten proberen uit te drukken maar ook de bewegingen die ze maakt om op andere katten te kunnen antwoorden. Sunpaw is gewoon een naam waar ik als eerste opkwam...
Laatst aangepast door Dawn op do 6 aug 2015 - 2:01; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: If you truly love someone, you have to let them go {AG} wo 5 aug 2015 - 13:51 | |
| @Dawn Ziet er goed uit, wat mij betreft wil ik je wel een kans met haar geven c: Zou je der wel terug willen geven als je merkt dat je haar niet actief kan maken? Ik ben zeer gehecht aan haar :') wachtwoord ben ik nu aan het doorsturen~ |
|
| |
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: If you truly love someone, you have to let them go {AG} wo 5 aug 2015 - 14:57 | |
| Oké bedankt Bunny, ik ga m'n best doen... Je krijgt hem zeker terug als het me niet lukt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: If you truly love someone, you have to let them go {AG} wo 5 aug 2015 - 15:00 | |
| Mooi zo c: Veel succes met haar ^^ |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: If you truly love someone, you have to let them go {AG} wo 5 aug 2015 - 16:06 | |
| Ik denk dat je Rebecca beter via FB kan benaderen (als je fb hebt) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: If you truly love someone, you have to let them go {AG} wo 5 aug 2015 - 16:08 | |
| - Innerghost schreef:
- Ik denk dat je Rebecca beter via FB kan benaderen (als je fb hebt)
nee, ik heb geen FB :') niet zo mijn ding, die social network sites (a) |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: If you truly love someone, you have to let them go {AG} wo 5 aug 2015 - 19:40 | |
| Noo, the feels ;^; Even omdat het van mezelf moet xD Abyss is Lostpaw's sib en nog half actief :3 En Crossroad is ook van mij x3 dus opzich mag Black wel weggeven worden als hij zo actief word~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: If you truly love someone, you have to let them go {AG} wo 5 aug 2015 - 19:43 | |
| @Jamie; laten we hopen dat ik iemand vind die actief kan zijn c: als je wil kunnen jij en rebecca trouwens ook meebeslissen hoor ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: If you truly love someone, you have to let them go {AG} | |
| |
|
| |
|