|
| Angie 87 Actief
| |
| Onderwerp: Coming home, coming home wo 22 jul 2015 - 16:14 | |
| Nadat een diepe zucht haar lippen verliet, zette ze aarzelend een stap dichterbij het kamp. Ze was er vier maanden niet geweest, vier maanden. O Starclan, wat zou haar clan zeggen? Ze was hier zo lang niet geweest en stonk verschrikkelijk naar kittypet. Stomme twolegs, hun hadden nooit hun territorium in mogen komen en haar mee mogen jatten. En de rogue die haar redde, maar bijna vermoorde, Heaartbroken die haar had gered... Ze sloot kort haar ogen en met een redelijk hoog niveau -voor haar- van zelfvertrouwen stapte ze het kamp binnen. Ze voelde ogen in haar vacht prikken en een aantal katten haalden hun neus op. Het zelfvertrouwen van de kat zakte weer tot ver onder nul. Ze wilde schreeuwen waar ze was geweest, alles uitleggen, doen alsof er nooit iets gebeurt was. Maar dat kon ze niet. Geen woord vormde uit haar mond, haar poten begonnen lichtelijk te trillen en haar ogen vlogen angstig door het kamp. Een kat liep hardhandig tegen haar aan. "Ga terug naar je twolegs, kittypet," spuugde de kater, de grijze poes keek de kater met angstige ogen aan. Ze volgde hem met haar ogen toen hij verdween. Ze liep verder het kamp in, bang om iets te zeggen, bang om iets te doen. Broken keek twijfelend wat ze moest doen door het kamp en voelde tranen in haar ogen opbouwen. Wat moest ze doen?
First Littlestream || Sunset || Demon || Brokenwing ||Yarrowfrost || |
| | | Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| | | | Angie 87 Actief
| |
| | | | Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| | | | Angie 87 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Coming home, coming home wo 22 jul 2015 - 17:52 | |
| Ze stonk zo erg naar kittypet dat ze haar neus er wel af wilde trekken, in een rivier wilde springen of in de modder wilde rollen totdat die verschrikkelijke, ranzige en sterke geur van haar af was. "Zin om iets te eten?" Vroeg de poes, Brokenwing knikte, en staarde de grijze poes aan met haar dode, lege ogen. Elke dag leken haar ogen donkerder en leger te worden, alsof je keek naar de ogen van een dode kat. "Maar ik weet niet.." Zei ze zacht en schor, voordat ze weer een blik om haar heen wierp, haar ogen nog steeds gevuld met tranen. "...Of ik nog.." Ze slikte wat tranen en een brok in haar keel weg. "Ik ben vier maanden weggeweest..." Begon ze, wetend dat ze zo in huilen uit zou barsten. "Er waren twolegs op shadowclan territorium, een hond viel me aan, maar hun hadden mij gered en meegenomen naar hun huis, waar ik vier maanden heb vastgezeten." Zo, dat was eruit. || Sunset || Demon || Brokenwing ||Yarrowfrost || |
| | | Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| | | | Angie 87 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Coming home, coming home wo 22 jul 2015 - 18:25 | |
| "Ga snel even uit het kamp, ik kom direct." Zei Littlestream, meteen rende Brokenwing het kamp uit, waar ze geduldig wachtte op de poes. Ze moest nog naar Shrewstar, uitleggen waarom ze zo lang weg was geweest en weten of ze terug mocht komen in de clan. De poes wist wel dat ze een beetje gevoelens had voor Hearbroken, maar die kater was alleen maar bot tegen haar geweest alhoewel hij wel haar leven had gered. Een kat kwam langs lopen en keek haar vies aan, Broken keek hem na met haar dode ogen en de kat schrok een beetje, maar schudde snel zijn hoofd waarna hij weg liep. Ze likte haar grijze vacht even, waarna ze rondkeek, opzoek naar een beekje of modder. Uiteindelijk vond ze een beekje, waar ze vol tegenzin insprong, om de verschrikkelijke geur van haar vacht te wassen. || Sunset || Demon || Brokenwing ||Yarrowfrost || |
| |
| | | | Angie 87 Actief
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Coming home, coming home | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |