|
|
Marlie 46 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Who are you? {Tusk} do 6 aug 2015 - 22:34 | |
| hij dacht even na, en zei later. Ik ben Skystar, leader van de dappere Sunclan! En jij bent mijn dappere commandant en beste vriendin! Hoe heet jij? Ik bedoel als krijger. Ik heet Cielo. Jij bent... Tu... Tu... Nee ik weet het niet meer... En jij bent. Emeraldtail een heel lieve moeder!" ze dacht even na, sunclan? het klonk leuk dus deden we maar zijn spel. Tusk zei ze ik ben DarkStripe je dappere commandant! piepte ze blij. en sloop naar buiten, daar kon je veel beter spelen. ze ging op de heuveltje zitten en zie, Skystar, ik ga nu de grenzen controleren. zin om mee te gaan? dit spelletje was best leuk! als morgen de haar andere siblings mee deden was het nog leuker! ze liep langs hun hol, dat waren de grenzen zei ze tegen haar zelf. haar staart zwiepte blij heen en weer en keek als cielo haar volgde, er zijn geen andere katten in onze clan skystar zei ze en knikte beleefd naar 'haar leider' |
|
| |
E 635 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Who are you? {Tusk} do 6 aug 2015 - 22:54 | |
| Emerald had geamuseer toe zitten te kijken totdat de twee naarbuiten gingen. Starclan, het was midden in de nacht! Snel stond ze op een tuurde naar buiten in het donker. De maan verlichte het landschap een beetje. Waar waren die twee? Toen zag ze ze bovenop het heuveltje waaronder het hol zat. " Cielo, Tusk kom naar binnen! Cielo jij bent net wakker en nog nooit buiten geweest!" mauwde ze zenuwachtig. Haar gedachten dwaalde af naar dassen, vossen, uilen en beren. Nee, die waren er hier helemaal niet. Haastig stapte ze naar buiten. Vlug nam ze Cielo bij zijn nekvel en duwde Tusk zachtjes vooruit met haar staart. Het katertje piepte teleurgesteld. Ook al had hij nauwelijks iets gezien in het donker, het was hier veel interessanter. Maar het hol was groot en daar kon je ook prima spelen. "Nu moeten jullie gaan slapen. Papa en mama gaan ook altijd optijd slapen. En slapen is belangrijk." fluisterde ze om de andere kittens niet wakker te maken. Cielo aka Skystar legde ze naast een sibling. Voor Tusk was er ook nog plaats.
-Zal ik straks een familie topic aanmaken? |
|
| |
Marlie 46 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Who are you? {Tusk} do 6 aug 2015 - 23:02 | |
| paniekerig kwam mama p hun aflopen, Cielo, Tusk kom naar binnen! Cielo jij bent net wakker en nog nooit buiten geweest! mauwde ze een beetje zenuwachtig. ze spoorde Tusk aan met haar staart om naar binnen te lopen. een beetje mokkend liep ze weer naar binnen,en lachte even naar cielo. Nu moeten jullie gaan slapen. Papa en mama gaan ook altijd optijd slapen. En slapen is belangrijk. ze ging boos zitten. en legde haar staart op haar pootjes, en piepte ik ben helemaal niet moe! en buiten zijn er overal mooie lichtjes in de lucht snel liep ze naar cielo toen haar moeder hem tussen de haar andere siblings liet liggen. ze duwde haar broertjes en zusje aan de kant zodat ze naast cielo kon liggen. |
|
| |
18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Who are you? {Tusk} do 6 aug 2015 - 23:22 | |
| Teleurgesteld ging hij liggen. Het was zo leuk geweest! Maar ja, morgen was het vast veel lichter. Hij merkte dat sommige siblings opzij werden geschoven door Tusk. Hij vond de bruine poes ook best groot maar dat maakte hem niet uit. 'Volgens mij mag Tusk mij wel.' Dacht hij. Als een grote kat eng deed kon zijn trouwe comandant hem helpen en redden. "Morgen gaan we het kamp bouwen en meer leden zoeken!" fluisterde Cielo in Tusks oor. Hij had er echt zin in! |
|
| |
Mick(ey) Mouse 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Who are you? {Tusk} do 6 aug 2015 - 23:25 | |
| Venom liep het hol binnen, hij had net zijn zoon horen praten over dat hij leader van SunClan is. Venom grinnikte toen hij Emeraldtail een hele lieve moeder noemde. Speels pakte de rode kater zachtjes zijn nekvel op en legde hem neer. 'En ik? Ben ik de gemene beer?' grapte hij terwijl hij met zijn staart het buikje van zijn zoon kietelde. 'Mamamag misschien het populaire katje zijn, maar papa is de zeldzame' plaagde hij Emeraldtail. Hij liep weer naar buiten en pakte een konijn waarmee hij naar haar meesleurde. 'Ik heb wat voor ons gevangen.' glimlachte hij. Terwijl hij Tusk oppakte om haar terug bij de bruine poes te leggen snorde hij geamusseerd. Dit wordt al heel wat. Venom ging liggen naast Emeraldtail en de kittens en nam een hap konijn. Vervolgens duwde hij de prooi naar haar toe. 'Ik heb al een muis op.' legde hij uit. Vervolgens keek hij naar Cielo en Tusk. 'Als jullie het wagen naar buiten te komen kom ik, de Boze wolf, jullie opeten.' grapte hij als dreigement. |
|
| |
Marlie 46 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Who are you? {Tusk} do 6 aug 2015 - 23:28 | |
| Morgen gaan we het kamp bouwen en meer leden zoeken! fluiterde cielo in haar oor, we worden de beste clan die er ooit is geweest! fluiterde ze terug. ze werd opgepakt paaappp...piepte ze. en werd weer terug gelegd, tegen stribbelen had geen nut. ze was namelijk wel best moe, ze rolde zich op en legde haar staart over haar snuit,.en sloot haar oogjes, en viel als een blok in slaap. -Ja maak maar een familie topic ^^ |
|
| |
18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Who are you? {Tusk} do 6 aug 2015 - 23:35 | |
| Hij lachte. Dat kriebelde! Toen hij over een wolf begon piepte hij. "Oké oké papa! Ik blijf al binnen!" Daarna wurmde hij zich los uit de greep van mama's staart om papa gedag te zeggen. "Ben jij papa? Ik lijk wel een beetje op jou!" riep hij. Maar hij werd wel moe. Snel kroop hij weer terug naar Emerald en ging naast Tusk liggen. Hij rolde zich op tot een balletje. Trustee iedereen dacht hij...
- D: Waarom snapt niemand dat het midden in de nacht is?! En kittens mogen maar een heel klein beetje prooi, meer kunnen ze niet verteren (ga ik weer nurderig lopen te zijn...) |
|
| |
Mick(ey) Mouse 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Who are you? {Tusk} do 6 aug 2015 - 23:43 | |
| Die konijn is voor Emeraldtail alleen xD
paaappp... piepte de grijze kitten. Venom grinnikte en likte haar kop. "Oké oké papa! Ik blijf al binnen!" piepte een andere kitten. Venom keek op toen hij pal voor zijn neus was. Met zijn voorpoot trok de kater zijn zoon mee en likte zjn kop. "Ben jij papa? Ik lijk wel een beetje op jou!" Venom glimlachte, 'Jep, ik ben je papa en jij mijn prooi.' zijn stem werd schor om wat bozer te klinken wat eigenlijk erg grappig klonk. Langaam kietelde hij zijn zoon weer door met zijn tong over zijn buik te raspen. 'Mmmh, je smaakt erg lekker.' grinnikte hij. Venom klonk erg sukkelig masr hij was omsingelt door zes kittens, dus hij wou niet de saaie vader zijn. |
|
| |
18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Who are you? {Tusk} vr 7 aug 2015 - 0:00 | |
| Topic staat! En die kan ze nooit eten zonder een buikje te krijgen, dan lijkt het alsof ze nog een nestje krijgt XD Cielo droomde dat hij rende. Hij had langere en gespierdere poten. Hij was ouder! Hoog gras zwiepte langs zijn vacht. Hij rook vele geuren. Bloemen en katten! Na veel geren zag hij vier reusachtige eikenbomen. Wat was het hier mooi! Ook rook hij andere katten. Wat was deze plaats? Morgen zou hij het aan mama vragen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Who are you? {Tusk} | |
| |
|
| |
|