We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Twee random gems + een fusion van de twee random gems C:
Ik ben te lui om een line-art te maken en het in te kleuren, dus hier, heb een schets-achtig-iets
Nu ben ik niet te lui om een line-art en kleuren toe te voegen (':
Twee van de drie klaar :'3
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Lol, ik deed vroeger altijd Howrse(kennen jullie het?) En vandaag ging ik 't weer doen, nieuw acc aangemaakt enz. xd Vind ik een goddelijk paard x'D
ja ik ken het, maar speel niet meer x3
Ik ook niet, maar ik had er gwn zin in, was zo lang geleden xD denk wel iets van 4 jaar ofzo :')
pff ik denk dat ik al 2/3 jaar niet meer speel. maar ik ga kijken als ik ergens in een topic kan schrijven x) iedereen is ook offline waar mee ik een topic heb, dus word eventjes zoeken... pff
Lol, ik deed vroeger altijd Howrse(kennen jullie het?) En vandaag ging ik 't weer doen, nieuw acc aangemaakt enz. xd Vind ik een goddelijk paard x'D
Ik doe het ook soms, ja . xD Ik heb nog een account met twee goddelijke paarden, maar doe er niks mee xd Waar heb je zo'n paar gevonden, eig.? x3
Was met een vriendin dus voor de lol pasje gekocht(kreeg er twee) Zo'n uitdaging gedaan en BAM ik had er meteen een xd Plus 5e element, ik voel me echt lucky nu xD Ik had gewoon zin om weer eens daarop te gaan kijken :')
Kumeza
Member
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
Ik doe het ook soms, ja . xD Ik heb nog een account met twee goddelijke paarden, maar doe er niks mee xd Waar heb je zo'n paar gevonden, eig.? x3
Was met een vriendin dus voor de lol pasje gekocht(kreeg er twee) Zo'n uitdaging gedaan en BAM ik had er meteen een xd Plus 5e element, ik voel me echt lucky nu xD Ik had gewoon zin om weer eens daarop te gaan kijken :')
Aah, lucky one. :3 Ik had zoiets een keer met een Hoorn des Overvloeds, en kreeg meteen een Frost, die weer één keer kon dekken en nu heb ik ook Snowflake. :3 En verder gewoon saaie paardjes, hihi :'D
Aah, lucky one. :3 Ik had zoiets een keer met een Hoorn des Overvloeds, en kreeg meteen een Frost, die weer één keer kon dekken en nu heb ik ook Snowflake. :3 En verder gewoon saaie paardjes, hihi :'D
Haha, we zijn met z'n allen lucky :') Ik had ooit een heel goed acc, maar ik ben ww vergeten xD Ja ik had ook echt iets van 300 van die verouderingspunten gevonden met dat ding :'3
Kumeza
Member
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
Hahaha howrse ik ben aan het sparen voor een andere gebruikersnaam maar ik ben er Roxy Fields en na bijna twee jaar ofzo nog steeds goddelijkpaardloos X"D
Hahaha howrse ik ben aan het sparen voor een andere gebruikersnaam maar ik ben er Roxy Fields en na bijna twee jaar ofzo nog steeds goddelijkpaardloos X"D
1 dag en goddelijkpaardrijk xD Ik zal je als vriend opzoeken :'3