We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Ruinclan {Overleg + Aanmeldtopic} zo 2 aug 2015 - 17:42
Naam kat: Ranger Rank: Rogue Geslacht: Tom-cat Leeftijd: 19 moons Uiterlijk: Een lichtbruine kater met groene ogen Speler: Springtrap
Naam kat: Squirreltail Rank: Warrior Geslacht: She-cat Leeftijd: 23 moons Uiterlijk: Een donkerbruine poes met een dikke staart en ambere ogen Speler: Springtrap
Onderwerp: Re: Ruinclan {Overleg + Aanmeldtopic} zo 2 aug 2015 - 18:00
@Marlie, het werkt maar het plaatje is wat te groot ^^ De beste breedte voor het plaatje is 150 pixels. Je mag trouwens ook niet op twee plekken tegelijkertijd zijn in het roleplay-topic. (Volgens mij, sorry als ik het verkeerd heb)
Tigersnow
Member
why do you want to know that? (say Marlie) 479 Actief
Onderwerp: Re: Ruinclan {Overleg + Aanmeldtopic} zo 2 aug 2015 - 18:01
Fisheye schreef:
@Marlie, het werkt maar het plaatje is wat te groot ^^ De beste breedte voor het plaatje is 150 pixels. Je mag trouwens ook niet op twee plekken tegelijkertijd zijn in het roleplay-topic. (Volgens mij, sorry als ik het verkeerd heb)
ja dacht ik ook, het was namelijk eerst een dubbelpost, en toen kreeg ik een waarschuwing en nu heb ik het zo gedaan en toen was het goed denk ik.
Onderwerp: Re: Ruinclan {Overleg + Aanmeldtopic} do 6 aug 2015 - 14:00
Naam kat: Owltuft Rank: Warrior Geslacht: Female Leeftijd: 18 moons Uiterlijk: Grote, vrij gespierde poes met een lange, grijze vacht met een donkerbruine staartpunt en lichtbruine poten. Ze heeft felle geel-ambere ogen. Speler: Olmpaw
Laatst aangepast door Olmpaw op do 6 aug 2015 - 14:23; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Ruinclan {Overleg + Aanmeldtopic} do 6 aug 2015 - 16:40
Katten die net niet verbannen zijn uit de clan of rogues die in de rpg bij de clan zijn gekomen. c: Katten die dus niet 100% vertrouwd worden.
Liongaze
Member
Els 366 Actief I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd
Onderwerp: Re: Ruinclan {Overleg + Aanmeldtopic} do 13 aug 2015 - 14:52
Naam kat: Spottedwing Rank: On trail/ Warrior Geslacht: Poes Leeftijd: 30 moons Uiterlijk: Een lapjeskat met fel groene ogen Speler: Emeraldtail/Eline Uiterlijk:
Spoiler:
Reden on trail: Verdacht van het verwonden van een clangenoot
Onderwerp: Re: Ruinclan {Overleg + Aanmeldtopic} zo 16 aug 2015 - 16:21
Ooit gaan echte acc dat spelen, maar voor nu zijn het gewoon npc's die je in je posts mag betrekken. c: Meestal sterven Fanclans namelijk omdat de hoge rangen verdwijnen. ^-^
Tigersnow
Member
why do you want to know that? (say Marlie) 479 Actief
Onderwerp: Re: Ruinclan {Overleg + Aanmeldtopic} zo 16 aug 2015 - 18:33
Ik ben bezig met een eigen fanclan, en omdat ik het hier zo leuk vind op te posten. en gewoon een hele leuk clan is ^^ dat misschien onze clans bondgenoten worden of vijanden? hoor het graag
de clan die ik maak is evil dus denk eerder vijanden.. >D
Onderwerp: Re: Ruinclan {Overleg + Aanmeldtopic} zo 16 aug 2015 - 19:46
Naam kat: Soggypaw Rank: Apprentice Geslacht: Male Leeftijd: 6 Moons Uiterlijk: Soggypaw is een zwart katertje met groene ogen en een korte vacht. Speler: Nath - Roughpaw