| Pinkdolphin Artist {tekeningenshopje} | |
|
|
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Pinkdolphin Artist {tekeningenshopje} za 1 aug 2015 - 20:19 | |
|
hé mannen, ik zoek inspiratie. Ik ben nog mega hard in wording, ik probeer zoveel ik kan en oefen geregeld wel eens. Nu vind ik totaal niet dat ik mooi kan tekenen (tegenover Wazoula kan ik NIKS x'D) maar ik zeg het he, ik oefen zo lang als ik wil en tijd heb en inspiratie heb. Ik teken vooral katten, maar ook wel eens honden of draken. Honden al wat beter dan draken. Ook kan ik andere dieren wel proberen. Soms zal ik hier ook eens een realdrawing dumpen, maar daarvoor voorlopig geen aanvraagjes. Wat ik zowal eens getekend heb; - Cat Drawings:
- Otherdrawings:
You are never to old to draw laurasy x'd
|
|
| |
Jamie 519 Actief "What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"
| CAT'S PROFILEAge: Definitely more then 13 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Pinkdolphin Artist {tekeningenshopje} za 1 aug 2015 - 20:28 | |
| wow lau! echt super mooi <3__<3 Je mag altijd een karakter van mij tekenen >3 >3 (Puddlekit, Satsui, Futuresong, Glowstick) |
|
| |
Svoof 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Pinkdolphin Artist {tekeningenshopje} za 1 aug 2015 - 20:29 | |
| Wow die 'you are never too old to draw fantasy' tekening is echt gaaf o3o Love it <3 Same, je mag altijd een van mijn chars tekenen als dat aantrekkelijk is xD But I would love to see more c: c: |
|
| |
Jamie 519 Actief "What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"
| CAT'S PROFILEAge: Definitely more then 13 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Pinkdolphin Artist {tekeningenshopje} za 1 aug 2015 - 20:41 | |
| Oeh oeh oeh!! Also, ik zou het ook super leuk vinden als je Igneel tekent >3 (Draak van Fairy Tail) |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Pinkdolphin Artist {tekeningenshopje} za 1 aug 2015 - 20:48 | |
| Tekenen is voor de funz en zolang je er plezier in hebt en t blijft doen wordt je beter. Ik vind ze heel leuk hoor tbh. Dus nie zeggen dat ze nie mooi zijn en dat je tegenover mij niks bent, want t ligt ook aan ervaring enzo |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Pinkdolphin Artist {tekeningenshopje} za 1 aug 2015 - 20:54 | |
| Ik heb er nog alle dagen plezier in :3 so I kept drawing. Hier is Glowstick in iedergeval al, ik zal zo de draak tekenen :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Pinkdolphin Artist {tekeningenshopje} za 1 aug 2015 - 21:25 | |
| heb mn best gedaan :3 Igneel |
|
| |
why do you want to know that? (say Marlie) 479 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Pinkdolphin Artist {tekeningenshopje} za 1 aug 2015 - 21:27 | |
| zo je TigerSnow samen met Blackswirl willen tekenen? ^^ ik vind je tekeningen namelijk echt super mooi! |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Pinkdolphin Artist {tekeningenshopje} za 1 aug 2015 - 21:41 | |
| 'Ik ben nog mega hard in wording'.. en toen zag ik die drawings o.O super mooi toch? c; |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Pinkdolphin Artist {tekeningenshopje} za 1 aug 2015 - 22:57 | |
| GLOWSTICK IS SO CUTE EN IGNEEL IS ZO PERFECT I LOVE YOU <3__<3 *prints* |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Pinkdolphin Artist {tekeningenshopje} za 8 aug 2015 - 11:14 | |
| Je tekent echt heel mooi! Dus mocht je eens een accje van mij willen tekenen... :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Pinkdolphin Artist {tekeningenshopje} zo 9 aug 2015 - 12:10 | |
| reedkit: Tigersnow x Blackswirl: |
|
| |
Wacht, ik heet Lisa -,- 60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Pinkdolphin Artist {tekeningenshopje} zo 9 aug 2015 - 12:12 | |
| Zou je misschien een tekning maken met Freddy, Bonnie, Chica en Mangle? |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Pinkdolphin Artist {tekeningenshopje} zo 9 aug 2015 - 13:39 | |
| Misschien is het leuk als Cyber x Iggy met John, Artemis, Black Pearl en Hacker te tekenen? :'3 Doe het als je er zin in hebt, tis niet verplicht, heheh (: |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Pinkdolphin Artist {tekeningenshopje} zo 9 aug 2015 - 17:13 | |
| Sushi alleen, of met cyber, of met Claw, of met Gravepath? No ships, dun worry about Cybertje xD |
|
| |
Svoof 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Pinkdolphin Artist {tekeningenshopje} zo 9 aug 2015 - 20:29 | |
| Ahw Reedkit is echt adorable <3 Thanks <3 |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Pinkdolphin Artist {tekeningenshopje} zo 9 aug 2015 - 20:34 | |
| wil je misschien eens Innerbreeze x Walnutdrop tekenen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Pinkdolphin Artist {tekeningenshopje} wo 12 aug 2015 - 12:34 | |
| Everstar (En whitelion want dat vond ik wel leuk xd) En een tekening voor mijn peter die zijn voet gebroken heeft. |
|
| |
ChocoEva 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Pinkdolphin Artist {tekeningenshopje} wo 12 aug 2015 - 12:39 | |
| Laura kun je Foxkit en Flower tekenen? Sorry, moet gwn een tekening hebben van Flower en Fox |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Pinkdolphin Artist {tekeningenshopje} do 20 aug 2015 - 17:51 | |
| komen eraan hoor :3 misschien morgen als ik nog eens op de tekentablet ga |
|
| |
| Onderwerp: Re: Pinkdolphin Artist {tekeningenshopje} | |
| |
|
| |
|