We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje do 27 sep 2018 - 16:59
Oceanstar schreef:
Zealspark schreef:
Hola hier ben ik weer! :'D Grappig dat hier enkel paardrijproblemen van mij staan lol. xD
Maar dusss. Ik weet niet hoeveel genies hier zitten qua jumping. Maar dus. Er staat sinds maandag een nieuw paard bij ons dat voorheen (drie jaar geleden) van de vriendin van mijn trainer is geweest. Een klein paard maar, ong 1m60 groot. Ze is verkocht geweest naar kennissen die nu echter gestopt zijn en sindsdien staat het paard stil. (Ong 1 jaar) Nu heb ik ze gisteren gereden en gesprongen. We hadden een parcours 1m30 achter de rug (wat voor mij toch al heel hoog is met zo'n klein & onbekend paard) Dus ik dacht omdat dat super goed ging, we het zo gingen laten. M'n trainer zet het ineens nog hoger. Denk dat het uiteindelijk 1m40-50 stond. Wat als internationaal hoog niveau is. Met oxers heb ik sowieso al problemen aangezien ik geneigd ben te snel terug te gaan zitten terwijl je, zeker zo hoog, het zweefmoment goed moet uitdoen of je krijgt een naklap en dan komt het aan op ervaring of je valt of niet. Nu was de eerste sprong een oxer. Deze ging niet goed. Ik had de afstand juist, maar omdat het zo hoog stond oversprong het paard zich ook. Ze sprong veel hoger dan gevraagd en dit 3x. Ik stoorde haar driemaal, dus nadien weigerde ze. Alles terug 1m10 gezet en dat sprong ze allemaal weer rond. Ik zou filmpje willen laten zien maar m'n trainer zei dat hij alles verwijderd heeft omdat het zo slecht was. Terwijl de 1m30 niet slecht was, en hij zelfs zei toen dat het super goed ging. :') Hij was denk ik pissed door mij omdat ik slecht reed. Maar mijn record is maar 1m40 steilsprong!! Een oxer van 1m50 is dus uiteraard, zeker met zon klein paard, een hele andere ervaring. De max hoogte is zelfs 1m60, tien centimeter hoger wereldwijd. Nu voel ik me dus super slecht dat ik zo gereden heb en dan denk ik van maar daarvoor ging het wel goed maarja... Zodra je twijfelt bij jumping kan je beter afstappen, seriously. Dit is zo mindf.... Achja, blijven oefenen zeker. : (
Luister Chi, geen enkele rit gaat perfect. Zeker niet met een nieuw paard en nieuwe soort sprongen. Ik denk dat je het super goed hebt gedaan. Zolang je je best doet is het goed! Gewoon oefenen en geduld hebben!
O dankjewel<3 doet echt goed om dit af en toe eens te horen. Ik vergelijk mezelf veel te veel met die topruiters. Mag ik echt niet meer doen maarja, mn brein heeft soms z'n eigen willetje denk xD
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje do 27 sep 2018 - 17:28
Zealspark schreef:
Oceanstar schreef:
Zealspark schreef:
Hola hier ben ik weer! :'D Grappig dat hier enkel paardrijproblemen van mij staan lol. xD
Maar dusss. Ik weet niet hoeveel genies hier zitten qua jumping. Maar dus. Er staat sinds maandag een nieuw paard bij ons dat voorheen (drie jaar geleden) van de vriendin van mijn trainer is geweest. Een klein paard maar, ong 1m60 groot. Ze is verkocht geweest naar kennissen die nu echter gestopt zijn en sindsdien staat het paard stil. (Ong 1 jaar) Nu heb ik ze gisteren gereden en gesprongen. We hadden een parcours 1m30 achter de rug (wat voor mij toch al heel hoog is met zo'n klein & onbekend paard) Dus ik dacht omdat dat super goed ging, we het zo gingen laten. M'n trainer zet het ineens nog hoger. Denk dat het uiteindelijk 1m40-50 stond. Wat als internationaal hoog niveau is. Met oxers heb ik sowieso al problemen aangezien ik geneigd ben te snel terug te gaan zitten terwijl je, zeker zo hoog, het zweefmoment goed moet uitdoen of je krijgt een naklap en dan komt het aan op ervaring of je valt of niet. Nu was de eerste sprong een oxer. Deze ging niet goed. Ik had de afstand juist, maar omdat het zo hoog stond oversprong het paard zich ook. Ze sprong veel hoger dan gevraagd en dit 3x. Ik stoorde haar driemaal, dus nadien weigerde ze. Alles terug 1m10 gezet en dat sprong ze allemaal weer rond. Ik zou filmpje willen laten zien maar m'n trainer zei dat hij alles verwijderd heeft omdat het zo slecht was. Terwijl de 1m30 niet slecht was, en hij zelfs zei toen dat het super goed ging. :') Hij was denk ik pissed door mij omdat ik slecht reed. Maar mijn record is maar 1m40 steilsprong!! Een oxer van 1m50 is dus uiteraard, zeker met zon klein paard, een hele andere ervaring. De max hoogte is zelfs 1m60, tien centimeter hoger wereldwijd. Nu voel ik me dus super slecht dat ik zo gereden heb en dan denk ik van maar daarvoor ging het wel goed maarja... Zodra je twijfelt bij jumping kan je beter afstappen, seriously. Dit is zo mindf.... Achja, blijven oefenen zeker. : (
Luister Chi, geen enkele rit gaat perfect. Zeker niet met een nieuw paard en nieuwe soort sprongen. Ik denk dat je het super goed hebt gedaan. Zolang je je best doet is het goed! Gewoon oefenen en geduld hebben!
O dankjewel<3 doet echt goed om dit af en toe eens te horen. Ik vergelijk mezelf veel te veel met die topruiters. Mag ik echt niet meer doen maarja, mn brein heeft soms z'n eigen willetje denk xD
Hahha ik ken het. Rijdt zelf ook paard, niet op top niveau maar af en toe heb ik ook een rit waar ik echt van baal. De afgelopen twee kon ik de juiste zwaartepunt niet vinden... in galop en dan erger ik mij aan mijzelf. Het is een sport waar je nooit in uitgeleerd bent en juist dat maakt hem tof!
Kumeza
Member
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 3 okt 2018 - 20:44
waarom ik atm niet actief ben:
Een vriendin van me is al enige tijd depressief, maar laatste tijd zit ze weer in een "dip". Ze heeft dit jaar al drie keer geprobeerd een einde aan haar leven te maken, en gelukkig waren die pogingen allemaal mislukt. Vorige week woensdag probeerde ze het weer, door 30 paracetamol van 500 mg tegelijk (of vlak achter elkaar) in te nemen. Nu is het zo dat als je meer dan 6 gram paracetamol in slikt je lever echt heel erg stuk kan worden en dat het dodelijk kan zijn binnen een week. Gelukkig had ze het vlak daarna (diezelfde dag nog geloof ik) aan een andere vriendin van mij verteld, en die heeft het meteen tegen haar ouders gezegd. Haar maag moes leeggepompt worden, en ze heeft tot maandag in het ziekenhuis moeten verblijven. Ze is nu opgenomen in een psychiatrisch tehuis geloof ik, maar ik raak er nogal gestresst van en ik voel me nogal machteloos. Naast dit zit ik natuurlijk in mijn eindexamenjaar waardoor ik én super veel huiswerk krijg én aan mijn profielwerkstuk moet werken én moet beslissen wat ik na het middelbaar ga doen. Dat laatste weet ik dus nog echt niet, wat mij nog meer stress bezorgt. Ik ga morgen ook met mijn mentor spreken hoe ik dit ga aanpakken. In ieder geval zal ik wc op een laag pitje zetten, omdat ik er nu echt geen zin in heb en ik er alleen maar moe van word. Bovendien wil ik vooral focussen op school, want dat is op het moment het enige wat me echt afleid en ik word blij wanneer ik weer iets af/goed gedaan heb. Dus sorry voor het zeer trage posten, ik verwacht dat dit minstens tot de herfstvakantie door blijft gaan. c": x
::
[ made by floriske, beertje, marlie & bo2 <3 ]
[ made by luca <3 ]
[ made by babs <3 ]
[made by kipp <3 ]
[ made by m <3 ]
[ made by daan! <33 ]
Zealspark
StarClan
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje do 4 okt 2018 - 16:41
O mijn god.
Wie weet nog dat ik bij Devos stables kon beginnen, maar dan eerder als groom dan ruiter? Ik heb dit afgwezen omdat mijn hart bij het rijden ligt.
Nu had ik eergisteren een zoekertje op tweedehands (lol) gezien van Cavalart Sporthorses. Hun zoeken een groom/ruiter die drie dagen komt werken in de week. Bijleren was een optie, dus ik heel eerlijk mail sturen van hoe en wat en dat ik qua springen nog enorm veel kan leren maar als groom wel fulltime bij Devos mocht beginnen. Ook bijgezegd waarom ik dat niet gedaan heb enzo. Nu mailtje terug gehad dat het allemaal goed klinkt en bijleren oké is in ruil voor inzet en motivatie.
O jeetje. Maar ik ben bang dat het weer gaat tegenvallen, zoals altijd bij mij. Ik krijg nooit geluk in die wereld. Pff :')
Zealspark
StarClan
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje zo 18 nov 2018 - 11:11
Toch grappig dat je al wekenlang zo goed met elkaar kunt praten, lachen, .. Je denkt dat er echt iets is, er gebeurd dan ook héél veel wel héél snel.. maar dan om een week niets te laten weten en dan te sturen dat je in de knoop ligt met jezelf en je je even gaan afzonderen? Terwijl je eerst zelf zei dat je wou dat het zou blijven duren?
En dan...
plaatst een van onze vrienden een foto van hun op facebook. Pokeren is hetzelfde als afzonderen, hm?
Ik ben dus gewoon gebruikt geweest? Nou, zo leer je 't dus op de harde manier. Fijn ....
Thora
Member
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje ma 17 dec 2018 - 20:20
Just a small rant:
by Starclan. Wat ben ik soms klaar met mijn beste vriendin; mijn beste vriendin waarmee ik al bevriend ben sinds mijn 14de. Waarom kan zij wel alles maken? En krijg ik rollende ogen op me afgevuurd als ik een keer nee zeg. Like, srsly. Er was afgelopen zaterdagavond een verjaardag feestje van een andere vriendin, waarvoor ik ook uitgenodigd was. Ik heb komende dinsdag 2 toetsen waar ik toch wel een redelijk cijfer op wil halen, het zijn natuurkunde en scheikunde, twee vakken waar ik gewoon niet zo sterk in ben. Dus tegen die jarige vriendin zeg ik dat ik nu geen zuipfeestje kan veroorloven, leg het even uit en het is goed. Spreken we na de kerst wel af en gaan we een weekendje gezellig samen leren, chillen en eten ofzo. Prima plan, trakteer ik op een maaltijd voor dr verjaardag. Ik zeg tegen mijn beste vriendin dat ik niet ga en ik krijg rollende ogen en een 'ok'. Sindsdien heb ik niks meer tegen haar gezegd en zij ook niet tegen mij, wat Mousedung weird is. Maar ik heb geen zin om weer achter haar aan te gaan, m'n trots op zei te zetten en te vragen wat er aan de hand is. Intussen weet ik 't namelijk wel; ze wilt een sorry van mij en die gaat ze niet krijgen want ik heb geen enkele reden om mijn excuses aan te bieden omdat ik voor mezelf koos.
Maar als de situatie andersom was, zoals 9 van de 10 keer, ben ik begripvol, snap ik het, wens ik haar succes en is t goed. Maar ik zeg een keer nee, ik ga een keer niet en meteen dit. Oh sure, ik weet wel dat ik "Nathalie die altijd wel wat heeft," ben. Nou, sorry. Sorry dat ik gewoon super slecht in mijn fel heb gezeten de laatste tijd, sorry dat ik nu uit die slechte mood probeer te blijven en probeer dingen goed te laten gaan. Dan kan ik dus niet van planningen af gaan wijken en naar feestjes gaan terwijl ik bezig ben met een achterstand in halen en te leren voor toetsen. Mijn god hé, mag ik ook eens verantwoorde keuzes maken?
Ik ben volgens mij een te Mousedung aardig mens of een te zwak persoon, geen idee, want ik weet niet waar het mis is gegaan, maar ik begin de indruk te krijgen dat ik mensen, met name mijn beste vriendin, gewoon over me heen laat walsen als een bulldozer. Well, daar is het nu weer mee gaan.
Zealspark
StarClan
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje do 3 jan 2019 - 18:28
Misschien zijn we wel te snel gegaan ja... misschien hadden we niet zoveel moeten drinken die avond, nochtans had hij niet zoveel op, maar de dag nadien waren we toch allebeide nuchter en was er nog geen spoor van spijt of afstandelijkheid.
Je zou toch denken dat vooral hij intussen volwassen genoeg is dit gewoon als volwassenen te behandelen. Maar nee.. mij zeggen dat hij tijd nodig heeft en depressief is, maar tegen de rest wel kan lachen en zingen en tegen mij nog maar amper hallo durft te zeggen. Terwijl ik niet ontoereikbaar ben hoor. Zeggen dan dat hij soms niet goed weet hoe hij zich bij mij moet gedragen, maar dan wel om halfdrie s nachts berichten stuurt dat hij gedaan heeft wat hij moest om de feestdagen door te komen. Mij negeren, of wat? En dan zeggen dat het voor mij ook niet makkelijk geweest kon zijn.. ja, door wie zou dat nu komen, huh?! Als hij normaal zou kunnen doen had hij erbij kunnen zijn, en ja ik geef toe, bij elk familiefeest of samenkomst had ik gewillen dat hij erbij was.
En ik kan hem geen preek geven, want nu zie ik hem alleen nog maar op het werk. En als ze dat daar te weten komen, lig ik wss buiten. Een vaste werknemer gaan ze niet zomaar ontslagen denk ik. Alhoewel ik het daar echt wel voor over zou hebben om hem zijn ogen eens te laten openen, langs de ene kant heb ik het geld ook over.. Pff..
Sorry dat ik wat inactiever/minder aardig of spontaan overkwam deze dagen... Het was me even teveel allemaal..
Roseburn
Dark forest
Loïs ❁ 259 Actief You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
On the outside I'm ablaze and alive, but I'm dead inside
CAT'S PROFILE Age: D E A D [25] ❁ Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 9 jan 2019 - 22:28
Hmm opeens komt mijn depressie terug de afgelopen dagen, dat is niet fijn Nu moet ik gaan aankijken hoe dit gaat uitpakken ugh ://
roseburn
Dreamer
Member
Marieke 276 Actief "Please, believe you'll be a dream catcher"
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje ma 14 jan 2019 - 21:00
Waarom voelt deze plek niet meer als "thuis"? Dit forum was mijn "thuis" voor zo lang, waarom voel ik me zo gespannen en nerveus en misschien ook een beetje verdrietig nu ik een soort comeback probeer te maken?
Zealspark
StarClan
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje vr 25 jan 2019 - 21:25
Meh, ik heb wat schrik voor zondag... :') Ik zou dan met Louis (mijn driejarige ruin) op eerste jumping moeten gaan. Suuuper laag nog (50-65cm) zodat ik ook nog in draf kan doen. Maar nu is hij afgelopen weken heel braaf geweest na zijn hevige bokmomenten in december, bokte hij vandaag eens zo hard tijdens het springen. Kon dit nog maar net uitzitten... En deze sprong was ook maar 40 cm ofzo. net wanneer ik dacht dat het de goede kant opging, doet hij weer zoiets. Zondag dus zeer vroeg opstaan om hem toch maar te longeren en mentaal toch al wat moe te maken zodat hij mij er niet afgooit tijdens het parcours... Mijn ouders komen ook voor de eerste keer in vier jaar eens meekijken dus extra veel stress voor als 'ie dan zo stom gaat doen :') Het springen heb ik geen schrik voor, enkel zijn uitbarstingen. Mehh...
Indra
Member
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
CAT'S PROFILE Age: 50 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje do 7 feb 2019 - 11:51
Moet even iets kwijt:
Vijf jaar geleden kregen mijn ouders een brief van de dienst genetica van het UZ Brussel. De donorvader van mij en mijn tweelingbroer bleek een mutatie te hebben in het BRCA1 gen, waardoor ik en mijn broer 50% kans hebben om hetzelfde te hebben. Wanneer ik dit heb, heb ik een zeer grote kans om later of op jongere leeftijd borstkanker te krijgen. (van de 20% die elke vrouw heeft tot 50 of zelfs 80%) Mijn ouders hebben dit vijf jaar voor ons verzwegen, omdat ze het ons maar konden vertellen als we meerderjarig zijn omdat we dan zelf maar de beslissing kunnen nemen om ons te laten testen. Gisteren ben ik met mijn moeder naar de dokter geweest waar me de hele situatie is uitgelegd. Op 8 mei gaan we naar het UZ Brussel voor een gesprek, later zal dan een DNA test volgen. Daarna is het ongeveer vier weken wachten op het resultaat.. Vanaf een leeftijd van 35 jaar moet je je dan om de zes maanden laten testen op borstkanker. Maar zo ver is het nog niet. Mijn broer heeft meer tijd, omdat hij een man is en dus zelf veel minder risico heeft.. Dus we gaan het hem later maar vertellen, omdat hij het sowieso moeilijk heeft en dit te zwaar zou zijn voor hem. Ik heb het gevoel dat iedereen dit veel serieuzer neemt dan ikzelf. Misschien dat het maar echt gaat aanvoelen als ik het echt héb; 50% kans voelt zo weinig..
Whitepaw.,
Member
James 205 Actief "We would say anything just to hear what we want. Right or wrong. Then we lie to be forgiven. We would sell anything just to buy who we're not. Any cost. Oh, we kill our way to heaven."
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje ma 18 feb 2019 - 19:03
Spoilers voelen veilig:
Ik denk dat mijn moeder weer drinkt, ik hoop het niet. Ik ga zo naar beneden en alles controleren. Als het wel zo is weet ik niet wat ik moet doen, ik kan dit niet nog eens aan.
WHITESTAG
... I'm out of my head. Of my heart and my mind. 'Cause you can run but you can't hide. I'm gonna make you mine. 'Cause I can feel how your flesh now. Is crying out for more
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje ma 18 feb 2019 - 19:05
Whitepaw., schreef:
Spoilers voelen veilig:
Ik denk dat mijn moeder weer drinkt, ik hoop het niet. Ik ga zo naar beneden en alles controleren. Als het wel zo is weet ik niet wat ik moet doen, ik kan dit niet nog eens aan.
Jamie je hebt mijn nummer en dm, I am there if you need me
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 19 feb 2019 - 1:53
Whitepaw., schreef:
Spoilers voelen veilig:
Jamie, je kan me altijd een privé bericht sturen... als ik ergens bekend mee ben zijn het dit soort situaties en misschien kan ik iets van tips geven, als je dat wilt -hug-
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 20 maa 2019 - 11:36
Hey guys. Het gaat fcking slecht met mij. Ik probeer positief te blijven, door te zetten, maar t wordt me allemaal gewoon te veel. Ik ben even afwezig, post wanneer ik wil/kan, maar er kan even niet op mij gerekend worden. Trauma's en shit hebben me weer in hun greep, er zijn teveel triggers en alle gebeurtenissen van de afgelopen drie jaar hebben hun tol geëist. Love ya all, maar dat jullie t weten.
Een leuk gesprekje is altijd welkom <3
"You know, the only thing that matters is the ending. And this one is very good. This one's perfect."
Zealspark
StarClan
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje zo 24 maa 2019 - 0:43
Dat moment dat het verboden is voor relaties op werk dus niemand weet dat jullie exen zijn en ze je aan elkaar beginnen te koppelen lol. Been there, done that.
Pijnlijk.
Jinx
Deceased
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje ma 1 apr 2019 - 19:03
Zou willen dat het een stomme 1 april grap was, maar dat is helaas niet het geval. Vandaag te horen gekregen dat mijn kat niet heel lang meer te leven heeft, ze geven hem tussen een paar weken en misschien iets van 1 a 2 maanden. 4 weken terug waren we ook al naar de dierenarts gegaan maar sindsdien is hij onwijs afgevallen, blijkt dat hij nu een vrij grote bult bij zijn buik heeft wat hoogstwaarschijnlijk een tumor is. Arm beestje is al 16,5 jaar oud, dus die onder zo'n heftige operatie gooien om die tumor te verwijderen doet ook meer kwaad dan goed. Ik weet dat hij een mooi leven heeft gehad en 16 jaar echt wel mooi is voor een kat, maar man man man, dat beestje is al bij me sinds ik 2 jaar oud was. Zijn broertje is iets meer dan een jaar terug overleden en dat deed ook al zoveel pijn, ik weet gewoon echt niet zo goed wat ik zonder mijn zwart-witte maatje moet hoor.
x:
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje ma 1 apr 2019 - 19:22
Jinx schreef:
Zou willen dat het een stomme 1 april grap was, maar dat is helaas niet het geval. Vandaag te horen gekregen dat mijn kat niet heel lang meer te leven heeft, ze geven hem tussen een paar weken en misschien iets van 1 a 2 maanden. 4 weken terug waren we ook al naar de dierenarts gegaan maar sindsdien is hij onwijs afgevallen, blijkt dat hij nu een vrij grote bult bij zijn buik heeft wat hoogstwaarschijnlijk een tumor is. Arm beestje is al 16,5 jaar oud, dus die onder zo'n heftige operatie gooien om die tumor te verwijderen doet ook meer kwaad dan goed. Ik weet dat hij een mooi leven heeft gehad en 16 jaar echt wel mooi is voor een kat, maar man man man, dat beestje is al bij me sinds ik 2 jaar oud was. Zijn broertje is iets meer dan een jaar terug overleden en dat deed ook al zoveel pijn, ik weet gewoon echt niet zo goed wat ik zonder mijn zwart-witte maatje moet hoor.
x:
Heel veel sterkte meid. Mijn inbox staat altijd voor je open als je een babbeltje nodig hebt! <3