de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

de eerste 2 boeken (nederlands)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Nightkit~
Member
de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 DPKsfdL
25

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightkit~
BerichtOnderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands)   de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 jul 2010 - 10:37

waneer komt het 4 de boek uit in het nederlands en hoeveel worden er per jaar vertaalt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aztec
Member
121

CAT'S PROFILE
Aztec
BerichtOnderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands)   de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 aug 2010 - 10:20

@ Nightkit: In Belgie heb ik in de boekenwinkel gevraagd wanneer de vierde zou uitkomen. Daar zeiden ze dat er nog helemaal geen plannen waren voor het boek, geen titel, kaft, niks. Dus ik denk dat je toch wel nog even zult moeten wachten.
Sunpelt
Member
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands)   de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 aug 2010 - 12:23

in het duits ziet het vierde boek er zo uit ik hoop dat hij in het nederlands ook uit komt.
de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 9783407810564
Firedance
Warrior Goddess Lightning
de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands)   de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 aug 2010 - 13:17

Ja in het Duits hebben ze ook al het vijfde en het zesde boek. Mooie kaften trouwens.
Ik heb nu alle boeken van de officiële serie thuis liggen. Daarbij nog Bluestar's prophecy, die ik nu aan het lezen ben, en Firestar's quest.

Iedereen die engels kan lezen, ik raaaad jullie Bluestar's prophecy aan, zoo'n geweldig boek.

5
de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 419WkZVbQ-L
6
de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 Warrior_cats_06_stunde_der_finsternis
Firestar's quest
de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 51R9VUFLfBL
Bluewisp
Founder
de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands)   de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 aug 2010 - 16:18

Een mooi moment vond ik dat Firestar zijn negen levens ontvangt, dat hij iedereen tegen komt enzo..
Firestorm
Member
9

CAT'S PROFILE
Firestorm
BerichtOnderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands)   de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 2:05

Ik ben nu deel 1 aan het lezen. Heb het boek 3 dagen ofzo, en ik zit al ver over de helft^^.
Ik vind het echt geweldig! Bij elk moment kan ik niet stoppen met lezen. Een mooi moment uit het boek vind ik hoe blauwster tege vuurpoot praat over dat hij vlekje weer ontmoet heeft. Ik weet niet waarom maar dat moment pakt me :p
Shadowstorm
Member
7

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands)   de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 aug 2010 - 20:34

Ik heb ze alle 3 al en ik kan niet wachten tot het volgende deel dat word zeker super spannend.
Shadowstorm
Member
7

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands)   de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 aug 2010 - 20:38

Ik vond het helemaal niet leuk toen Spikkelblad werd gedood deze tekst vergeet ik nooit meer: Vuurpoot begroef zijn neus in Spikkelblads natte vacht en ademde voor het laatst haar geur in, vaarwel lieve Spikkelblad murmelde hij. Echt ontroerent vind je niet? Crying or Very sad Crying or Very sad Sad
Fastclaw
Member
56

CAT'S PROFILE
Fastclaw
BerichtOnderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands)   de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 Icon_minitimema 23 aug 2010 - 10:29

Ja het is echt ontroerend Sad
Maar Spikkelblad komt nog vaak voor in Vuurharts dromen, dat vind ook mooie momenten.
Bluewisp
Founder
de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands)   de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 Icon_minitimema 23 aug 2010 - 12:20

Spottedleaf komt in de tweede serie ook nog vaak genoeg voor, dus je gaat er echt niet missen Razz
Icy
Member
de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands)   de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 Icon_minitimema 23 aug 2010 - 12:57

Ik vond het een mooi moment toen Tijgerklauw eindelijk uit het kamp gesmeten werd Smile
Eindelijk de waarheid, wel jammer dat Blauwster zo verdrietig erover is. Hopelijk gaat het
in deel vier vele beter met haar. Voor de rest, ik kan dus ècht geen Engels lezen, dus ik ga
net zoals vele andere moeten wachten Smile
Firedance
Warrior Goddess Lightning
de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands)   de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 Icon_minitimema 23 aug 2010 - 13:43

Over Spottedleaf, die gaat nooit weg. De derde serie is ze nog steeds actief aanwezig. Heel fijn dus, dat er een kat is waar je zo op kunt rekenen.
Ik kan me een ander moment goed herinneren, maar die ga ik nog niet verklappen.
Shadowstorm
Member
7

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands)   de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 11:25

Ik moet ook heel lang wachten waarom gaat het niet rapper het 4de deel word zo spannend
Lionheart
Member
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands)   de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 sep 2010 - 22:29

ik heb gehoord dat bluestar in een van de boeken sterft door te verdrinken. echt erg. Sad Sad Crying or Very sad
Night
Member
846

CAT'S PROFILE
Night
BerichtOnderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands)   de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 0:06

@Lionheart Ik weet niet in welk boek je bent dus ik zal niks verklappen ;D MAAR. Bluestar is moedig en eervol gestorven zoals ik het zie. Gestorven om anderen te helpen. Dus dat zit wel goed =)
Silverflower
Member
Gail
151

CAT'S PROFILE
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands)   de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 11:09

Shadowstorm schreef:
Ik moet ook heel lang wachten waarom gaat het niet rapper het 4de deel word zo spannend

ja ik kan ook niet wachten
Silverflower
Member
Gail
151

CAT'S PROFILE
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands)   de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 11:10

Night schreef:
@Lionheart Ik weet niet in welk boek je bent dus ik zal niks verklappen ;D MAAR. Bluestar is moedig en eervol gestorven zoals ik het zie. Gestorven om anderen te helpen. Dus dat zit wel goed =)

dat wist ik nog niet ik zit nog op boek 4 te wachten
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands)   de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 apr 2011 - 20:25

Ik vond deel 2 minder goed dan deel 1 omdat ik het jammer vond van Grijsstreep die Vuurhart aanval... Sad
Maar het einde vind ik dan weer mooi: dat ze het bijleggen en Vuurhart Zilverstroom spaart.. I love you
Ik wacht nu nog steeds op deel 5... Sad
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands)   de eerste 2 boeken (nederlands) - Pagina 2 Icon_minitime

de eerste 2 boeken (nederlands)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: