[Goodbye] And now you do what they told ya

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dawntear
Member
[Goodbye] And now you do what they told ya DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Dawntear
BerichtOnderwerp: [Goodbye] And now you do what they told ya   [Goodbye] And now you do what they told ya Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 15:39

Ik kom even niet meer piepen en ik vind niet eens waar dit topic moet lol

Geen idee waarom ik dit bericht in deeltjes indeel, laat me xD
× Okay, lieve mensjes van Warrior Cats, het was wel al duidelijk dat ik niet meer aan het posten was en dat ik niet meer online kwam denk ik? Idk of iemand het opgemerkt heeft. Maar dat heeft zijn redenen. Ik ben Warrior Cats een beetje beu. Niet aleen de rpg, ik heb nog drie-vier ongelezen boeken liggen en ik heb niet meer zo'n interesse in katten en stuff die met de boeken en deze rpg te maken hebben. Bovendien heb ik ook het gevoel dat ik het steeds slechter met de mensen hier kon vinden, dus ik denk dat ik zo een beetje afcheid aan het nemen ben. Ja. Mezelf blijven wijsmaken dat mijn interesse wel terug zal komen zit er niet meer in. Ik ga geen accounts weggeven voor het geval dat ik toch OOIT terugkom.
× Wel wil ik jullie heel erg bedanken en zo want ik kon het heel goed met jullie vinden. Ik kom misschien nog wel eens af en toe m'n hoofd om de hoek steken. Bedankt voor de bijnamen, bedankt voor de leuke topics, bedankt voor mijn naam compleet in Ez te veranderen en ervoor te zorgen dat niemand meer echt besefte dat ik Esmée heet, bedankt voor de verhaallijn etc etc etc. <3
× Eh, Idk of iemand behoefte heeft aan contact houden, maar zowel dan pm je maar en dan geef ik mn fb, nummer of Skype wel ofzuw :']

Ik heb hier hele mooie momenten beleefd en ik wil iedereen van de staff complimenten geven op de mooie lay en stuff~

Peace, love, empathy.
Ez ❤
IK MOEST TOCH EEN KEER OFFICIEEL AFSCHEID NEMEN, NIET.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: [Goodbye] And now you do what they told ya   [Goodbye] And now you do what they told ya Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 15:54

Spijtig om te lezen Ez. :c Ik wens je nog heel veel succes en plezier met je verdere leven buiten WC om en het was heel erg leuk om je als kitten te hebben van Snowy. c: Hopelijk zien we je nog een keer hier, al is 't maar om hallo te zeggen~! c:

x Babs
Ashdrizzle
Member
[Goodbye] And now you do what they told ya 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: [Goodbye] And now you do what they told ya   [Goodbye] And now you do what they told ya Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 16:03

Jammer dat je weggaat Ez, je was altijd super gezellig in de RPG <3
Maar net zoals Babs al zei, veel gelukkig verder en je bent altijddd welkom om hoi te zeggen hier :3 Ik zie je vast wel eens voorbij komen op fb ^^
Deathkit*
Member
Laura de benenkauwer||AKA cyber
25
Actief

CAT'S PROFILE
Deathkit*
BerichtOnderwerp: Re: [Goodbye] And now you do what they told ya   [Goodbye] And now you do what they told ya Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 16:04

Hey Ez, wat spijt me dat te horen seg ;,( ik ga je ontzettend missen, ik had het al zien aankomen wegens je eerdere bijna-afscheid hé. Ik denk dat niet alleen ik je ga missen maar nog tal van andere mensjes want je was (en bent) en enorme aanwinst voor de site hha. (En ook Cyber gaat Jeff, zijn allerallerbeste maatje, wel missen c; )

Tot nog een keertje dan he, en ik heb je op fb en skype en nummer dus ik zal je heus nog wel horen hé meid. Veel succes met je leven buiten Wc om, mogen jouw nog veel prachtmomenten geschonken worden <,3
Tallshadow
Member
[Goodbye] And now you do what they told ya 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Goodbye] And now you do what they told ya   [Goodbye] And now you do what they told ya Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 16:06

Well, je hebt mijn geweldige afscheid via de pm, maar ik wilde je nog eens veel geluk wensen in het leven buiten de site om, veel voorspoed, geluk, witte dolfijnen met berijders (A) Ik weet zeker dat ik je nog wel eens spreek ;') Je was een geweldige aanwinst voor WC, en zoals de anderen ook zeiden, kom nog eens hallo zeggen want je bent hier altijd meer dan welkom <3
Fawnstep
Member
[Goodbye] And now you do what they told ya UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [Goodbye] And now you do what they told ya   [Goodbye] And now you do what they told ya Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 16:08

Heel spijtig dat je weggaat, Ez! Je was - en bent nog steeds - een super gezellig persoon en was een echte aanwinst voor de site. Ik zal onze topics missen en ik hoop dat we elkaar op een dag weer treffen c: Veel geluk in elk geval in de toekomst <3
xx
Solarberry
Member
[Goodbye] And now you do what they told ya Isa2
Isa
111
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Solarberry
BerichtOnderwerp: Re: [Goodbye] And now you do what they told ya   [Goodbye] And now you do what they told ya Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 19:52

Ezz <3
Ik had dit moeten zien aankomen maar toch komt het een beetje onverwacht... Ik vind het echt super jammer dat je weg gaat! Weet je nog onze geweldige topics met Lost en Soft en de eindeloze skypegesprekken die we toen hadden? Ik heb eerder deze week die topics nog allemaal gelezen <3 Je had zo'n geweldige post en ook OOC was het altijd super leuk om met je te praten. Je bent echt een super lief meisje en je moet weten dat ik ga je missen! Veel geluk met alles!

xx Isa
Winddancer
StarClan
[Goodbye] And now you do what they told ya Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: [Goodbye] And now you do what they told ya   [Goodbye] And now you do what they told ya Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 20:05

Nah, jammer dat je weggaat Ez <3
Ik vond je altijd geweldig om mee te RPG'en, en ik denk dat ik alleen maar kan hopen dat je af en toe nog eens komt kijken - of ik je misschien nog eens ergens anders tegenkom ;3
Veel succes nog, in het echte leven, en wie weet zie ik je nog wel eens.
Futuresong
Member
[Goodbye] And now you do what they told ya QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: [Goodbye] And now you do what they told ya   [Goodbye] And now you do what they told ya Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 20:35

Ezzie :c Vind het heel spijtig om dit te lezen, maar om super eerlijk te zijn, zag ik het wel aankomen. Je bent een superleuk meisje en ik zal je wel af en toe spreken via Facebook :')

Veel geluk!!

de geitenherder
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Goodbye] And now you do what they told ya   [Goodbye] And now you do what they told ya Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: