|
| Meike 49 Actief
| |
| Onderwerp: RC kittensearch^^ zo 26 jul 2015 - 11:59 | |
| oké jongens.. ik ga het gewoon doen^^
ik zoek 3 tot 5 actieve Riverclan kits, die nog geen ouders hebben. ik wil Dreamflame namelijk Queen laten worden. jullie vader zal Mosswing zijn, hij is vermoord door Ripa, in ons eigen territorium. ik hoop dat er kits zijn die misschien mij als moeder willen xD
groetsels, Meike I'f you can Dream it, you can Do it, never let an old Flame burn you Twice. |
| | | Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: RC kittensearch^^ zo 26 jul 2015 - 12:10 | |
|
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
| | | Meike 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: RC kittensearch^^ zo 26 jul 2015 - 20:53 | |
| dat zal ik doen, ik wist het al, maar alsnog bedankt^^ I'f you can Dream it, you can Do it, never let an old Flame burn you Twice. |
| | | Jacqyy 4 Afwezig
| |
| | | | Jacqyy 4 Afwezig
| |
| Onderwerp: Gingerkit/splash za 1 aug 2015 - 17:08 | |
| Flamespark
||Riverclan||Female||Unborn Kitten||--- General Name: Flamekit Future names: Flamepaw/Flamespark/Flamerstar(?) Gender: Female Inside Kitten: Sinds het moment dat Flame haar oogjes opendeed, begon ze al onrust te zaaien. Ze is een echte badgirl. Ze houdt intens veel van haar siblings en haar moeder. Ze vraagt zich altijd waarom haar vader hier niet was. Apprentice: Wanneer haar siblings en zij apprentices worden krijgt Flamepaw door dat Mosswing is vermoord door Ripa. Ze doet nog beter haar best om een warrior van RC te worden om haar vader en moeder torts te maken, vooral haar vader. Warrior: Hier kan ik nog niet veel over vertellen, dat zal zich wel in de RP ontwikkelen! Maar ik wil Firespark een groot letsel geven waardoor ze vroeg bij de elders moet, maar dat is nog niet helemaal zeker! Outside Een slanke, lenige poes met een mooie oranje tabby vacht met witte borst en sokjes (Pootjes). Ze heeft grappige pretoogjes die bijna altijd vrolijk staan. Een iets langere staart dan de normale katten die haar vaak laat struikelen. Vaardigheden Snelheid: **** Vechten: *** Sociaal: ***** Vissen/zwemmen: ***** Klimmen: ** I wipe away my hidden wishes, plaster on my smile, and force a bubbly laugh. That moment i realized that I'm so good at pretending- .: Thomas Brodie-Sangster :.:
Laatst aangepast door Hiddenwish op zo 2 aug 2015 - 16:11; in totaal 2 keer bewerkt |
| | | Meike 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: RC kittensearch^^ zo 2 aug 2015 - 11:12 | |
| dankje^^ dit was Mosswing: dit is Dreamflame: I'f you can Dream it, you can Do it, never let an old Flame burn you Twice. |
| | | Meike 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: RC kittensearch^^ wo 2 sep 2015 - 12:21 | |
| ik heb besloten om nog een week te wachten, volgende week woensdag sluit ik, en meld ik het nestje aan met de dan aangemelde kittens. ik zou het wel leuk vinden als er nog 1 of 2 bij komen I'f you can Dream it, you can Do it, never let an old Flame burn you Twice. |
| | | Meike 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: RC kittensearch^^ wo 9 sep 2015 - 16:39 | |
| er zijn niet meer kittens bij gekomen, maar ik sluit bij deze te topic, ik meld het nestje aan, en Dream als queen er zullen nog twee kits worden geboren, maar door Dreams depressie en haar onrustigheid zullen die dood worden geboren. je kan dus Flamekit aanmelden bij RC {kon er geen vinden met sokjes :p} I'f you can Dream it, you can Do it, never let an old Flame burn you Twice. |
| | | | Onderwerp: Re: RC kittensearch^^ | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |