177 Actief
| |
| Onderwerp: When you're around {GZ!} za 25 jul 2015 - 16:20 | |
|
Hallo!
Juist, ik ga het leven van mijn lieve Smoke eventjes overhoop halen. Ik zoek namelijk een crush. Niet zomaar een crush, een kater.
Smoke is onzeker, angstig, verlegenen en schermt zijn gevoelens af. Zijn grootste angst is een last zijn. Hij heeft zo goed als geen vrienden. Op een dag verschijnt er een kater in zijn leven die om hem helpt/geïnteresseerd is/om hem geeft, (Of de illusie wekt daarvan). De reden voor dat mag de speler zelf verzinnen. De twee gaan vaker met elkaar om, en Smoke merkt dat hij verliefd is geworden op de kater. Een ramp, hij is bang dat hij alles zal verkloten, zijn enige vriend kwijt raakt, en hij is er van overtuigd dat hij een freak is. Wat er dan gebeurt ligt aan de rpg.
Nu zoek ik dus een kater. Het liefst windclan, maar als je een leuk idee hebt voor een andere clan, moet je het zeker laten weten! Het karakter mag van alles zijn, van macho tot poeslief. Hetzelfde geld voor het uiterlijk en de naam. De desbetreffende kater moet een apprentice zijn, leeftijd daarbinnen maakt niet uit. Het account mag zowel nieuw als bestaand zijn.
Als je ideeën/toevoegingen hebt, zijn die zeer welkom! Bij de aanmelding gewoon kort de belangrijke informatie zoals uiterlijk en karakter vermelden plus motivatie. ------------------
Ook zoek ik een paar pesters binnen in de clan, het liefst van zijn leeftijd of iets ouder. De reden om te pesten mag diegene zelf weten. Ik ben niet kieskeurig, mijn enige eis is dat ze in windclan zitten ^^
Bedankt voor het lezen!!
Laatst aangepast door Smokepaw' op di 4 aug 2015 - 21:28; in totaal 1 keer bewerkt |
|
177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: When you're around {GZ!} vr 31 jul 2015 - 17:32 | |
| |
|
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: When you're around {GZ!} vr 31 jul 2015 - 18:02 | |
| Nou ik bied brat die kan hem aanvallen of hem nog banger maken? of zo iets dergelijks ^^ |
|
177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: When you're around {GZ!} vr 31 jul 2015 - 18:07 | |
| Het liefst zoek ik voor nu enkel een crush, sorry ;3 |
|
177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: When you're around {GZ!} di 4 aug 2015 - 21:28 | |
| {Dp, sorry}
Added some stuff :3 |
|
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: When you're around {GZ!} di 4 aug 2015 - 22:13 | |
| Ik heb Brokenpaw nog ergens onder een dikke laag stof liggen. Ik bied hem aan
Hij heeft nog niet echt een karakter maar ik zie hem als een botte kater tenzij je zwakker of jonger ofzo dan hem bent
Of hij gay zal worden of niet komen we indd nog in de rpg achter want ik heb geen idee xD |
|
Lotte 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: When you're around {GZ!} di 4 aug 2015 - 22:15 | |
| Misschien Lostpaw en Smokepaw? Gewoon een normaal kennistopic, denk niet dat het een crush gaat worden ^^" Tenzij Smoke Biseksueel is, dan kan het wel wat worden XD maar ik laat het liever aan de RPG over |
|
177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: When you're around {GZ!} di 4 aug 2015 - 22:58 | |
| Tess; ik wacht tot morgenavond, als andere zich niet aanmelden is Broken geaccepteerd ^^
Lotte; Een topic is leuk, ik had nog gereageerd op je search :3 |
|
| Onderwerp: Re: When you're around {GZ!} | |
| |
|