|
|
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jul 2015 - 22:17 | |
| Ik wacht op Sin's post. -staart naar Mims- :') en tegelijkertijd ben ik heel nieuwsgierig naar tall's antwoord op little's vraag xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jul 2015 - 22:19 | |
| Zijn antwoorden zijn nooit zo spannend hoor Chi xD En hij gaat nooit zijn bronnen prijsgeven Mooi zo James xD Hopelijk issie niet al te heartbroken wanneer de spin doodgaat (A) |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jul 2015 - 22:21 | |
| Oh jeetje, Topic Thrush x Ash is like 119x bekeken :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jul 2015 - 22:26 | |
| Bwa, Littlestream weer uit alle woorden wel iets raars te halen. xD - kijkt naar topic - :') |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jul 2015 - 22:31 | |
| - Tallshadow schreef:
- Zijn antwoorden zijn nooit zo spannend hoor Chi xD En hij gaat nooit zijn bronnen prijsgeven
Mooi zo James xD Hopelijk issie niet al te heartbroken wanneer de spin doodgaat (A) Omg daar had ik nog niet aan gedacht D: Ace gaat dan een begravenis houden en een klein graf maken enzow :c Poor hij xD Ondertussen Tall happy op de achtergrond. |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jul 2015 - 22:35 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jul 2015 - 22:35 | |
| - Leopardkit, schreef:
- Tallshadow schreef:
- Zijn antwoorden zijn nooit zo spannend hoor Chi xD En hij gaat nooit zijn bronnen prijsgeven
Mooi zo James xD Hopelijk issie niet al te heartbroken wanneer de spin doodgaat (A) Omg daar had ik nog niet aan gedacht D: Ace gaat dan een begravenis houden en een klein graf maken enzow :c Poor hij xD Ondertussen Tall happy op de achtergrond. Die heeft er natuurlijk heeeelemaal niets mee te maken xD I saw Chi D: Je had me even laten schrikken, die arme Tall xD Well, dat gaat een highly awkward uitje worden >3 Well, gotta go guys *wijst naar afwezigheidstopic* Ik ga ervan uit dat jullie me via app op de hoogte houden! *stare* |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jul 2015 - 22:36 | |
| Heeft Ace een spiderbuddy?
@Emma; I'll miss youuuu ;-; |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jul 2015 - 22:37 | |
| |
|
| |
Endria 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jul 2015 - 22:38 | |
| Ik probeerde net serieus de muziek van mijn telefoon zachter te zetten, mat het toetsenbord van mijn laptop. |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jul 2015 - 22:38 | |
| Hij durft er niet eens bij in de buurt te komen, hoe kan hij het dan doden? Zijn deadglares werken vast niet xD
Yup, hij vond het zielig het beestje achter te laten toen hij diens spinrag had gepakt dus nu heeft ze een web in zijn den :3 Ze heeft Spiderfriend als Warrior naam xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jul 2015 - 22:44 | |
| Nou Chi! Ik moest helpen maar ik kon ze natuurlijk niet om laten keren xD
I'll miss you too Nath!! Everybody here tbh :'(
Zijn Death glares zijn perfect James, just you watch, the Force is with him >3 |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jul 2015 - 22:48 | |
| Well, nu nog even met Weasel posten, dan kijken of ik hier nog iets anders te doen heb dan kletsen, en dan weer in The forgotten Warrior duiken. Ik heb ook al vandaag Night Whispers uit, maar tis veel te spannend. ;-; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jul 2015 - 22:48 | |
| Sin is trouwens mega gemeen tegen haar. :') i like it xD maar veel plezier trouwens! ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jul 2015 - 22:50 | |
| - Littlestream schreef:
- Sin is trouwens mega gemeen tegen haar. :')
i like it xD maar veel plezier trouwens! ^^ Tja Mama Sin moet het maar even goed duidelijk maken nietwaar xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jul 2015 - 22:58 | |
| Ik besloot dat Little dat zelf uit moest vogelen Chi, Tall kan haar niet voor eeuwig volgen xD Die laatste post is trouwens - zoals het al zegt xD - even de laatste voor vannacht, we moeten echt gaan namelijk (A) See you all later!! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jul 2015 - 22:59 | |
| Tall is gewoon jaloers omdat hij geen spin heeft maar twee moeilijke aanbidders xD
Chi, Little is echt zielig, ze moet echt eens ontspannen en zich niet zo druk maken -en even Sin een snauw geven-
Sin is zo leuk bij Ace maar echt een strand bij Little x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jul 2015 - 23:05 | |
| Misschien dat ze dat doet ook. :') Oké, dagdag Ems! ^^ @Mimi, Hehe, misschien, misschien (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jul 2015 - 23:07 | |
| Sin kan heel.erg two faced zijm xD
Meh k.ga mn bed in hoofdpijn is killing me its.cold and m.loneley fml xD zie jullie morgenn <3 |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jul 2015 - 23:08 | |
| Wauw, ik ben vandaag gewoon de hele dag actief geweest met Thrushdive :')
Weltrusten Mimi x |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|