We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
CAT'S PROFILE Age: x 58 Moons Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: {GZ} Kittens Snowynight! do 23 jul 2015 - 15:11
Jup jup je leest het goed. Er is een reden dat Snowynight wat gerefreshed is. c: Snowy is een tijdje ziek geweest in de rpg, maar sinds haar partner een andere agenda heeft gekregen (Yeah, looking at you Nath), is ze een beetje vereenzaamd geraakt (Al weet ze nog niet wat er aan de hand is). Nu heeft ze haar heil gezocht in een kater van de Riverclan, wie ze is tegen gekomen nu Riverclan en Shadowclan wat closer zijn. Deze kater heeft gebruik gemaakt van haar eenzaamheid, waardoor Snowynight nu een klein probleem heeft! Namelijk, ze is zwanger van hem geraakt.
Nu zoek ik dus een bundeltje kittens. Snowynight gaat Thrushdive zeggen dat ze van hem zijn, of hij het gelooft is aan Nath (Aangezien die nog niet weet dat dit gebeuren gaat (A)). Het nestje zal waarschijnlijk uit 3 of 4 kittens bestaan en ik zal zelf één van de kittens spelen. c:
De vader van de kittens was een kortharige, bruine tabby met amberkleurige ogen, lijkt dus erg op Thrushdive. Hierdoor zijn de volgende kleuren kittens het meest waarschijnlijk, al zijn uitzonderingen mogelijk omdat ik de kleuren van Snowynight's ouders niet weet:
Wit, zwart, grijs, bruin tabby, grijs tabby of één van deze kleuren met wit. Lang en kortharig zijn mogelijk. Oogkleuren ga ik helemaal niet over zeuren. c:
*Heart attack* What? You almost killed me with this action. Wow. Ik krijg bíjna de neiging me aan te melden, maar het past nog niet, dus ik quit deze keer.
Fur: Short fur, brown tabby pattern with white paws, belly, chin and nose Eyes: Blue Size: Small Build: Ze is soepel en licht gebouwd.
Inside: Breakkit is als kitten een beetje het buitenbeentje, ze houdt van spelen maar is altijd bang dat ze iets verkeerd doet. Ze is erg onzeker over haarzelf en wilt zich graag voor iedereen bewijzen. Ze is daardoor erg ambitieus maar snel gefrustreerd als iets niet lukt. Ze doet haar best om iedereen te helpen maar drukt zichzelf een beetje weg daarmee, waardoor ze later wat problemen zal krijgen. Andere katten zullen haar zien als een lieve poes die altijd klaar staat om anderen te helpen. Ze is erg verlegen, maar probeert dat te verbergen zodat ze een perfecte kitten is. De rest wil ik uitwerken in de RPG maar dit is een beetje de basis. :3
Name: Angie Age: 14 RPG ervaring: 1 jaar Motivatie: Ik ben een tijdje inactief geweest, maar dat heeft me wel goed gedaan aangezien ik nu helemaal vol met inspiratie zit. Ik vind Snowynight en Thrushdive echt hele leuke karakters en zou het heel erg gaaf vinden om een kitten van ze te hebben. Ik heb zelf nog nooit echt een kitten gehad in een nestje, maar het lijkt me echt heel erg gaaf! Ik ben heel erg slecht in karaktertopics, sorry.. ._.
General Name: Frozenkit Gender: Female Age:Unborn Siblings: ?? Parents: Snowynight Former names: None Futer names: Frozenpaw, Frozensun, Frozenstar? Prefix: Sun staat voor haar vroegere karakter en Frozen voor haar vacht kleur. Samen voor haar bevroren vroegere zonnige karakter.
Outside Furcolor: White Eyecolor: Blue Furlenght: Long and fluffy Nose and paws: Pink Scars: None (yet)
Inside
Frozenkit is als kitten erg speels, vrolijk en optimistisch. Ze zal veel met haar siblings spelen en maakt zich nergens zorgen over. Ze ziet iedereen als een vriend en is erg populair. Wanneer ze apprentice wordt is Frozenpaw een leergierige apprentice. Maar ze wordt ook onzeker. Haar onbezorgde kitten leven veranderd en is niet meer een en al zon. Met vroegere vrienden ontstaan ruzies, en haar optimisme verdwijnt. Frozenpaw wordt warrior en krijgt de naam Frozensun. De zon die ze ooit was is bevroren. Koud en zonder vrolijkheid gaat ze verder met haar leven. Ze wordt onverschillig. De rpg gaat ook vanalles bepalen maar, ik ben van plan haar weer te laten ontdooien. Een paar oude vrienden zien hoe ver ze weggezakt is en nemen weer contact op. Frozensun wordt een flirterige, populaire poes zeker onder de katers. Maar het zal even duren voor zij zelf echt verliefd is en zal snappen wat ware liefde is.
Motivatie: Een kitten spelen lijkt me erg leuk! Ook zijn mijn clankatten een beetje gewoontjes en wat drama is wel leuk >:-) Ook is het feit dat er gelogen wordt over de vader maakt het erg spannend. Ben benieuwd hoe dat afloopt...
Quietstep
Member
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
Inside Bitterkit heeft van vroeg af aan al een hooghartige houding. Ze geeft veel om haar uiterlijk, en neemt zichzelf behoorlijk serieus. Ze laat niemand in de weg staan wat betreft het behalen van haar doelen, en ze is dan ook erg ambitieus. Ze is behoorlijk slim, en heeft veel interesse in het bovennatuurlijke en het leven na de dood. Ze wil veel weten over StarClan, en is ook bijzonder geïnteresseerd in de Medicine Cat. Ze zal bijzonder loyaal zijn aan haar Clan, en later de positie van Medicine Cat Apprentice willen bemachtigen. Hoe het verder met haar verloopt, laat ik mede afhangen van de RPG.
Outside Bitterkit is een grijze, langharige kattin. Haar ogen zijn hazelkleurig. Ze heeft een bijzonder slank postuur, maar is zeker niet zwak. Ze heeft lange poten en een lange staart. Haar loopje en haar manier van bewegen zijn zeer gracieus, en hier let ze ook veel op. Haar kop is altijd geheven als teken van haar eigen trots.
Inside: As a kitten, Rosy is very quiet and wouldnt start a conversation on her own. This, because she overthinks everything and is too much in her own world to even think about talking to another.
As an apprentice, she loves to learn new stuff but gives her own turn to almost everything. Still, she wouldnt really start a conversation, only if someone knows her well.
As a warrior, I would love to work it out in the RPG.
Me: Hehe, you know me, but oh well... Name: Iro Age: 14 RPG: 4 years Motivation: Love Snowy! From when she was made. Also wanted a SC kitty and family! English?!: Ja, hij is in het Engels, Sorz. vond ik fijner ;3
➤➤ GENERAL Current Name ★ Nightkit Future Names ★ Nightpaw - Nightstep
Reason Prefix ★ Ze heeft haar voorvoegsel gekregen om haar donkere vacht, maar ook om de broer van Snowynight. Reason Suffix ★ Haar achtervoegsel zal ze krijgen om de snelheid die ze beheerst.
➤➤ CLAN INFORMATION Leader ★ Shrewstar Deputy ★ Innerghost Medicine Cat ★ Acefray Medicine Cat Apprentice ★ None.
Thoughts ★ Shrewstar: I think you're a great leader. Don't leave us. Innerghost: When I see you, I get a nervous feeling, you seem harsh to me. Acefray: Do you take your rank seriously? 'Cause it doesn't seem so.
➤➤ FAMILY Mother ★ Snowynight Father ★ I believe Thrushdive's my dad Brothers ★Half; Lurkingpaw - Dawnpaw - Woodpaw - Emberpaw Sisters ★ Half; Ivypaw - Windpaw Grandmothers ★Mum's side; Unkown Dad's side; Shrewstar, I believe. Grandfathers ★Mum's side; Unkown Dad's side; Wolftail, I believe Aunts ★Mum's side; None Dad's side; Strugglebug - Saltdale - Runningvole, I believe. Uncles ★Mum's side; Nightspark Dad's side Lightninghowl - Timeleap - Tallshadow
➤➤ INNER SIDE Creative ★ Obedient ★ Enlightened ★ Faithful ★ Innocent ★ Self-sacrifice ★ Charming ★ Curious ★ Impressionable ★ Haar spelletjes zijn altijd uitgedacht, de gespeelde karakters en de verhaallijn. De meest creatieve dingen komen naar voren. Daarin is ze niet alleen creatief; geef haar een paar blaadjes en een paar takjes en ze is wel even zoet. De meest grappige dingen komen dan naar voren. Wanneer ze ouder is, zal ze ook creatief zijn in het vinden van oplossingen. ★ Night zal als kitten gehoorzaam luisteren naar haar moeder en haar zogenaamde vader. Snel dingen stiekem doen zal ze niet, al bestaat er altijd een kans dat ze ergens in mee getrokken wordt. Dit zal dan komen door haar nieuwsgierigheid en goedgelovigheid, als een ander met een mooi verhaal komt. ★ Night is een positieve poes, al vanaf kittens af aan ziet ze het positieve en goede in anderen en handelt daar ook naar. Haar verlichtte karakter maakt ook dat ze een echte alle mans vriend is en uit het meest donkere toch iets kan halen om die gene niet als een donker persoon te zien. ★ Ze kan zich goed aan iets vast klampen en daar ook in geloven. Als iemand zegt dat het goed komt, gelooft ze daarin. Dat Starclan op je neer kijkt, daar gelooft ze ook heilig in. Als er iets gaande is, gelooft ze ook dat Starclan er wel voor zal zorgen dat het goed komt, dat er wel een teken komt, dat er altijd wel iets komt. Ook weet ze dat Starclan niet het meest krachtige is dat er bestaat, want zoiets bestaat ook gewoon niet. Dit zal meer opbloeien naarmate ze ouder wordt. ★ Een onschuldig poesje, zo wordt ze vaak gezien en misschien is ze dat ook wel. Dit komt natuurlijk omdat ze zo gehoorzaam is en vaak ook gewoon eerlijk. Zelf zal ze niet snel met foute ideetjes komen om uit te voeren, dus als ze ergens in is beland, is het toch vaak omdat ze zich dan heeft laten beïnvloeden. De ander dan meteen de schuld geven zou ze ook niet doen, misschien eerder zichzelf de schuld geven. ★ Dit is dan toch weer haar zelfopoffering. Wilt iemand iets maar niet doen, dan doet zij het wel. Is ze voornamelijk door iemand ergens in beland, is het haar schuld. Hier kan natuurlijk makkelijk misbruik van gemaakt worden. ★ Toch is ze ook heel erg charmant. Anderen vinden haar vaak wel leuk. Night is vanaf kittens af aan al plezierig om mee om te gaan, ze straalt vriendelijkheid en lievigheid uit. Dit maakt haar een charmant poesje. Dit bloeit meer op naarmate ze ouder wordt. ★ Door haar nieuwsgierigheid is het toch mogelijk dat ze wel eens in de problemen komt. Dit gebeurt dan niet vaak, omdat ze juist zo gehoorzaam is, maar het is wel mogelijk dat haar nieuwsgierigheid te overhand neemt. Ze is nieuwsgierig naar nieuwe omgevingen, maar ook naar wat er in anderen omgaat. Ze zal dus ook veel vragen stellen. ★ Dan is ze ook nog eens beïnvloedbaar. Wanneer iemand met een mooi verhaal aankomt zetten om iets te doen en daar nog eens goed op aandringt is ze toch in staat er in mee te gaan. Dit wordt vaak dan gecombineerd met haar nieuwsgierigheid.
Likes ★ Playing, listen to story's and tell them, being with others, water, cool weather, being creative, help others, discover things and places, and time for herself, thinking and dreaming. Dislikes ★ A lot of fuss, warm weather, being criticized and shortsightedness of others. Description ★ Night vind het geweldig om met anderen te spelen, van grote uitgedachte spelletjes met een hele verhaallijn tot de normale traditionele spelletjes met een mosbal. Night is ook het soort kitten die graag naar de elders gaat om naar hun verhalen te luisteren, maar ze vind het ook geweldig om de grote dromen van haar den genoten aan te horen, maar ze vind het ook leuk haar eigen verhaaltjes te vertellen. Ook houd ze er van creatief bezig te zijn, dingetjes te maken en deze dan trots te laten zien aan anderen, zoals haar moeder. Gezelschap is heel belangrijk voor haar, zolang het maar niet te druk is, want daar kan ze niet goed tegen. Dan krijgt ze het benauwd en wordt ze wat nerveus. In tegenstelling tot de meeste anderen houd Night meer van het frissere weer, het hoeft niet te vriezen, maar de zon hoeft van haar ook niet volop te schijnen. Ze heeft het niet zo op hitte. Haar liefde voor water zal vooral naar boven komen wanneer ze apprentice is. Dit zit vast in haar Riverclan genen, ze zal dan ook regelmatig in het water te vinden zijn, niet te vaak wan ze schaamt zich er ook voor. Ze houd er dan ook niet van om bekritiseert te worden bij haar interesses en de dingen die ze leuk vind. Night heeft dan ook een hekel aan kortzichtigheid, ze vind dat anderen wel eens verder mogen kijken dan de lengte van haar neus, dit maakt dat ze dan ook niet per se een hekel aan pestkoppen heeft, ze kijkt wat verder dan alleen de pestkop. Ze helpt anderen dan ook graag, dan niet alleen met gedrag, want dat vind ze wat lastig, maar wel graag met klusjes doen. Hier begint ze als kitten al mee, apprentices opzoeken wanneer ze dennen moeten uitruimen, de medicine cat met het sorteren van kruiden, dat terwijl ze niet eens per se medicine cat wilt worden en al dat soort klusjes. Ook vind Night het heel leuk om dingen te ontdekken, alles wat nieuw is vind ze geweldig en ze zal er dan ook veel vragen over stellen. Wat ze dan te weten is gekomen wilt ze weer dolgraag met anderen delen. Verder vind ze tijd voor zichzelf ook heel fijn. Nadenken en fantaseren, daar houd ze van. Hierdoor komt ze dan lekker tot rust en kijk er dan niet raar van op wanneer je haar slapend vind op een rare plek.
➤➤ APPEARANCE Fur Colour ★ Tortoiseshell Fut Pattern ★ Gevlekt met rossig en bruinige op haar donkere vacht. Fur length ★ Half lang, waarvan de haren op de staart langer zijn dan bij de rest van haar lichaam. Eye Colour ★ Groen met bruine vlekjes rond de pupil. Pawpads and Nose ★ Zwarte neus en zwarte voetkussentjes met bruine vlekjes. Description ★ Nightstep is een slank gebouwde kleine poes met een schildpad vacht. Haar vacht is voornamelijk donker, met hier en daar rossige/bruinige vlekjes, voornamelijk op haar kop. Haar vacht is halflang en zacht, voornamelijk is haar staart voller dan de rest van haar lichaam. Haar ogen zijn groen, met bruine vlekjes in de iris. Haar neus en voetkussentjes zijn zwart, alleen zijn er op haar voet kussentjes nog bruine vlekjes te vinden. Nightstep heeft een lange staart en staat ook redelijk lang op haar poten. Verder is er niets bijzonders aan haar te zien.
Specifics ★ Fysiek is er weinig op haar aan te merken, behalve dat ze niet sterk is. Ze is snel en lenig, maar haar kracht is nauwelijks aanwezig, dit maakt haar een slechte vechter. Verder is ze fysiek gewoon in orde en heeft ze een gezond en goed lichaam.
➤➤ THE FACE BEHIND... Name ★ Nathalie (Nath) Age ★ 18 jaar Time on WC ★ Nu bijna vijf jaar. Best Known Accounts ★ Roughpaw & Innerghost Motivation ★ Waar zal ik eens beginnen? Een creatief karakter had ik al een poosje in mijn hoofd, maar omdat ik mezelf soms dwing geen nieuw account aan te maken is het er nooit van gekomen. Nu werd ik wat aangespoord en dat heeft me er toch toe gebracht dit account aan te melden. Ik zou nooit een account aanmelden als ik het idee heb deze niet actief te kunnen houden, dus ik zal zeker actief zijn met Night. Snowynight ken ik al hartstikke lang, al vanaf dat je haar aanmaakte & ik zelf bespeel Thrushdive. Om met mijn Thrushdive en jouw Snowynight topics te hebben vond ik geweldig. Om dan dochter te spelen in plaats van partner zal heel anders zijn, maar ik vind het stiekem nu al leuk (mocht ik gekozen worden). Ik ben heel erg gemotiveerd om met Nightkit te posten als kitten van Snowynight en alle drama die er bij komt kijken. Dit accountje zal ik zeker actief houden, dat beloof ik en ik heb bewijs dat ik me daaraan houd. *Kuch, Brightspots, kuch*.
Current name: Thistlekit Warrior name: Thistlefang Meaning warrior name: De reden waarom Thistlefang Thistlefang gaat heten is omdat zijn hoektanden zo scherp zijn als distels, daarnaast zijn ze ook nog eens ongelooflijk lang. Age: Unborn Gender: Tom-cat Parents: Snowynight x RC Tom Siblings: ?? Clan: ShadowClan
I N S I D E
as Thistlekit Thistlekit is een katertje dat al op vroege leeftijd de grenzen opzoekt om te ontdekken hoe ver hij gaan kan bij katten, hierdoor gaat hij aardig vaak wat te ver en komt vaak in de problemen die op die leeftijd natuurlijk niet zo groot zijn. Daarnaast heeft hij ook een grote brutale bek tegenover zowel zijn mede broertjes en zusjes als warriors waar je respect naar moet tonen waardoor hij niet bepaald de meest geliefde kitten van het nestje wordt. Zelfs als hij er op wordt gewezen dat hij niet zo brutaal moet zijn tegenover andere gaat de eigenwijze dondersteen gewoon door alsof er nooit wat tegen hem gezegd is over dat hij eens op zijn manieren letten moet. Ook al is het katertje aardig brutaal en probleem opzoekende heeft hij natuurlijk ook zijn goede kanten zoals onderhand wel iedere kat heeft. Thistle is een aardige sociale kat waardoor hij gewoon spontaan naar iedereen toeloopt en een gesprek kan aangaan, niet dat deze gesprekken altijd goed aflopen aangezien hij zon brutaal karakter heeft maar natuurlijk eindigen niet alle gesprekken slecht. Naast dit alles is Thistlekit ook erg speels op jonge leeftijd en doet maar al te graag mee met allerlei verschillende soorten spelletjes maar zijn voorkeur gaat uit naar deze die een echte verhaallijn met zich meedragen of gewoon het verleden herspelen van de verhalen die hun worden verteld. In zulke spelletjes vindt Thistle het altijd geweldig om de grote boosdoener te spelen waardoor hij soms ook wel iets te ruig speelt met zijn mede-kittens omdat hij zijn eigen kracht niet kent. Zijn standaard smoesje daarvoor is dan ook iets in de richting van dat hij dacht dat hij de grote boosdoener was en dus ook ruiger moest doen dan de andere. ____
Summarised: Een ruig en brutaal katertje die desondanks dat wel zijn sociale skills heeft en nog niet echt bepaald zijn eigen krachten kent wat blijkt als hij spelletjes speelt met andere kittens.
as Thistlepaw Thistlepaw is als apprentice niet erg verschillend van hoe hij was toen hij zich nog in de nursery bevond, alhoewel is hij wel wat serieuzer geworden maar als hij spelletjes speelt is hij nog steeds aardig ruig en is graag de slechterik in het verhaal. Natuurlijk gaat zijn mentor het hierdoor aardig moeilijk krijgen aangezien hij nog steeds het brutale en asociale katertje is die hij al was in de nursery. Desondanks dat hij een hand vol zou zijn om mee te kunnen handelen zal hij erg leergierig zijn omdat hij later erg groot en gespierd zou willen worden, hopend dat hij zo gauw hij een warrior was dat als katten zijn naam hoorde dat ze gelijk dachten aan een sterke kater waar je liever geen gevecht mee aanging. Hierdoor zal hij super zijn best doen maar zo gauw het hem niet lukt zal hij chagrijnig worden en gaan lopen klagen dat zijn mentor slecht is omdat hij niet kan accepteren dat niet alles gelijk in een keer lukt. Naast dat hij aardig hetzelfde is gebleven en zijn mentor een hand vol gaat geven begint de kater zijn interesses voor kattinnen op te borrelen wat leid in dat hij een echte flirt wordt en bij vele kattinnen zijn charmes in het spel probeert te gooien, zelfs als deze al warriors zijn probeert hij alsnog een beetje met ze te flirtten maar of dit nou zo op prijs wordt gesteld? ____
Summarised: Thistlepaw is en blijft een brutaal asociaal katje dat alsnog zijn ruige spelletjes heeft behouden maar wel serieuzer geworden is. Zijn mentor zal het hierdoor niet bepaald makkelijk krijgen. Alhoewel is hij een erg leergierig katertje maar als iets niet lukt geeft hij al gauw zijn mentor de schuld dat het zijn/haar fout is. Ook beginnen zijn interesses voor kattinnen op te borrelen waardoor hij vaak zijn charmes in het spel gooit. Of de kattin nou een warrior of apprentice is maakt hem niet uit.
as Thistlefang Thistlefang heeft nog steeds zijn asociale en brutale karakter in zich zoals hij ook al had toen hij nog een kit en apprentice was. Alhoewel, nu hij een warrior is geworden voelt hij zich ook veel meer dan de meeste waardoor hij nu ook soms arrogant over kan komen. Desondanks dat alles is Thistlefang een goede en sterke warrior geworden. Ook al is hij een aardig sterke warrior voor zijn leeftijd is hij ook onhandig waardoor hij vaak het probleem heeft dat hij over zijn eigen poten struikelt of gewoon niet oplet waar hij loopt en daardoor in gat stapt en dan op zijn bek flikkert. Desondanks dat hij zo onhandig is heeft hij door die onhandigheid wel uitgevonden dat hij een bijzonder talent heeft voor zwemmen aangezien hij een keer in het water was gevallen en veel simpeler dan de gemiddelde ShadowClan kat naar de kant kon zwemmen. Hier is hij erg trots over maar realiseert zich niet dat hij bloed van een RiverClan kat met zich meedraagt. Daarnaast gaat Thistlefang maar al te graag –gevaarlijke- uitdagingen aan zoals andere clan’s territorium ingaan of wat dan ook. Natuurlijk is Thistlefang zijn flirterige gedraag bij de kattinnen niet verloren en zal sowieso zijn charmes in het spel gooien bij elke kattin die hem bevalt. Naast dit alles zegt de kater zijn gedachtes vaak hardop waardoor hij niet al te veel vrienden heeft aangezien hij deze zo nu en dan wel eens beledigt met zijn opmerkingen die soms nog wel eens beledigend kunnen overkomen bij de andere kat. ____
Summarised: Thistlefang heeft nog steeds zijn asociale en brutale innerlijk zoals hij ook al had als kit en apprentice. Hoe dan ook is hij uitgegroeid tot een sterke kat waar hij op gehoopt had. Al maakt dit hem wel eens arrogant overkomend omdat hij zich soms een beetje té goed voelt. Desondanks dat hij een sterke kat is geworden is hij ook soms een echte kluns. Daarnaast is hij zijn charmes bij de kattinnen ook zeker niet verloren.
O U T S I D E Als kitten is Thistle niet bepaald groot vergeleken bij de andere kitten katertjes en dit zal hij ook zijn hele leven blijven. Net ietsjes groter dan een poes maar wel kleiner dan de gemiddelde kater in ShadowClan. Desondanks zijn lengte is Thistle wel gespierd en stevig gebouwd waardoor zijn lengte hem niet in de weg staat tijdens gevechten. Soms is het zelfs wel handig omdat hij snel weg kan glippen uit zijn tegenstanders greep. Ook heeft Thistlefang voor zijn grootte ongelooflijk grote snorharen die echt bij hem opvallen, vooral omdat hij kleiner is dan normaal. Thistle's ogen zijn een gelige kleur dat tussen oranje en geel aan zit. Zijn ogen zullen naarmate hij warrior wordt ook steeds donkerder kleuren dan dat ze waren toen hij een kitten was. Ook is hij toen hij geboren werd een grijze kortharige tabby maar naarmate hij ouder wordt krijgt hij een bruine gloed door zijn vacht heen maar zijn basis vachtkleur zal wel gewoon grijs blijven. Vooral bij zijn gezicht is deze bruine gloed goed zichtbaar. Naast dat Thistle's snorharen abnormaal lang zijn heeft hij ook nog eens een ongelooflijk lange staart die soms in de weg zit maar vaak ook erg handig is om goed zijn balans te kunnen vinden. ____
Summarised: → Lange snorharen → Lange staart → Stukje kleiner dan de gemiddelde kater → Grijze tabby als kitten en als warrior grijze tabby met een bruine gloed → Gele ogen die dicht tegen de oranje kleur aangrenzen. → Gespierd
Ik heb nog niet grootste ideeën in mijn hoofd voor Thistle’s toekomst maar ik ben van plan dat hij als warrior ergens een soort van periode doorgaat waarin hij niet bepaald zichzelf is wat dan iedereen die hem goed kent gaat merken. Met niet zichzelf zijn bedoel ik dat hij gefascineerd gaat raken door de duistere katten die al overleden zijn of misschien zelfs nog leven. Hierdoor probeert hij vaak subtiel over deze katten te vragen aan zijn clangenoten en als hij katten van een andere clan ziet is hij zelfs bereid om het aan deze katten te vragen waardoor hij natuurlijk raar aangekeken wordt. Desondanks hij er naar vraagt weet hij dat de meeste katten het niet appreciëren dat hij geïnteresseerd is in deze katten waardoor hij het dus ook probeert te verbergen voor op zijn minst diegene waar hij het closest mee is zoals bijvoorbeeld zijn moeder Snowynight. Hij probeert het te verbergen door oogcontact te vermijden en hij komt gewoon meer gespannen over terwijl die normaal heel rustig is en ontspannen omdat het hem geen mousedung uitmaakt wat andere over hem denken wat natuurlijk dan een raar verschijnsel is voor zijn doen. Ook zal Thistlefang steeds contact proberen te krijgen met zijn 'vader', vooral als hij jonger is. Of Thrushdive dit leuk vindt of niet is aan Nath de keus.
Name: Lisanne (Liz) Age: 15 jr. (in nov 16 yass ^^) RPG experience Ongeveer 5 jaar denk ik, er is niet echt een bepaald punt waarop ik echt begon maar ik denk dat 5 jaar wel het gemiddelde is. Motivation Well, ik vond Snowynight en Thrushdive al een hele poos een paar geweldige karakters waardoor het me geweldig like een kitten van 'hun' te spelen, in ieder geval, Thistle zal sowieso Thrush als zijn vader zien omdat ik aanneem dat-dat hem verteld wordt. Daarnaast wilde ik eigenlijk al een hele tijd een Shadowclan kat hebben maar ik wilde geen nieuw account aanmaken zonder dat ik een soort van iets had voor die kat waardoor het makkelijker zou zijn om deze actief te kunnen houden en ook gewoon leuker voor mijzelf om mee te RPG'en. Dus vandaar dat ik erg gemotiveerd bent om me voor dit nestje aan te melden en ook écht zin heb om met Thistle te kunnen gaan RPG'en als hij geaccepteerd wordt. Daarnaast heb ik ook altijd al een kat willen spelen waarvan de ouders zich in twee verschillende Clans bevinden, ook al weet Thistle dit niet, het zit toch in zijn bloed. Ook ben ik van plan hem een groot aanleg voor zwemmen te geven en een vacht die meer waterdicht is dan die van de gemiddelde ShadowClan kat waardoor zowel hij als clangenoten verward zouden kunnen worden aangezien het natuurlijk niet gebruikelijk is voor katten uit zijn Clan.
Name Reedkit Future names Reedpaw, Reed??, Reedstar [?] Gender Female | She-cat Sexuality Unknown Clan ShadowClan Rank Kitten Season of Birth Greenleaf Age Unborn
Appearance
Reedkit is een redelijk Klein gevormd poesje, wat eerst niet zal blijken, want in haar kittentijd lijkt ze van normale grootte, maar rond de acht moons blijft ze een beetje haken en zal ze iets kleiner zijn dan een gemiddelde kat en uiteindelijk dus een kleine warrior worden. Dit wordt wel goed gemaakt door de snelheid die ze hiermee kan behalen en het feit dat ze zich in nauwe situaties wel wat makkelijker kan redden. Haar vacht is ook kort, dus helaas zorgt ook haar vacht er niet voor dat ze groter lijkt. Een korte vacht is echter wel handig voor waterige gebieden en geeft haar ook wel een wat Riverclan-achtigere uitstraling. Haar korte vacht is voor het grotendeel wit, maar hier en daar komen de genen van haar vader naar boven als tabby vlekken. Haar ogen hebben een faal groene kleur.
Inside
Characteristics Reedkit begint al snel te lijden aan het gemis van een hechte familie, aangezien Thrushdive meer trekt richting Ashdrizzle en dus zal het begrip ‘liefde’ voor haar een groot raadsel zijn. Ze is iemand die duidelijkheid wilt in haar leven en raadsels mogen daar niet bij horen, daarom zal ze, bij elk teken van affectie of wat voor een snoezige actie, dichtklappen en wat kortaf reageren. Normaal is ze spontaan en misschien iet wat snel op haar teentjes getrapt, maar als ze merkt dat iemand voor haar gevoel te dichtbij komt, is ze pas echt kattig en probeert ze zoveel mogelijk afstand te creëren met die persoon. Dit betekent dat ze ook een groot onbegrip ontwikkelt en het verschil tussen goed en kwaad niet goed weet te verwoorden. Omdat ze een soort gewetensstemmetje mist zal liegen voor haar geen probleem zijn en neigt ze er vaak naar om alles te doen om haar zin te krijgen. Dit eindigt meestal wel in het hebben van niet heel veel vrienden en zelfs degene die nog steeds met haar om willen gaan krijgen meestal een koude schouder hun kant op gekeerd. Likes D’r zijn krijgen, persoonlijke ruimte, alleen zijn Dislikes Liefde, drukte, regels
Me
Name Soof :3 Motivation Als ik een halve aanstichting ben van dit nestje, wil ik best wel een poging wagen een gevolg ervan te spelen *innocent smile*. Maar ik heb het vorige nestje aan mezelf voorbij laten schieten en nu is dus mijn kans om te shinen! Dit is immers de plottwist op de plottwist en wie wil daar geen deel van uit maken? Je weet dat ik alles weet (heb gestalkt + meegemaakt! :”D) van al die drama’s, dus inlezen hoef ik me niet hihi. Besides, ik heb nu alleen maar oude Shadowclan katten, dus een kitten van de nieuwste generatie lijkt me altijd wel leuk om te bespelen c:
Family Mother; Snowynight-Eh. Father; (Unknown) Thrushdive-No. No, I hate you Siblings; Couldn't care less
Appearance Fur; Tabby brown and white, medium/short Eyes; Warm amber Build; Small, a very obvious riverclan build, very streamlined.
Character Kit Snow denkt vaak dat ze niemand nodig heeft behalve zichzelf. Hierdoor is ze vaak wat afstotend, wie het ook is. Ze heeft een lief uiterlijk, waardoor je je makkelijk laat foppen; zo lief is ze namelijk niet. Ze pikt niet op de zwakkere, maar vaker op kits van haar eigen leeftijd die denken dat ze heel wat zijn. Desondanks komt ze vaak weg met wat ze doet. Ze is niet snel bang en is moeilijk te intimideren.
De paar vrienden die ze heeft, koestert ze. Ze vertrouwt hen met alles, en geeft zich als het ware bloot. Als je dit misbruikt, is het wel echt over. Ze vergeeft niet. Snowkit is niet bang om wraak te nemen, en komt vaak met gemene dingen om haar boodschap duidelijk te maken. Samen met haar groep vrienden kan ze alles aan. Maar let op; er is geen ruimte voor verraders of zwakkelingen.
Ze gelooft niet in starclan, en vindt dat de wereld een fout was. Ze is een pessimist. In werkelijkheid is ze extreem onzeker over haar afkomst. Vaak vraagt ze zich af waar haar amberkleurige ogen vandaan komen, als papa en mama beide blauwe hebben. Dit ontkent ze echter altijd.
Apprentice Snowkit, inmiddels Snowpaw, is meer een vechtersbaasje geworden. Ze heeft nog steeds haar groep vrienden, die als een tweede familie voor haar zijn. Haar eigen familie laat ze links liggen, en doet alsof ze lucht zijn. Veel van haar karaktertrekjes zijn hetzelfde gebleven, maar ze komt er ook achter dat ze op meisjes valt. Ze wordt niet makkelijk verliefd, maar als het gebeurt, valt ze hard. Ze haat het, omdat het in haar mening ‘zwakker’ maakt. De rest wil ik het liefst laten uitspelen in de rpg.
Motivation and such Nou, ik ben Lore, 14, en zit nu al 1 jaar en 5 maanden op dit forum. Ik bespeel karakters zoals Yu en Smokepaw. Snowangel lijkt me geweldig om te bespelen, helemaal met de drama >3 Al heb ik eerder bitchy karakters bespeelt, is dit weer een ander soort. Meer kan ik niet zeggen, behalve dat het een awseome verhalenlijntje is :3 Veel succes met kiezen!
Laatst aangepast door Smokepaw' op ma 27 jul 2015 - 18:55; in totaal 1 keer bewerkt
::Algemeen:: Name: Greykit Next Names: Greypaw, Greyeyes, ??Greystar?? Reason: ::Greykit:: Omdat Grey, grijs betekend. Hij heeft een licht grijze vacht, en ook zijn hele vacht is helemaal met grijs bedekt. Uiteindelijk als hij zijn ogen open doet blijken zijn ogen helemaal grijs te zijn, als je meer wilt weten dan kan je het in de aanmelding vinden. ::Greypaw:: Omdat van kitten naar Apprentices gaat en zich laat aantonen dat hij er klaar voor is om zo'n stap te maken. ::Greyeyes:: Doordat hij grijze ogen heeft, eerder zilveren. Hier door zal hij de naam Greyeyes ontvangen, door zijn zilveren ogen en zijn grijze vacht maar ook is hij voor een deel blind Daardoor zeggen ze dat hij grijs ziet ter wel hij enorm wazig ziet. Nicknames: Grey, moeders kindje (rede lees je in karakter omschrijvingen), Mol. Gendre: Male Parents: Snowynight x ?? Clan: Shadowclan Rank: Kitten Next Ranks: Apprentices//Warrior//Elder//??Med. App.??//??Med. Cat.??//??Deputy??//??Leader?? Age Unborn Bloodline: SC 50% RC 50% Season of birth: Greenleaf
::Outside:: Fur collor: Grijs/zilver Fur lenght: Lang Eye collor: allebei grijs Built: ::Kitten:: Grey zal eigenlijk wel een meiden bouw hebben, slank en dun. Dunne botten en zal niet echt stevig zijn, alleen door zijn grote vlak haren is dat niet duidelijk te zien. Hij is betreft dat een enorme pluizen bol, hij heeft een spitse neus en kan goed zien. Zijn klauwen zijn middelmatig en zijn tanden ook, hij heeft lange poten en een middellange staart. ::Apprentices:: Als apprentices zal hij iets breder worden, nog steeds zal hij het lichaam van een kattin houden en dunnen botten maar dat is nog steeds slecht te zien onder zijn wil. Ook zullen zijn klauwen en tanden als apprentices groeien en zal hij een groei spurt krijgen, ook staat hij niet helemaal stevig op de grond. ::Warrior:: Als Warrior zal alles een beetje veranderen, bredere schouders en alles zou gegroeid zijn. Hij zal iets steviger zijn nu dan toen hij een apprentices was. Nog steeds veel vacht waardoor hij breder en groter lijkt, ook zal hij de dunnen botten houden en zal hij niet zo sterk zijn als een normale krijger en ook niet zo snel.
Spoiler:
Setje kitten:
Setje APP:
setje Warrior:
Setjes en plaatjes bewerk gedaan door Jojo Thanks a lot <333333333 OS heb ik gemaakt, alleen kon ik de ogen niet grijs maken. Dus dat deed Jojo voor me.
::Inside:: Likes: Rustig, Moeder, Sibs, Stilte, Warmte, Stalken Dislikes: Vader, Modder, Water, Koud, Plakkerig, Drukte, Liefde, Als andere te dichtbij komen, Life problems: Grey is snel erg ziek, ligt vaak in de den van de medicine cat maar dat is ook niet het enige. Hij is ook voor een deel blind aan beide ogen, hij kan wel zien maar hoe verder je van hem vandaan bent hoe slechter hij je ziet en te dichtbij ziet hij heel goed. Hij zal zich beter moeten concentreren om een prooi te vangen en dichter moeten sluipen als hij er een wilt vangen. Character Algemeen Short: Serieus//depressief//Wantrouwen//Aardig//Slim//Korte reacties//Loner//Droge grapjes//Contact opzoeken//Moeders kindje//Stalker Character Long: ::Kitten:: Als kitten zou hij in het begin erg vrolijk zijn, niet eens serieus en haalt met liefde grapjes uit tegen zijn sibs en moeder. Ook beweerd hij de hele tijd dat hij geen vader heeft en ook niet echt bij hun hoort als een grapje, hij houd enorm vele van zijn moeder en probeert ook dan de hele tijd aandacht te vragen. Het liefst zou hij enigst kind willen zijn, als zijn sibs hem pesten of andere katten dat doen rent hij gelijk naar zijn moeder toe. Hij zal ook vaak stoeien en altijd aan het lachen zijn, vaak met andere een gesprek te voeren. Hij zal heel erg naïef zijn en alles geloven wat er wordt gezegd.
Hij lijkt eerst een goed leventje te leiden tot hij erg ziek word, ?groenhoest? Krijgt en vast lijk te zitten in zijn gedachten. Dan veranderd zijn hele karakter en wordt hij serieus en depressief, hij zal nog steeds beweren dat hij geen vader heeft en dat hij niet bij de sibs hoort alleen zal dat dit keer niet als een grapje zijn maar zal hij ook het gevoel krijgen. Hij zal nog steeds een echte moeders kindje zijn en bij haar komen vragen en veel bij haar te zijn, hij zal ook minder gaan stoeien met zijn sibs. Hij zoekt dan eerder de rust op, zelfs als zijn ?groenhoest? Is verdwenen zal hij merken dat hij steeds sneller ziek zal worden. Snel gaan niezen of juist hele erge verhogingen krijgt, hij zal daardoor ook wat meer alleen gaan zitten.
Zijn kitten tijd zal daardoor wat verlengt worden, vele zullen hem vreemd aan kijken. Ook begint uiteindelijk zijn zicht slechter te worden, nog steeds gaat hij vaak naar zijn moeder toe. Omdat hij de enigste is die nog in het Nursery is zal hij ook moeilijk met kittens vrienden kunnen worden, alleen zal hij vele gesprekken met zijn moeder voeren en wilt hij alles achter halen van wat er is gebeurt. Hij zal ook als hij ouder is uiteindelijk zijn Sibs helpen en steunen, ook gesprekken met hun voeren. ::Apprenitces:: Als hij uiteindelijk Apprentices wordt, op de leeftijd 8 moons. Zal er uiteindelijk gebleken worden dat hij slechtziend is, ook zullen ze hem in een twijfel geval gooien als Elder. Ze weten dan nog niet zeker, ook zal er gebleken worden dat hij slecht is in jagen en vechten (ah wat een drama xD!). Hij zal hier door ook nog achterliggen met de trainingen en met socialiseren, omdat hij lekker lang een kitten is gebleven doordat hij erg ziek was. Alleen ook tijdens zijn trainingen zal hij het zwaar hebben met te hard rennen en vechten, alleen vind hij nieuwe technieken uit waardoor hij wel iets beter op zijn training het kan doen. Ontwijken blijkt hij heel erg goed in te zijn, door dat zou hij zijn tegenstander kleine klappen kunnen geven en uiteindelijk na lang vechten kunnen over winnen. Uiteindelijk komt een klein beetje hoop terug dat het hem zal lukken, hij besluit om dingen te gaan ondernemen met zijn familie.
Eigenlijk lijkt hij als Apprentices te weinig te kunnen, alleen kan hij nieuwe technieken bedenken en denkt hij slim na over zij zetten. Je zal hem ook eerder (als hij een mens was) In een hoekje met een boek zien dan met andere rond te hangen, hij zal ook wat tips komen vragen aan zijn sibs en moeder over hoe hun vechten en jagen. Zo dat hij het een beetje bij leert, de laatste tijd gaat het veel beter met hem. Trainingen gaat goed, communiceren met zijn broers en zussen gaat beter zelfs zal hij weer met ze kunnen lachen, ook zal de twijfels over hem verdwijnen. Alles gaat beter, vechten en jagen. Misschien kan hij dan wel slecht zien maar hij zal richting de warriors training komen, alleen wordt hij weer ziek. Erg ziek... (Plot wist alles gaat weer slechter x))
Hij zal het wel overleven, alleen zal dit weer medicine in nemen worden om het weg te laten zakken. Hij zal daardoor minder kunnen doen en zal zijn mentor een andere leerling krijgen door wat er was gebeurt. De twijfeling zal weer terug komen over Elder of geen Elder, zijn hoop zal voor een groot deel verdwijnen...
Character longer: ::Serieus:: Grey is al snel serieus en ziet al snel geen leven meer in alles na dat hij ziek is geworden, hij zal kortbondig reageren er door wat hem is gebeurt zal hij wat meer afstand nemen van zijn vrolijke, vriendelijke en Naïeve kant. Hij zal erg veranderen, hij zal op alles serieus reageren en anders maakt hij er sarcasme van. Ook zal hij flauwer reageren, zijn emoties zal wat meer weg vagen.
::Depressief:: Na dat hij ziek is geworden schiet hij in depressie, hij zal minder kijken naar andere en zichzelf als de schuld zien. Hij voelt zich steeds over zijn zaken, ook over wat hij doet begint hij meer te twijfelen en denkt dat het allemaal juist slechter met hem zal gaan. Ook zal heel erg zijn zelfvertrouwen verliezen, hier door zal hij vaak zijn eigen tijd alleen gaan zitten.
::Wantrouwen:: Dit was al toen hij geboren was, hij vertrouwd weinig katten. Hij is alleenstaander op alles en vaak als hij ergens mee bezig is wilt hij niet geholpen worden. Hij wilde graag alleen zijn, alleen hij zal niet direct iemand aanspreken ook zal hij weinig vrienden krijgen.
::Aardig:: Grey zal wel aardig blijven zelfs als hij niemand vertrouwt, hij zal soms erg sarcastische opmerkingen maken. Hij praat mee als je tegen hem praat, jagen zou hij minder snel doen omdat hij het niet vertrouwd. Hij wilt dan het liefst bij zijn moeder blijven of ergens waar ze in de beurt is, alleen zal hij ook vaker met andere op trekken als je gewoon een gesprek begint.
::Slim:: Hij denkt anders over zaken dan andere katten, hij vind nieuwe technieken uit om toch een kat aan te vallen of juist te jagen. Hier door is hij slim doordat hij anders over dingen nadenkt zelfs met zijn problemen, hij zorgt ervoor dat je er weinig van merkt. Alleen zal het ook vaker opvallen als je vragen aan hem stelt. Ook hier door denkt hij anders over Starclan, hij denkt dan dat er een rede moet zijn of dat ze niet bestaan.
::Korte reacties:: Hij reageert vaak korter en helemaal als hij er geen zin in heeft of als hij je niet goed kent, hij zal dan kortbondig zijn. Erg kortbondig, ook zal hij gewoon kort reageren vaak vind hij dat fijner. Hij wilt vaak met niemand iets te maken hebben, ook zal hij daardoor meer alleen komen te staan.
::Loner:: Hij is een alleenstaander en dat is al heel vaak verteld in zijn karakter lijst, veel karakter vorming komt doordat hij ziek is geworden en zijn socialiteit verliest. Dit is ook een bijwerking er van, een deel van zij leven wordt eigenlijk verpest door dat hij snel ziek wordt. Hij zal zijn vriendelijke naïeve en schattige kant verliezen, hij zal hier door een erge Loner worden. Vaak alleen staan en zijn leven begaan, hij zal verder leven als iemand die met niemand iets te maken wilt hebben.
::Contact opzoeken:: Omdat hij een loner is hoeft niet gelijk te zeggen dat hij contact vermeid, doet hij wel maar niet altijd. Soms zoekt hij andere op waarbij hij zijn gevoel kan uiten of alles wat hij weet kwijt kan, ook trekt hij katten aan omdat hij vaak alleen zit en dat zal opvallen in de clan.
::Moeders kindje:: Bijna in elke karakter beschrijving zal dit enorm opvallen, hij trekt het meeste naar zijn moeder toe en heeft haar echt nodig. Zelfs als hij niet met haar wilt praten gaat hij toch naar haar toe, vaak is hij eenzaam maar komt erachter dat hij zich vaak rot voelt. Als hij zelfmoord kon plegen had hij dat allang gedaan maar dat doet hij niet, hij houd enorm ziels veel van zijn moeder. Hij voelt zich snel schuldig als hij met haar ruzie heeft of juist iets anders, je zal hem eigenlijk niet zomaar moeten aan kijken op dat. Vele katten zullen het vreemd vinden dat hij vaak bij zijn moeder zal zijn.
::Motivation:: Urg zoveel motivatie met hem xD Ik speel zo graag karakters die een beetje cookoek zijn in hun hoofd. Ik vind zulke karakters enorm leuk, Ripa is te, te hem x) En blur een kitten die te druk is. Dus toen dacht ik laat ik een karakter maken met vele ergernissen in zijn leven, (nee geen tweede Ripa) Grey heeft heel veel andere problemen dan elke kat van mij zou hebben, alleen vind ik het enorm leuk om een serieus karakter te spelen ter wel het zo vrolijk vroeger was. Ik hou nu al van hem, hij maakt droge grapjes als app of dat zal hij gaan doen. Ik kon zijn karakter het beste beschrijven om er ook bij te vermelden wanneer hij ongeveer app wordt bv, ook zal alles bij hem vertraagt worden. Wat mij ook leuk lijkt, juist zoveel drama kan er familie problemen erger maken. Ook heeft zijn moeder, Snowynight. Ook veel drama gehad in haar leven en het erger maken zou het alleen maar leuker worden, meer stress voor de familie en meer problemen. Lekker veel plot wisten enz, kan er nog bij toch?
Maar ook heb ik vele topicjes van haar en Thrushdrive gelezen. Vaak waren ze leuk of hadden ze vele plot wisten, dat heeft me erg veel inspi gegeven om toch met WC door te gaan toen ik jonger was. Nu wil ik het eens proberen om een kitten ervan te spelen, ik maak vaak aanmeldingen zomaar uit mijn hoofd maar over deze heb ik nagedacht. Ik had namelijk een keer geplaatst dat er een aanmelding zou komen, toen had ik die weer vlug weggehaald omdat ik het niet zeker wist. Ik weet namelijk dat er zoveel leuke aanmeldingen op komen, alleen kwam ik een paar dagen later erachter dat ik het echt wilde dus maakte ik deze aanmelding. Ik heb enorm veel inspi gekregen door mijn aanmelding, ik hoop dat het een leuk nestje wordt met vele plot wisten maar dat zal het al zeker hebben en helemaal nu want ik denkt dat Thrushdrive niet eens weet dat ze het van een Riverclan kater krijgt.
Ik vind Grey gewoon geweldig, heb hem expres extra lang uitgelecht zodat je gelijk het idee door krijgt wie hij is, wat hij doet en hoe hij reageert. Eigenlijk het meeste van zijn karakter ligt aan de RPG, ik heb wel alles uit gelegd maar er zo wat dingen kunnen veranderen. Alleen ik hou nu al van hem en heb me best eraan gedaan, echt mijn best best om hem te maken. Ik heb veel zitten opzoeken, hopelijk verdient hij een plaatsje.
Zonder of met Grey wordt het een geweldig nestje, ^.^
Dit was mijn aanmelding. Vriendelijke groet, Derpje
Words: 2223
Laatst aangepast door Ripa op di 28 jul 2015 - 11:54; in totaal 12 keer bewerkt
Kumeza
Member
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
Onzeker - Gedisciplineerd - Leugenaar - Wil anderen niet teleur stellen Door de onduidelijkheid over wie haar vader is krijgt Hail als kitten het gevoel dat ze 'niet goed genoeg' is. Dat zorgt er voor dat ze wat onzeker word en niet zo snel vrienden maakt. Tegen de tijd dat ze apprentice word begint ze door te krijgen dat ze zowel op katers als op kattinnen valt en vind dat dat iets is dat niet hoort. Daarom probeert ze haar gevoelens voor kattinnen zo veel mogelijk te negeren wat uiteindelijk leid tot het negeren van alle gevoelens van verliefdheid. Als ze apprentice word zet ze haar zinnen op 'beter worden', ze wil andere niet teleurstellen en werkt daarom hard om een zo goed mogelijke warrior te worden. Daardoor wil ze zich soms net iets te hard pushen waardoor ze in de problemen komt of zich bezeerd. Dat wil ze dan weer niet toegeven en maskeert haar problemen met diverse kleine leugens. In die tijd komt ze er achter dat het liegen haar bijzonder goed afgaat en krijgt ze een soort kick bij elke leugen die ze vertelt. Dat werd het begin van haar liegverslaving, die ze vrijwel haar hele leven zal behouden. Ook zal ze in haar apprentice tijd leren hoe ze zelfverzekerder moet overkomen, ondanks dat ze dat niet is. Dat kan er dan voor zorgen dat ze wat onvoorspelbaar word.
Outside
Fur length: Half lang Fur pattern: Egaal Fur color: Wit Eye color: Blauw Nose- and pawpat color: Roze Build: Hail heeft een redelijk typische kattinnen bouw, ze is echter iets kleiner dan gemiddeld maar heeft in verhouding redelijk lange poten. Ze is ook erg slank gebouwd.
Skills
{Dit zijn de verwachtte skills op warrior leeftijd, ze kunnen dus door gebeurtenissen nog veranderen:} Sight: ●●●○○ Smelling: ●●●●○ Hearing: ●●○○○
Name: Anouk Age: 15 RPG experience: Ongeveer twee jaar in totaal en ruim anderhalf jaar op dit forum. Accounts: Hellhound - Dawnpaw.. - Fallenpaw. Motivation: Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, ja dit is de derde keer dat ik Hailstorm bij een nestje aanmeld. Deze keer heb ik alleen wat aan haar persoonlijkheid veranderd, het na mijn mening een heel stuk leuker en ook wat interessanter gemaakt. Misschien is het wel duidelijk omdat ik haar al bij het 3e nestje aanmeld nu maar ik heb enorm veel inspiratie voor haar die ook echt lang blijft. Ik heb wel vaker ideeën voor een nieuw account en er dan inspiratie voor maar vaak verdwijnen die na een week of wat al weer. Omdat de inspiratie voor Hailstorm nu al zo lang blijft heb ik er het volste vertrouwen in dat ik haar actief kan houden. Ik vind het een leuk idee dat Snowy kittens krijgt van een kater en dan zegt dat ze van een ander komen, dat zorgt voor lekker veel drama en verwarring in de rpg. Toen ik dit topic voor kittensearch zag heb ik eerst een paar topics van Snowy gelezen wat meer dan ik origineel van plan was. Ze lijkt me dan ook een geweldige moeder om te hebben voor Hail door hun persoonlijkheden. Nu Fallen een apprentice is heb ik geen kitten meer, en ik houd van kittens bespelen. Ze zijn vaak zo onbezorgd en onhandig. Ook heb ik geen Shadowclanner terwijl ik dat juist een van de leukste clans vind. Ik houd mijn karakters namelijk het liefst zo gevarieerd mogelijk. Okay ik heb hier nu een hele lap tekst staan en waarschijnlijk niet veel nuttigs gezegd omdat ik vaak zo gemotiveerd ben dat ik mijn motivatie weer niet onder woorden kan brengen. Ik wens jou veel succes met kiezen tussen al die leuke en originele aanmeldingen en moge de beste gekozen worden ^^
Laatst aangepast door Hellhound op do 30 jul 2015 - 21:29; in totaal 2 keer bewerkt
Snowynight
StarClan
Babs 1620 Actief
CAT'S PROFILE Age: x 58 Moons Gender: She-cat ♀ Rank: