Algemene Onzin Topic - Pagina 11



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 30 ... 50  Volgende
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 19:41

Brat schreef:
Hellhound schreef:
Misschien iets met Hell San?

hehe sure why not x3

Me likey storylineys
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 19:45

Hellhound schreef:
Brat schreef:
Hellhound schreef:
Misschien iets met Hell San?

hehe sure why not x3

Me likey storylineys

I know nothing to x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Demon
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 DPKsfdL
383
Actief
Demon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 19:48

Brat schreef:
Hellhound schreef:
Brat schreef:
Hellhound schreef:
Misschien iets met Hell San?

hehe sure why not x3

Me likey storylineys

I know nothing to x3

Ik ben al bezig xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 19:51

Ik heb weer de drang om wind compleet een nieuw setje te geven.
send help
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 19:51

Windpaw schreef:
Ik heb weer de drang om wind compleet een nieuw setje te geven.
send help

*Stuurt hulp troepen*
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 19:55

Ghehe, bedankt San x3
Hmm ik wil topicjes met wind maar op het moment is ze niet eens in sc xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shun
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 DPKsfdL
66
Actief
Shun
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 19:57

Windpaw schreef:
Ghehe, bedankt San x3
Hmm ik wil topicjes met wind maar op het moment is ze niet eens in sc xD

MONSTERS<3333333
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 19:57

Windpaw schreef:
Ghehe, bedankt San x3
Hmm ik wil topicjes met wind maar op het moment is ze niet eens in sc xD


;o waar is ze?
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 20:10

@San in een monster
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 20:14

Opeens schiet me iets te binnen misshien is het wel leuk om een vierjaardags topic te maken voor als een andere kat een maand verouderd en eee vierjaardags feestje te houden Smile


Terug naar boven Ga naar beneden
Demon
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 DPKsfdL
383
Actief
Demon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 20:17

Het is echt stil hier :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 20:18

I know... Bij mij thuis helaas niet. Mn zusje ligt op de bank en kotst continu.... XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 20:23

Hier is het ook stil.
m'n vader was net terug uit het ziekenhuis om ons te vertellen dat de operatie van m'n grootmoeder goed gegaan is, en nu zijn m'n moeder en mijn vader naar de Gamma voor een douchebakje in ons net gekochte huis aan zee xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Demon
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 DPKsfdL
383
Actief
Demon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 20:25

Ik ben op zoek naar foto's van zwarte katten, vind ik alleen maar hele mooie foto's van witte katten :')
Heb ik altijd, als ik opzoek ben naar foto's vind ik hele mooie foto's maar niet van wat ik zoek :C
Terug naar boven Ga naar beneden
Shun
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 DPKsfdL
66
Actief
Shun
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 20:27

Hey, is er iemand die zijn account ontvoert wilt laten worden? Shun is daar namelijk enorm goed in ^.^"

Nu ga ik rennen met mijn vader, dus ben zo terug
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 20:28

Mijn broer is aan het operazingen en het klinkt alsof er een kat op sterven ligt

@Angie, oeh, show me? Ik heb altijd nood aan mooie pluizige witte kattenplaatjes c:


Laatst aangepast door Whitelion op vr 24 jul 2015 - 20:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 20:29

Geld maakt gelukkig is soms zoon mooie show Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 20:30

X'D bij ons lijkt het alsof het hele huis naar overgeefsel van mijn zusje ruikt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightwish
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 DPKsfdL
Demi
344
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Endless ★ Died at 58 moons
Gender:
Rank:
Nightwish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 20:32

lalala kan iemand setjes maken? c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Demon
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 DPKsfdL
383
Actief
Demon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 20:33

Whitelion schreef:
Mijn broer is aan het operazingen en het klinkt alsof er een kat op sterven ligt

@Angie, oeh, show me? Ik heb altijd nood aan mooie pluizige witte kattenplaatjes c:

>3
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 11 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 30 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: