We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
>3 Echt elke minuut komt er een idee in m'n hoofd, ik heb een ideeënperiode :') Weet echt niet wat ik er allemaal mee moet :'D ik vind sommige opzich nog wel leuk maar ja, wil er niet echt iets mee doen x')
uch, de enige ideeën die ik krijg zijn: Wat nou als die(mijn acc) met die(ander acc) verkering krijgt, wat voor een kittens komen er dan? Ik heb gisteravond twee hele lelijke katten getekent, het zijn volwassen Flower en Fox XD
Ik was iets aan het opzoeken voor Demon, toen ik dit tegen kwam x'D "While flipping through a slideshow of amusingly unprofessional photoshopped images, Koudounaris kept the tone light throughout the talk, even when discussing cats who killed people, destroyed churches, farted poison and flew around shitting on terrified people throughout the Middle Ages. Koudounaris gave these far out legends the full benefit of the doubt, which was strangely heartwarming. Here are some things we learned at the demonic cat lecture." Ik zie Demon dit al doen :'D
Tigersnow
Member
why do you want to know that? (say Marlie) 479 Actief
uhmm.. doe maar de Bloodclanner en wat wil je? een gevecht of iets anders ^^
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”