|
|
why do you want to know that? (say Marlie) 479 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 aug 2015 - 14:11 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Ik moet t of afleren steeds om twee uur pas te gaan slapen of om tot twee uur te slapen :")
same ^^ |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 aug 2015 - 14:13 | |
| - Tigersnow schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Ik moet t of afleren steeds om twee uur pas te gaan slapen of om tot twee uur te slapen :")
same ^^ We gaan dit samen doen! |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 aug 2015 - 14:20 | |
| |
|
| |
♥ Daanz 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 aug 2015 - 14:43 | |
| - Sassyrose schreef:
- Thawkit schreef:
- Iemand een topic met Thaw? :'D
Ik wil wel met Snowykit, als jij aan wilt maken (a) ? Lionkit en Thawkit zijn zo cute omg <3 Yush, ik ga het zo maken dan :'D |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 aug 2015 - 15:15 | |
| - Ik wil hier iets mee doen, maar weet niet precies wat D:
Er zijn zeven verschillende stats, ieder van deze stats geeft aan hoe goed een kat is op het gebied waar deze stat over gaat. De zeven stats zijn: Kracht, Behendigheid, Gezondheid, Intelligentie, Jacht, Sociaal en Zwemmen. Het lijkt me redelijk duidelijk waar elke stat voor staat, maar toch staat hieronder nog even een uitleg over wat iedere stat beïnvloed. De “Kracht” stat bepaalt hoe sterk deze kat fysiek is. Dit is een belangrijke stat voor gevechten. De “Behendigheid” stat bepaalt hoe snel en lenig deze kat is. Dit is onder andere handig om aanvallen van andere katten te ontwijken of om te vluchten voor gevaren. De “Gezondheid” stat bepaalt hoe goed deze kat tegen ziektes kan. Als deze stat hoog is, is de kans op ziektes bij deze kat klein. De “Intelligentie” stat bepaalt hoe slim deze kat is. Deze stat kan voor veel dingen handig zijn. De “Jacht” stat bepaalt hoe goed deze kat is in jagen. Hoe hoger de stat, hoe makkelijker het is voor deze kat om een prooi te kunnen vangen en doden. De “Sociaal” stat bepaalt hoe goed deze kat is in sociale dingen. Dit kan in meerdere gevallen handig zijn. De “Zwemmen” stat bepaald hoe goed deze kat kan zwemmen. Hoe lager deze stat, hoe slechter deze kat kan zwemmen.
De stats voor je karakter worden random gekozen. Een stat heeft een minimum van 8 en een maximum van 15, je kunt nadat je karakter stats heeft gekregen, deze niet veranderen.
((Ik kan het natuurlijk aanpassen zodat het niet voor katten is maar voor andere wezens, maar ik moet eerst weten wat ik ermee zou kunnen doen )) |
|
| |
Maxxx 426 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 aug 2015 - 15:22 | |
| Weet iemand een app of site waar je oogkleuren makkelijk kan veranderen? |
|
| |
Sharon 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 aug 2015 - 15:23 | |
| Snowy post zo schattig <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 aug 2015 - 15:26 | |
| - Hurricane schreef:
- Weet iemand een app of site waar je oogkleuren makkelijk kan veranderen?
Het gaat best makkelijk met het programma Gimp. Gimp is een soort photoshop en het is gratis te downloaden... Verder heb ik zelf weinig ervaring met sites als het gaat om oogkleuren veranderen ^^" |
|
| |
Inge 128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 aug 2015 - 15:31 | |
| - Fisheye schreef:
- Hurricane schreef:
Het gaat best makkelijk met het programma Gimp. Gimp is een soort photoshop en het is gratis te downloaden...
Verder heb ik zelf weinig ervaring met sites als het gaat om oogkleuren veranderen ^^" Yup, ik gebruik ook gimp... het werkt fantastisch! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 aug 2015 - 15:39 | |
| - Blackswirl schreef:
- Fisheye schreef:
- Hurricane schreef:
Het gaat best makkelijk met het programma Gimp. Gimp is een soort photoshop en het is gratis te downloaden...
Verder heb ik zelf weinig ervaring met sites als het gaat om oogkleuren veranderen ^^" Yup, ik gebruik ook gimp... het werkt fantastisch! ik heb ook gimp, maar ik weet totaal niet hoe het werkt :'D.... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 aug 2015 - 16:00 | |
| Ik vind Photoshop zelf fijner dan Gimp :')
*prutst verder aan forum* |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 aug 2015 - 16:01 | |
| WINDOWS 10 KOM TOT MIJ GVD
|
|
| |
Inge 128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 aug 2015 - 16:06 | |
| - Fisheye schreef:
- Ik vind Photoshop zelf fijner dan Gimp :')
*prutst verder aan forum* Maar dat kost geld |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 aug 2015 - 16:06 | |
| - Butterstar schreef:
- WINDOWS 10 KOM TOT MIJ GVD
Waarom duurt het bij jou zo lang? c': Ik heb al Windows 10 op 2 laptops gedownload?? |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 aug 2015 - 16:08 | |
| - Bitterkit schreef:
- Butterstar schreef:
Waarom duurt het bij jou zo lang? c': Ik heb al Windows 10 op 2 laptops gedownload?? ik. haat. jou >_< Ik snap t echt niet ik wacht en wacht en update alles dat mogelijk te updaten is maar neeeeeee geen windows 10 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 aug 2015 - 16:10 | |
| - Blackswirl schreef:
- Fisheye schreef:
- Ik vind Photoshop zelf fijner dan Gimp :')
*prutst verder aan forum* Maar dat kost geld er is/was een gratis Photoshop versie? |
|
| |
Endria 248 Actief We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 aug 2015 - 16:10 | |
| - Butterstar schreef:
- Bitterkit schreef:
- Butterstar schreef:
Waarom duurt het bij jou zo lang? c': Ik heb al Windows 10 op 2 laptops gedownload?? ik. haat. jou >_<
Ik snap t echt niet ik wacht en wacht en update alles dat mogelijk te updaten is maar neeeeeee geen windows 10 Ik en mijn zus zitten ook al dagen te wachten^^ |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 aug 2015 - 16:19 | |
| - Canarykit schreef:
- Butterstar schreef:
- Bitterkit schreef:
- Butterstar schreef:
Waarom duurt het bij jou zo lang? c': Ik heb al Windows 10 op 2 laptops gedownload?? ik. haat. jou >_<
Ik snap t echt niet ik wacht en wacht en update alles dat mogelijk te updaten is maar neeeeeee geen windows 10 Ik en mijn zus zitten ook al dagen te wachten^^ Dan snap ik het ook niet meer c': |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 aug 2015 - 16:46 | |
| - Butterstar schreef:
- Bitterkit schreef:
- Butterstar schreef:
Ik snap t echt niet ik wacht en wacht en update alles dat mogelijk te updaten is maar neeeeeee geen windows 10 Microsoft heeft zelf aangegeven dat, omdat het zo'n grote release is, het enkele dagen tot enkele weken kan duren totdat je 'm binnen krijgt Ik wacht zelf ook nog, maar mij boeit het niet zo veel, ik wacht toch totdat er een hotfix is geweest xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 aug 2015 - 16:50 | |
| ik heb een nieuw verslaving :C |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |