{GZ} Release the hounds

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{GZ} Release the hounds

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hellhound
Member
{GZ} Release the hounds Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: {GZ} Release the hounds   {GZ} Release the hounds Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 19:10

Heya,

Aangezien ik weer helemaal actief ga worden zoek ik een paar dingen voor mijn pluizebol Hellhound. Omdat hij zich even rustig heeft gehouden is het voor hem weer tijd om in actie te komen. Daarom zoek ik een paar katten om te verwonden/ bevechten/vermoorden. Als je nog een leuk idee hebt, tell me, ik sta open voor van alles.

- Anouk
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
{GZ} Release the hounds DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Release the hounds   {GZ} Release the hounds Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 20:55

Hellhoun x Deathbite, allebei zwaarvewond?
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Release the hounds   {GZ} Release the hounds Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 21:07

Ik heb Hellhound liefst niet meteen zwaar verwond aangezien hij dan een hele tijd niet veel meer kan, ook zal hij niet zomaar zonder erg goede reden een clangenoot aanvallen. Een klein {vriendschappelijk?} gevechtje met een paar lichte wondjes is wel mogelijk als je dat wil.
Ashbrook
Member
{GZ} Release the hounds JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Release the hounds   {GZ} Release the hounds Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 21:15

Je mag Ashbrook wel een paar lichte verwondingen geven??
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Release the hounds   {GZ} Release the hounds Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 16:34

Heb je enig idee hoe je het wil laten gebeuren? Aangezien het lichte wonden zijn zouden ze niet een hevig gevecht hebben {of überhaupt een heel gevecht} en beide wel zo iets hebben van dat ze niet door gaan vechten maar gewoon stoppen of de ander laten gaan neem ik aan?
Deathbite
Member
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Release the hounds   {GZ} Release the hounds Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 17:12

Licht gewond is goed, maar ik heb ook een andere kat die ik graag wil laten verwonden, Swankit (windclan), liefst niet heel zwaar, maar een paar diepe wonden is goed
.Redpaw
StarClan
Dani(beest)
162
Actief

CAT'S PROFILE
.Redpaw
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Release the hounds   {GZ} Release the hounds Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 17:36

Hellhound mag Redpaw wel verwonden. Al lijkt ze wel een beetje op een kitten. :'D
Hell houdt toch van kittentjes? x3
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Release the hounds   {GZ} Release the hounds Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 18:08

Wil je dan beide of alleen Swan en Death niet?
Is het dan misschien een idee voor Swan om het kamp uit te slopen en Hell tegen te komen die op dat moment in het Windclan gebied loopt. Dat Hell hem dan oppakt maar een andere Windclanner hem ontdekt en hem dan aanvalt waardoor Swan wat ruw weggeslingerd word omdat Hell er vandoor gaat?

Hell verwond jonge katten niet zomaar heel zwaar nee Dani, hij zal denk ik dan na een paar lichte wondjes wel stoppen omdat hij het 'genoeg voor nu' vind. En zou jij misschien willen maken?
Ashbrook
Member
{GZ} Release the hounds JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Release the hounds   {GZ} Release the hounds Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 19:29

Hellhound schreef:
Heb je enig idee hoe je het wil laten gebeuren? Aangezien het lichte wonden zijn zouden ze niet een hevig gevecht hebben {of überhaupt een heel gevecht} en beide wel zo iets hebben van dat ze niet door gaan vechten maar gewoon stoppen of de ander laten gaan neem ik aan?

Ik vind dat wel goed op zich, dat ze uiteindelijk stoppen en elkaar dan laten gaan. Wie maakt??
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Release the hounds   {GZ} Release the hounds Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 19:57

Zou jij dat alsjeblieft willen doen? Dan kan je meteen bepalen waar het gebeurd Wink
Kumeza
Member
{GZ} Release the hounds Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Release the hounds   {GZ} Release the hounds Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 20:16

Je mag in t topic van dat Coalkit/Cole meegenomen wordt door Claw wel nog voor de 'lol' Swallowkit een paar verwondingen geven :'D Het liefst niet al te zware, heheheh x3
Deathbite
Member
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Release the hounds   {GZ} Release the hounds Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 20:20

Liefst alleen Swan dan, en van het weggooien is ook goed. Maar waarom pakt hij hem dan op?
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Release the hounds   {GZ} Release the hounds Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 20:42

Mag Hell met Swan Light en Night chanteren? Like zacht met zijn klauw over Swan's vacht gaan {lichte krasjes dus} dat ze Swan terug krijgen als ze weg beloven te gaan?

Nou Hell houd op zich van kittens en denk 'okay not safe' en pakt hem op zodat er niets met hem kan gebeuren want zo is Hell nou eenmaal.
.Swanpaw
Member
Pommeline
150
Actief

CAT'S PROFILE
.Swanpaw
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Release the hounds   {GZ} Release the hounds Icon_minitimeza 1 aug 2015 - 9:00

Ja dat mag. Maak jij aan?
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Release the hounds   {GZ} Release the hounds Icon_minitimeza 1 aug 2015 - 18:40

Okay is goed, dan ga ik het topic zo aanmaken
Airwisp
Member
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Release the hounds   {GZ} Release the hounds Icon_minitimema 3 aug 2015 - 11:45

Je mag Airpaw wel verwonden? xD Misschien dat Hellhound in het Sc territorium komt daar Air tegen komt? Ze zal Hellhound niet veel aan kunnen doen, gezien ze nog amper training heeft gehad
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Release the hounds   {GZ} Release the hounds Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 14:47

Ah Air en Hell kennen elkaar al, misschien is het leuk dat Hell het nog even duidelijk gaat maken wat Air's taak was? Het topic komt er in ieder geval zo snel mogelijk aan ^^
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Release the hounds   {GZ} Release the hounds Icon_minitimema 10 aug 2015 - 19:45

Dp sorry
Is er nog interesse?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Release the hounds   {GZ} Release the hounds Icon_minitime

{GZ} Release the hounds
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: