We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: LEES [Aangeboden] HELEBOEL ACCOUNTS do 30 jun 2011 - 21:01
Bekendste account: Moonpaw Wie wil je adopteren: Rainheart Eventueel waarom: Love that name en wil een tweede account om mee te posten, en heb het karakter al helemaal in dit achterhoofdje hier.
mag je eigenlijk meerdere accountjes adopteren? Want ik vind Sweetleaf ook een leuke... Jeps, klopt, maar hoger dan vijf ga ik sowieso niet, dat beloof ik je.
Bekendste account: fawnheart Wie wil je adopteren: Tigerpaw Eventueel waarom: omdat ik dat een heel leuk naam vind, en dan kan ik zelf een karakter bedenken en dat vind ik leuk
Bekendste account: Fawnheart Wie wil je adopteren :Lightningheart Eventueel waarom: ik heb een idee gekregen hoe ik haar karakter ga maken en hoe ze word en dat vind ik super!!!
Bekendste account: Wingpaw (dit dus, ik ben nieuw xD) Wie wil je adopteren: Mooneye, Nightpelt of Furyclaw Eventueel waarom: Omdat ik nieuw ben en ik graag wat meer katten zou hebben, Ik de namen van de katten ook leuk vind en veel inspiratie krijg voor hun karakters etc.
bekendste account: spyclaw wie wil je adopteren:Redtail eventueel waarom: ik ben opzoek naar een kater die nog niet veel is gebruikt en hij is het perfecte account daar voor dus ik zou hem graag willen hebben.
Bekendste account: Lostpaw - Spiritkit Wie wil je adopteren: Nightpelt [als die bezet is, Bluepelt] Eventueel waarom: Ik hou van de namen <3 En aangezien ik nog geen warrior heb, vond ik dit wel een leuke aanvullen (:
"I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life. I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight. I might be losing it." 【L O S T P A T H】