We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: {Kittensearch} Dreams coming true ? ma 3 aug 2015 - 17:23
Hey people c:
Sassyrose is sinds ze een warrior is geworden, het territorium door gaan dwalen. Sinds haar tijd in de medicine cat den tijdens haar apprentice tijd, is ze nogal dromerig en zweverig. Nu is ze dus een kater (NPC) tegengekomen die volgens haar droomscanner 'de ware' was. Ze heeft het enkele dagen erg leuk gehad met hem, waarschijnlijk iets te leuk. Ze is hem totaal vergeten en heeft geen beeld meer van hem maar komt er dus binnenkort achter dat ze zwanger is. Voor haar is het een raadsel, aangezien ze denkt dat alles zich in haar eigen droomwereldje heeft afgespeeld, maar niets is minder waar! Nu zoek is dus ongeveer 2 kittens voor haar (heel misschien 3).
Karakter Sassyrose voor degenen die het niet weten: Rustig, wijs, dromerig, volwassen, vriendelijk, behulpzaam, op familie gericht
Wat informatie over de uiterlijken: Sassyrose is zelf een sneeuwwitte, langharige poes en klein van stuk. Ze heeft ijsblauwe ogen. In haar familie komt ook de blauwe kleur voor, kijk maar naar haar moeder Bluestar en broer Rowanflight. De NPC kater was een tabby met gele ogen. Pointers en zwarte kittens zijn niet mogelijk en oogkleuren ga ik verder niet over zeuren.
Laatst aangepast door Sassyrose op vr 7 aug 2015 - 14:18; in totaal 6 keer bewerkt
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
•••Prefix:: Vanaf zijn geboorte straalde hij uit zijn amber kleurige oogjes rust en positiviteit. Hij was ook een rustige en hij mauwde bijna nooit. Vandaar de naam Hushkit. (Hush betekend rust).◆
•••Suffix:: Zijn liefde voor zijn moeder. En hoe hij wat meer op zichzelf is en graag alles wil leren.◆
◆ ◆ ◆Hushkit heeft een witte vacht met amberkleurige ogen◆ ◆Hij is stevig gebouwd als hij ouder word◆ ◆Zijn helder blauwe ogen zijn opvallend◆ ◆De kitten is af en toe stil. Maar als je met hem omgaat voel je jezelf ook rustig worden. Wijs en rustig beeld hem af. Hij is net iets anders dan zijn siblings.◆ ◆Het is een slimme kit en hij wil alles leren.◆ ◆Als hij ouder is is hij vrij groot.◆ ◆hij heeft als hij ouder is een zware, vriendelijke stem.◆
◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆
PERSONALITY◆ ◆ KITTEN ◆ ◆Als kitten is Hushkit altijd heel positief. Hij kan goed vriendjes maken. Hij is ook anders dan zijn siblings. Dat kon zijn moeder meteen aam hem zien. Meestal als de andere siblings aan het stoeien waren, zat hij rustig op een plek, of bij zijn moeder. Zo af en toe deed hij mee stoeien. Zijn moeder betekent alles voor hem. Hij zal altijd voor klaar staan. hij heeft veel pit in het leven. En later droomt hij ervan om de beste warrior ooit te worden.◆
◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇
◆APPRENTICE ◆ ◆Deze periode is een grote sprong voor de kat. Hij zal nu eindelijk een mentor krijgen, en doet zijn best met trainen. Hij is heel zelfstandig geworden. Hij wil graag zelf achter dingen komen en leren te begrijpen. De kat is ook heel emotioneel. Kan soms snel verdrietig worden. Beschouwd ook iedereen als zijn dierbare vriend Hij geeft veel om andere. En is vaak een goede troost door zijn rustigheid. Vooral zijn moeder steunt hij erg en is hij graag bij haar.Het is een wijze en positieve kat. Hij zoekt ook vaak de rust op bij sommige plekjes die hij als zijn favoriet beschouwd. En hij kan goed met andere katten omgaan.◆
◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆WARRIOR◆ ◆Als warrior is Hushmind nog steeds de rustige warmhartige kat zoals iedereen hem kent. Met zijn zware rustige stem, zijn helderblauwe ogen en zijn breed gebouwd lichaam, word hij meestal onderschat door vreemde, maar als je zijn vriendelijke stem hoort, dan veranderd dat gauw. De kat heeft veel dingen geleerd van zijn jonge jaren. Is succesvol warrior geworden. En nog altijd zelfstandig. Hij heeft veel vrienden om zich heen. En leert jonge apprentices graag wat dingen. Hij is een positieve kat.◆
ME◆ ◆Name: Max◆ ◆Age: 15◆ ◆RPG ervaring: 3 Jaar◆ ◆Best known account: Narrowpaw◆ ◆My accs: ◆Specklepaw◇Driftkit◆Narrowpaw◆ ◆Motivatie: Ik zag dit topic staan en ik dacht meteen al ik ga me hier aanmelden. Ik begon ook meer interesse te krijgen.Ik had na een tijdje me hele katten karakter doordacht. En wou het meteen uittypen. Ik ben heel tevreden met de kat. En wens ook de andere succes◆
Laatst aangepast door Narrowpaw op do 6 aug 2015 - 19:43; in totaal 10 keer bewerkt
Onderwerp: Re: {Kittensearch} Dreams coming true ? ma 3 aug 2015 - 17:51
GENERAL Naam: Shadowkit - Shadowpaw - Shadowwhisper Geslacht: Tom-cat Ouders: Sassyrose x unknown Sibs: Unknown
Inside
Kind/pitty/helpfull/smart/quiet
Kind Shadow is een aardig iemand, hij is eerlijk maar kan soms een leugentje zeggen voor bestwil. Meestal zie je het aan zijn ogen dat hij liegt maar hij is meestal erg eerlijk. Al gaat het om klikken.
Pitty Shadow is ook erg pittig, hij kan soms zwijgen bij onbekende, wat hij plagen noemt. En kan ook soms zijn sibs afbijten als het moest. Maar hij kan ook snel kalmeren dus veel zelfbeheersing heeft hij ook.
Helpfull Wat Shadow maar al te graag doet is helpen. Hij helpt iedereen en alles en kan soms wat kortaf doen. Kortom: vraag het en hij helpt je.
Smart Shadow is ook erg slim, hij denkt eerst aan de gevolgen voordat hij daden doet en vraagt alles vaak tweemaal voor de zekerheid, alles moet perfect in zijn ogen zijn maar fouten begrijpt hij heus wel, hij luistert graag naar anderen als ze ook naar hem luisteren. Alles moet eerlijk zijn volgens hem.
Quiet Soms hoor je hem niet vaak maar dat komt omdat Shadow liever stilte om zich heen heeft, dan denkt hij na over dingen en gebeuren dingen meer netjeser. Meestal kan hij wat geïrriteerd reageren als hij niet kan slapen maar daarmee kan je er wel om lachen.
Outside Original: A Black and white cat with on the black spots tabby stripes and blue eyes. Fur: Black and white Fur patterns: Tabby stripes Eye color: Bright blue Fur length: Short Type of body: Klein maar lenig Tail: Long Ears: Normal and pointy Paws: Strong and long what makes him a great hunter Nose and pawpads: Both darkgray
Wie ben ik?: Stephanie, maar noem me maar Steph RPGtijd: op Warriorcats ong. Een paar weken maar in totaal 2 jaar. Actiefst account: Springtrap natuurlijk.
Motivatie: Ik ken Sassyrose niet zo goed maar ik zou graag wat drama willen dus ik vind het liefst een kitten zonder vader ook goed. Dan kan Shadow wat stiller zijn door achter te komen wie zijn vader eigenlijk is. Daarnaast zou ik graag een kitten willen bespelen dat minder sibs heeft dan een kitten met een hele familie. Daarom zou ik pas het account aanmaken als Shadow in de familie zit.
Outside: Aspenkit lijkt heel erg op haar oma Bluestar, al heeft ze dan nog de gele ogen van haar vader. Net zoals haar oma heeft ze een blauwe, kortharige pels. Ondanks dat zal ze het niet snel koud hebben, want omdat het toch een wat donkere kleur is warmt ze snel op en haar vacht is dikker dan die van de meeste katten. Ze is niet bepaald een vrouwelijk-uitziende poes, want ze is breed en sterk gebouwd waardoor ze soms als een kater aangezien kan worden. Een heldere, krachtige stem vormt een totaalplaatje met haar verschijning. Ze staat stevig op haar poten en draagt meestal een zelfverzekerde houding met zich mee. Ondanks dit kan ze zich nog wel sierlijk voortbewegen, maar dan op haar eigen bijzondere maniertje.
Inside: Aspenkit is iemand die nieuwsgierig is naar de wereld en het liefst alle grenzen opzoekt die er maar zijn. Je wordt zeker door haar op de proef gesteld als je nieuw bent in haar leven, aangezien ze graag weet wie ze voor zich heeft. Ook heeft ze de drang om zich te bewijzen tegenover alles en iedereen, wat haar soms best roekeloos maakt. Ondanks dat ze niet de meest verstandige kat is, heeft ze wel een aardig karakter. Ze houd enorm van nieuwe dingen en past zich snel aan in veranderingen. Meer van haar karakter zal in de rpg uitgewerkt worden.
Name: Daan Motivation: Om te beginnen heb ik Sassyrose al vanaf haar geboorte gevolgd omdat ik haar simpelweg geweldig vond. Ik was verliefd op haar naam - I mean, it's so perfect <'3 - en al helemaal toen ze haar volledige naam kreeg. Haar karakter vindt ik ook heel leuk en ik zocht eigenlijk al een actief nest om in te spelen. I was kinda shocked toen ik zag dat je met Sassy kittens zocht :'D Ik hoop dat mijn lieve Aspen een kansje maakt om zich op deze manier bij de volgende generatie van TC'ers te kunnen voegen. Extra: Omdat ik op vakantie ben tot het einde van deze week en ik geen setjes kan maken, hier wat voorbeelden zodat je weet hoe ze er uit zal gaan zien.
Onderwerp: Re: {Kittensearch} Dreams coming true ? ma 3 aug 2015 - 18:46
Omdat ik graag snel wat inspiratie in haar wil hebben, zet ik de deadline voor over een week. Oftewel: 10 augustus om 19.00 u sluit ik de aanmeldingen, ik hoop dat jullie dan helemaal klaar zijn c:
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: {Kittensearch} Dreams coming true ? ma 3 aug 2015 - 20:11
Razorblade
Words: ###, Tag: ???
G E N E R A L
Naam Razorblade Reden Bij de geborte voelde de moeder een hele scherpe pijn door de buik heen gaan pijnlijker dan bij de andere kits.
Theme:
Kitten:
Apprentice:
Geslacht Mannelijk Geaardheid Hetero Leeftijd Unborn Rang Kitten
F A M I L Y
Moeder Sassyrose Vader Onbekend Broers Onbekend Zussen Onbekend Clan Thunderclan
I N S I D E
Razor is een stille kitten hij kijkt liever naar een gesprek dan er in te zitten daarom zijn zijn antwoorden meestal kort en krachtig,Veder komt hij heel vaak over als een gevoel loos koud iemand die geen interesse in andere heeft,Razor is graag op zich zelf en houd niet van drukte als hij door omstandig heden wel in drukte en gestress komt word hij snel pissig en reageert dat ook op andere katten,Als kitten is hij wel erg gesteld op zijn moeder kort om Razor word echt een moeder's jongen en zal alles doen om zijn moeder tevreden te houden, echter voelt hij dat niet voor de rest van de familie daarom zou hij geen goede band hebben met zijn vader en zijn siblings,Razor is ook een kitten die graag van alles leert daarom is zijn motto ook 'Weisheid is macht' ook al heeft Razor een groot hart en als hij je in vertouwen neemt zal hij je niet zo snel meet los laten en alles doen om die genen te helpen en beschermen,Razor zal ook altijd loyaal blijven tegen over zijn clan en nooit iets doen om zijn clan te verraden en bleven tegen hoge rangen en Elder's Veder is Eazor een goede vechter en zal van jongs af aan er ook flink mee oefenen en er ook passie voor hebben,Ook is Razor zoon kater die niet snel opgeeft en door gaat tot het uitersten.
U I T E R L I J K
Vachtkleur Grijs/Bruine tabby Vachtlengte Kort Oogkleur Groen en Blauw Grootte Groot Lengte Normaal Breedte Normaal Bouw Gespierd en groot
M e
Naam San(ne)
Bekende accounts:Brat/Venus/Hiddenkit
Motivatie Ten eerste vind ik dit gewoon een awesome nestje! en ik wil er graag part van zijn c: ook wil ik erg graag met Razor aan de slag! and just...Sweet drama xD
Onderwerp: Re: {Kittensearch} Dreams coming true ? ma 3 aug 2015 - 20:37
Owlstride
General Names: Owlkit > Owlpaw > Owlstride Gender: Tom Age: Unborn Clan: Thunderclan Parents: Sassyrose x Unknown
Inside In het begin is Owl het soort kit dat een beetje anders dan de rest. Hij is slim en begrijpt de wereld om hem heen al beter dan een gewone kit. Hij krijgt dit echter zelf ook al snel, en begint zich superieur te voelen over de andere kits waardoor hij toch een beetje denkt dat hij boven ze staat, en vind dat hij eerder apprentice mag worden.
Ondanks dit alles heeft Owlkit toch wel een goede inborst, en is hij nieuwsgierig naar de wereld om hem heen. Hij wil alles leren begrijpen, maar toch is hij op jonge leeftijd al heel verantwoordelijk en zal dus niet snel iets doms doen zoals het kamp verlaten, omdat hij gewoon begrijpt dat het gevaarlijk is. Ook zal hij er streng op toezien dat zijn sibling[s] niet zulke streken uithalen.
Outside Fur lenght: Lang Fur color: Tabby met wit Fur pattern: Tabby vacht met witte buik, borst en poten Eye color: Licht blauw Build: Een tengere kater met lange poten die door zijn lange vacht breder lijkt dat hij in werkelijkheid is
About me Real name: Endria Bekendste account: Graywing Age: 16 Rpg time: wat langer dan 4 jaar Motivation: Ik had het idee voor Owlkit al best wel een tijd in mijn hoofd, maar ik wou eerst wachten op een goed leuk nestje voor hem, en die heb ik nu gevonden. Ik vond hem wel bij Sassyrose passen aangezien zij heel dromerig is en Owl juist heel realistisch. Ook vind ik Sassyrose een heel leuk karakter en haar posts zijn altijd wel leuk om te lezen, omdat ze vaak zo weg droomt.
Onderwerp: Re: {Kittensearch} Dreams coming true ? ma 3 aug 2015 - 23:49
@San; Razor is geen geldig voorvoegsel, gelieve een andere te gebruiken.
Brat
Member
Onderwerp: Re: {Kittensearch} Dreams coming true ? ma 3 aug 2015 - 23:50
Roughpaw schreef:
@San; Razor is geen geldig voorvoegsel, gelieve een andere te gebruiken.
oh sorry is goed ik zal het aan passen ^^
Brat
Member
Onderwerp: Re: {Kittensearch} Dreams coming true ? ma 3 aug 2015 - 23:56
Brat schreef:
Spiderstep
Words: ###, Tag: ???
G E N E R A L
Naam Siperstep Reden Bij de geborte voelde de moeder een hele scherpe pijn door de buik heen gaan pijnlijker dan bij de andere kits.
Theme:
Kitten:
Apprentice:
Geslacht Mannelijk Geaardheid Hetero Leeftijd Unborn Rang Kitten
F A M I L Y
Moeder Sassyrose Vader Onbekend Broers Onbekend Zussen Onbekend Clan Thunderclan
I N S I D E
Siperis een stille kitten hij kijkt liever naar een gesprek dan er in te zitten daarom zijn zijn antwoorden meestal kort en krachtig,Veder komt hij heel vaak over als een gevoel loos koud iemand die geen interesse in andere heeft,Spider is graag op zich zelf en houd niet van drukte als hij door omstandig heden wel in drukte en gestress komt word hij snel pissig en reageert dat ook op andere katten,Als kitten is hij wel erg gesteld op zijn moeder kort om Spider word echt een moeder's jongen en zal alles doen om zijn moeder tevreden te houden, echter voelt hij dat niet voor de rest van de familie daarom zou hij geen goede band hebben met zijn vader en zijn siblings,Spider is ook een kitten die graag van alles leert daarom is zijn motto ook 'Weisheid is macht' ook al heeft Spider een groot hart en als hij je in vertouwen neemt zal hij je niet zo snel meet los laten en alles doen om die genen te helpen en beschermen,Razor zal ook altijd loyaal blijven tegen over zijn clan en nooit iets doen om zijn clan te verraden en bleven tegen hoge rangen en Elder's Veder is Spider een goede vechter en zal van jongs af aan er ook flink mee oefenen en er ook passie voor hebben,Ook is Spider zoon kater die niet snel opgeeft en door gaat tot het uitersten.
U I T E R L I J K
Vachtkleur Grijs/Bruine tabby Vachtlengte Kort Oogkleur Groen en Blauw Grootte Groot Lengte Normaal Breedte Normaal Bouw Gespierd en groot
M e
Naam San(ne)
Bekende accounts:Brat/Venus/Hiddenkit
Motivatie Ten eerste vind ik dit gewoon een awesome nestje! en ik wil er graag part van zijn c: ook wil ik erg graag met Razor aan de slag! and just...Sweet drama xD
Fur color: White with cream-colored accents Fur lenght: Long Eye color: Ice blue Paw pads 'nd nose: Dark pink
Creamkit in een kleine poes, maar wel breed gebouwd. Ze heeft bredere schouders dan een gemiddelde poes, maar ze heeft juist wel weer een langgelijnd lichaam. Met een beetje korte pootjes als kitten, lijkt ze erg uit verhouding. Dit trekt later als apprentice wel weer recht en ze is verder een gezonde kat. Ze heeft een dikke, lange, witte pluizige vacht met hier en daar crèmekleurige accenten. Samen met twee heldere, ijsblauwe ogen lijkt ze erg veel op haar moeder. Verheldering: Zie postsheet.
Creamkit is een vriendelijke kitten, ze is beleefd en zal nooit een kat opzettelijk beledigen. Ze is ook heel erg avontuurlijk, ze zal dan ook snel impulsieve en roekeloze acties ondernemen om op haar avontuur te gaan. Ze denkt niet goed na voor haar daden. Dan is ze ook nog eens erg onhandig, waardoor haar avonturen meestal in het water vallen. Ze is niet de slimste poes, ze doet meestal iets langer dan de andere kittens om iets te begrijpen en loopt iets achter in ontwikkeling. Daarbij is ze erg naïef, ze gelooft alles wat tegen haar gezegd wordt, en het verschil tussen goed en kwaad is voor haar moeilijker te onderscheiden. Creamkit is wel heel eerlijk en zegt wat ze denkt, maar daarbij probeert ze wel beleefd te blijven. Ze kan er echter niet tegen als ze er achter komt als iemand ligt en dan kan de vurige kant van de poes boven komen. Creamkit is ook nogal ongeduldig en kan niet lang stil blijven zitten. Lang blijven luisteren vindt ze echt moeilijk en ze raakt snel afgeleid. Maar ondanks dat blijft ze een altijd vrolijke poes die elke dag plukt.
Karakter als apprentice/warrior zou ik, als Creamkit wordt gekozen, laten bepalen door de rpg c:
about me
Name: Renske Age: 16 Rpg experience: 4 jaar Motivatie: Ik wilde al een tijd (ook voordat ik "tijdelijk" uhm inactief werd) heel graag een kitten spelen en dan het leven vanaf begin te rpg'en, omdat ik ondanks mijn lange tijd op fora's, voor zoiets nooit echt de kansen heb gehad. Toen zag ik dit kittensearch topic en ik was direct verliefd op Sassyrose! Ik moest gewoon een aanmelding maken. Ik weet dat ik nog niet zo lang weer actief ben en dat ik daarvoor ook inactief ben geworden en daar mag je best om twijfelen. Toch wil ik écht mijn beste beentje voor zetten voor dit nestje.
Onderwerp: Re: {Kittensearch} Dreams coming true ? za 8 aug 2015 - 0:10
Opnieuw een waarschuwing, dit keer ook de laatste. Jullie hebben dit weekend nog en maandag tot 19.00 u om een aanmelding te plaatsen en/of te veranderen. Alle aanmeldingen die binnenkomen na 19.00 u, maandag 10 augustus worden niet meer opgenomen in m'n keuze.
Onderwerp: Re: {Kittensearch} Dreams coming true ? ma 10 aug 2015 - 19:09
Sorry voor de dubbelpost
Heyhey mensen,
Ik heb er heel erg lang over na moeten denken, aangezien er erg interessante karakters bij zaten. Ik heb ook erg lang getwijfeld of ik er geen nestje van 3 van moest maken, maar dat wil ik deze lieve schat nog niet aandoen. Ik wil jullie in ieder geval sowieso heel erg bedanken voor jullie aanmeldingen, jullie hebben het me moeilijk gemaakt.
Klikje voor de uitslag:
Gefeliciteerd Aspenkit & Owlkit! Ik heb deze twee karakters gekozen omdat ze een grappig koppel zouden worden, omdat hun karakters totaal verschillend waren, het leek me een leuke combinatie c: Jullie mogen zelf gaan uitvogelen wie er als eerste geboren gaat worden, het geboortetopic komt later vanavond nog online (;
x Sharon
Fawnstep
Member
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.