|
|
why do you want to know that? (say Marlie) 479 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 19:36 | |
| - Fisheye schreef:
- Tigersnow schreef:
- .Snowykit schreef:
- Meh, ik mis m'n ex .__.
Iemand tips om over een ex heen te komen? het enigste wat bij mij werkt is: Eten heel veel eten! eten verlaad je nooit... Dat lijkt me eerlijk gezegd niet zo heel verstandig... laat me D: |
|
| |
Sharon 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 19:37 | |
| Meh, niets helpt, ik eet echt zo veel sinds het helemaal uit is eh, ik voel de kilo's eraan vliegen. M'n moeder dacht zelfs dat ik zwanger was, zo'n buikje ineens D; M'n zusje is like; ga naar de volgende jongen, maar het lukt niet want hij was m'n beste maatje voor 4 jaar en hij heeft nu een nieuwe vriendin en meh ik wil hem terug ;-;
Maar thanks guys <3 |
|
| |
why do you want to know that? (say Marlie) 479 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 19:39 | |
| @Sharon
Ik begrijp het, ik had me vriendje gedumpt. en toen ging me allerbeste vriendin na twee weken al met hem bekken achter de school.. ik vermoord haar als school weer begint!
dus ik leef met je mee 3> *Hugh* |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 19:41 | |
| - .Snowykit schreef:
- Meh, niets helpt, ik eet echt zo veel sinds het helemaal uit is eh, ik voel de kilo's eraan vliegen. M'n moeder dacht zelfs dat ik zwanger was, zo'n buikje ineens D;
M'n zusje is like; ga naar de volgende jongen, maar het lukt niet want hij was m'n beste maatje voor 4 jaar en hij heeft nu een nieuwe vriendin en meh ik wil hem terug ;-;
Maar thanks guys <3 Geen ervaring, maar kijk of je iets kan vinden wat je leuk vind en ga dat doen. Desnoods n beetje obsessief, zolang t maar nie schadelijk voor je is zoals bijvoorbeeld veel te veel eten. Again, kan zelf nie veel zeggen, maar t is echt nie waard om je zo Foxdung te voelen om iemand. |
|
| |
Sharon 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 19:41 | |
| - Firepaw schreef:
- .Snowykit schreef:
- Meh, niets helpt, ik eet echt zo veel sinds het helemaal uit is eh, ik voel de kilo's eraan vliegen. M'n moeder dacht zelfs dat ik zwanger was, zo'n buikje ineens D;
M'n zusje is like; ga naar de volgende jongen, maar het lukt niet want hij was m'n beste maatje voor 4 jaar en hij heeft nu een nieuwe vriendin en meh ik wil hem terug ;-;
Maar thanks guys <3 Geen ervaring, maar kijk of je iets kan vinden wat je leuk vind en ga dat doen. Desnoods n beetje obsessief, zolang t maar nie schadelijk voor je is zoals bijvoorbeeld veel te veel eten. Again, kan zelf nie veel zeggen, maar t is echt nie waard om je zo Foxdung te voelen om iemand. True, thanks Waz <3 @ Marlie; Dat is een naaistreek van je vriendin dan jees ;o |
|
| |
Endria 248 Actief We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 19:50 | |
| |
|
| |
Svoof 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 19:50 | |
| Dit enge spook gaat nu ijs halen want 8) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 19:51 | |
| @Ghost: Take me with you! |
|
| |
Sharon 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 19:52 | |
| Ik ga maar even Insurgent kijken, hopen dat ik het even weer vergeet. Tot later peepz x |
|
| |
Svoof 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 19:53 | |
| - Canarykit schreef:
- @Ghost: Take me with you!
*uses ghost powers* it failed .. :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 19:55 | |
| - Reedkit schreef:
- Canarykit schreef:
*uses ghost powers* it failed .. :c You really have to get more Ghost experience. |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 20:03 | |
| - Fisheye schreef:
- Flamestripe schreef:
- Fisheye schreef:
- Flamestripe schreef:
- Fisheye schreef:
- miauw miauw :3
Weer eens gepost met Fishy xD Ik wil eigenlijk heel graag een partner en/of kittens voor haar, maar ik denk dat het daar nu niet het juiste moment voor is.. Ik wil haar apprentice-tijd namelijk niet "verpesten" door kittens :') Gewoon doen >3
Mooi nieuw setje trouwens! C: 1. eh... Ik weet niet hoe Fisheye aan een partner moet komen (tenzij ik een NPC-partner verzin voor haar, maar dat is zo... meh..) :/ + ik weet niet of ze al het minimale aantal RPG-posts heeft om een partner te mogen (tenzij die regel is afgeschaft en alleen maar voor de sier in het partnerregels topic staat)
2. dank je :3 Kan me niet voorstellen dat er tussen die 3000+posts er niet genoeg van de RPG zouden tussenzitten xD
Ik wel, want ik ben een enorme spammer hier en RPG nauwelijks :/ Ik spamde hier vroeger ook alles vol xD Maar wil wel rpg'en, heb alleen nogal schrik dat ik er echt niet goed in ben en enkel posts maak waar anderen niets mee kunnen :$ |
|
| |
Svoof 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 20:08 | |
| - Canarykit schreef:
- Reedkit schreef:
- Canarykit schreef:
*uses ghost powers* it failed .. :c You really have to get more Ghost experience. Where dem ghost battles at? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 20:12 | |
| Probably the wastelands. Many angry dead cat spirits around there^^ |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 20:13 | |
| En dat was post 3. *staart naar de rest* Help =P |
|
| |
Svoof 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 20:14 | |
| - Canarykit schreef:
- Probably the wastelands. Many angry dead cat spirits around there^^
Mousedung, not enough moon points to go there :c
Laatst aangepast door Reedkit op zo 2 aug 2015 - 20:16; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 20:15 | |
| - Reedkit schreef:
- Canarykit schreef:
- Probably the wastelands. Many angry dead cat spirits around there^^
Mousedung, not enough moon point to go there :c Maybe you can take a magic badgerride there? |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 20:22 | |
| Ik was moe, ben dus gaan slapen en ben nu nog moe-er. Als dat zelfs een woord is. ;u; |
|
| |
「Maartje」 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 20:23 | |
| Nieuw setje voor sexy Glorious <3 Misschien zitten er iets teveel bruintinten in though :'D |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 20:25 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |