|
|
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 23:01 | |
| - Flashpaw schreef:
- Innerghost schreef:
- Ik ben echt... oh god, arme Sin!
Het arme kind gooit alles er een keer uit voor de eerste keer, en dan krijgt ze Inner op haar dak. Cruel Nath, just cruel. DIT! en dan moet ze nu alsnog weer gaan lopen liegen om in de clan te blijven xd leven is hard voor sinnepin |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 23:07 | |
| Thank you Ang! : D Vind het vooral mooi hoe die daar op zijn vader lijkt <3__<3 |
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 23:13 | |
| Sin is just so misunderstood.
Ik houd van het Gray x Vixen topic, maar ik ga nu slapen^^
Bye iedereen<3 |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Take a guess, I dare to bet you are wrong...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 23:37 | |
| Waarom achtervolgt mijn migraine mee ): |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 23:41 | |
| - Battlecry schreef:
- Waarom achtervolgt mijn migraine mee ):
Lang leve migraine, ik vecht er ook al de hele dag tegen ;w; Heb nog dik twee uur op bet gelegen met een Mousedung spuit om mijn migraine te bestrijden. Wel helped enough to have just a irritating pain in my head. |
|
| |
183 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 23:43 | |
| - Thrushdive schreef:
- Battlecry schreef:
Lang leve migraine, ik vecht er ook al de hele dag tegen ;w; Heb nog dik twee uur op bet gelegen met een Mousedung spuit om mijn migraine te bestrijden. Wel helped enough to have just a irritating pain in my head. Bij mij werkt paracetamol en de sterkere pijnstillers niet. Moet toegeven dat ik te eigenwijs ben om naar de dokter te gaan maar ik zit er nu al 3 dagen mee en het irriteert me. |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 23:44 | |
| - Eternalpaw schreef:
- Thrushdive schreef:
- Battlecry schreef:
Lang leve migraine, ik vecht er ook al de hele dag tegen ;w; Heb nog dik twee uur op bet gelegen met een Mousedung spuit om mijn migraine te bestrijden. Wel helped enough to have just a irritating pain in my head. Bij mij werkt paracetamol en de sterkere pijnstillers niet. Moet toegeven dat ik te eigenwijs ben om naar de dokter te gaan maar ik zit er nu al 3 dagen mee en het irriteert me.
Drie dagen is best lang D: |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 23:45 | |
| Woop, alles even bij posten voordat ik morgen vertrek c: |
|
| |
Max (Hannah) 298 Actief Dreaming with a broken heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 23:45 | |
| Ik heb ook migraine, sinds groep vijf keeg ik het, en het houdt steeds ni op Bij hard geluid of bij vel licht krijg ik vlekken voor me ogen, hoor ik luid gepiep en krijg ik hoofdpijn. Echt niet te doen, elke keer neem ik pijnstiller |
|
| |
183 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 23:46 | |
| - Quietkit schreef:
- Eternalpaw schreef:
- Thrushdive schreef:
- Battlecry schreef:
Lang leve migraine, ik vecht er ook al de hele dag tegen ;w; Heb nog dik twee uur op bet gelegen met een Mousedung spuit om mijn migraine te bestrijden. Wel helped enough to have just a irritating pain in my head. Bij mij werkt paracetamol en de sterkere pijnstillers niet. Moet toegeven dat ik te eigenwijs ben om naar de dokter te gaan maar ik zit er nu al 3 dagen mee en het irriteert me.
Drie dagen is best lang D: Heb er ook al eens een week mee moeten dealen dus het kan erger. Maar ik kan de oorzaak niet bedenken want het komt bij mij sneller op bij stress en dergelijke |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 23:58 | |
| - Eternalpaw schreef:
- Quietkit schreef:
- Eternalpaw schreef:
- Thrushdive schreef:
- Battlecry schreef:
Drie dagen is best lang D: Heb er ook al eens een week mee moeten dealen dus het kan erger. Maar ik kan de oorzaak niet bedenken want het komt bij mij sneller op bij stress en dergelijke Jep ik herken het volkomen en indd normale pijnstillers, paracetamol en sterkere shit werkt indd niet. Ik gebruik heel af en toe een spuit van m'n ma, zij heeft ook last van migraine. Voor mij helpen die net genoeg om het ergste te dempen, maar het is dan ook dempen, niet weghalen, helaas ;-; |
|
| |
183 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 0:00 | |
| - Thrushdive schreef:
- Eternalpaw schreef:
- Quietkit schreef:
- Eternalpaw schreef:
- Thrushdive schreef:
- Battlecry schreef:
Drie dagen is best lang D: Heb er ook al eens een week mee moeten dealen dus het kan erger. Maar ik kan de oorzaak niet bedenken want het komt bij mij sneller op bij stress en dergelijke Jep ik herken het volkomen en indd normale pijnstillers, paracetamol en sterkere shit werkt indd niet. Ik gebruik heel af en toe een spuit van m'n ma, zij heeft ook last van migraine. Voor mij helpen die net genoeg om het ergste te dempen, maar het is dan ook dempen, niet weghalen, helaas ;-; Mijn enige oplossing is in mijn bed liggen, licht uit en mijn kussen om mijn hoofd klemmen om al het geluid te dempen. En dat werkt tot ik in beweging moet komen. Gelukkig heeft mijn vader dan wel begrip ervoor want hij heeft er ook last van |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 0:09 | |
| Late night fb chat met Chi Dit gaat niet goed aflopen tbh :"D Wij lachen iedereen wakker 8) |
|
| |
Gaby/Gabs 214
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 0:13 | |
| Hmm Nighty moet meer te doen hebben xD en ik hou van dr nieuwe setjee <3 |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 1:37 | |
| Mims krijgt t wel.voor elkaar om dr voet te kneuzen met uit woed3 tegen een houten balk.trappen. Go Mims |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 1:39 | |
| Naahw, voorzichtig zijn hea Mims. Je hebt maar twee voeten ;D |
|
| |
1 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 1:57 | |
| Hallo allen ~
Welke naam is leuker: Firesoul of Burningspirit? |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 1:59 | |
| Burningspirit klinkt heel gaaf |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 7:10 | |
| Om twee uur naar bed gaan was geen goed idee.. Zeven uur opstaan in de vakantie oh my .. *gaap* |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 7:36 | |
| Hahah lekker Soof. Waarom moet je zo vroeg opstaan dan? Heb ik wat gemist? x3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|