|
| ChocoEva 194 Actief
| |
| Onderwerp: Hey brother! di 21 jul 2015 - 21:35 | |
| Flowerkit lag te slapen. Ze gisteren de hele nacht aan Foxkit liggen denken, en ze was pas laat in slaap gevallen. Ze werd wakker en knipperde met haar ogen. Ze keek rond en zag Swankit. Voorzichtig gaf ze haar broertje een duw. "Word wakker," zei ze zacht, zodat ze haar moeder niet zou wakker maken. Ze sleurde de witte kater mee naar achterin de nursery. Ze keek hem sip aan. Ze kon nergens aan denken. Het enige waar ze aan kon denken was Foxkit, en het Clanspel gister. Ze had de kater bijna gesust. Ze had nooit moeten vragen wat er was.
-only Swankit, maybe (als ik het zeg) open ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ KIᒪᒪ ᗰᕮ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO KIᒪᒪᕮᗪ ᗰᕮ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗰᗩKᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO ᗰᗩᗪᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ I ᗪOᑎ'T ᑕᗩᖇᕮ ᗯᕼᗩT YOᑌ ᗪO ᗯITᕼ ᗰᕮ, ᑕᗩᑌᔕᕮ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗪO IT, IT'ᔕ YOᑌ - Extra:
Karaktertopic Flowerpaw/Flowerheart~Nevergirl~~Goldpaw,,~~Grayfur~~Flowerpaw~Stamps:
|
| | | Pommeline 150 Actief
| |
| | | | ChocoEva 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hey brother! di 21 jul 2015 - 22:10 | |
| Haar broertje likte over haar snuit. "Waarom kijk je zo triest?" vroeg hij. Ze zag aan hem wat hij dacht. "Nee, niemand heeft me pijn gedaan. Niet ernstig in elk geval. Ik ben één van de weinigen die er met een schrammetje vanaf zijn gekomen. Het is gewoon iets wat jij niet snapt, omdat je het nooit gevoeld hebt. Nu weet ik waar al die liedjes over gaan.... Liefdesverdriet," vertelde ze. Ze staarde kort in het niets. Het enige wat ze zag waren kittens, en twee volwassen katten. De volwassen katten zagen er gelukkig uit. Het waren zij en Foxkit, met hun kits. Ze schudde haar kop en het beeld van zij als gelukkige queen veranderde weer in de zijkant van de nursery. ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ KIᒪᒪ ᗰᕮ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO KIᒪᒪᕮᗪ ᗰᕮ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗰᗩKᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO ᗰᗩᗪᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ I ᗪOᑎ'T ᑕᗩᖇᕮ ᗯᕼᗩT YOᑌ ᗪO ᗯITᕼ ᗰᕮ, ᑕᗩᑌᔕᕮ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗪO IT, IT'ᔕ YOᑌ - Extra:
Karaktertopic Flowerpaw/Flowerheart~Nevergirl~~Goldpaw,,~~Grayfur~~Flowerpaw~Stamps:
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Hey brother! di 21 jul 2015 - 22:38 | |
| Flowerkit zag dat haar broertje steeds bozer werd. "Maar waarom heb je dat dan? Was jij verliefd op een kat? Heeft die jou hart gebroken? Zeg me wie, dan kan ik hem eens..." Ze glimlachte kort naar haar broertje. "Foxkit..." Ze zei de naam alsof ze het had over haar grootste idool. Het beeld van haar en Foxkit volwassen kreeg ze niet uit haar hoofd. Het was zo mooi.... Te mooi om waar te zijn. Zachtjes neuriede ze haar favoriete liedje, terwijl ze in haar hoofd zong. Turn your face, towards the sun, let the shadows, fall behind you... ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ KIᒪᒪ ᗰᕮ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO KIᒪᒪᕮᗪ ᗰᕮ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗰᗩKᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ, IT ᗯᗩᔕ YOᑌ ᗯᕼO ᗰᗩᗪᕮ ᗰᕮ ᔕᑌᖴᖴᕮᖇ I ᗪOᑎ'T ᑕᗩᖇᕮ ᗯᕼᗩT YOᑌ ᗪO ᗯITᕼ ᗰᕮ, ᑕᗩᑌᔕᕮ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌ ᗪO IT, IT'ᔕ YOᑌ - Extra:
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Hey brother! di 21 jul 2015 - 23:00 | |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Hey brother! vr 24 jul 2015 - 19:39 | |