| de eerste 2 boeken (nederlands) | |
|
|
25
| |
| Onderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands) do 29 jul 2010 - 10:37 | |
| waneer komt het 4 de boek uit in het nederlands en hoeveel worden er per jaar vertaalt |
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands) zo 1 aug 2010 - 10:20 | |
| @ Nightkit: In Belgie heb ik in de boekenwinkel gevraagd wanneer de vierde zou uitkomen. Daar zeiden ze dat er nog helemaal geen plannen waren voor het boek, geen titel, kaft, niks. Dus ik denk dat je toch wel nog even zult moeten wachten. |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands) zo 1 aug 2010 - 12:23 | |
| in het duits ziet het vierde boek er zo uit ik hoop dat hij in het nederlands ook uit komt. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands) zo 1 aug 2010 - 13:17 | |
| Ja in het Duits hebben ze ook al het vijfde en het zesde boek. Mooie kaften trouwens. Ik heb nu alle boeken van de officiële serie thuis liggen. Daarbij nog Bluestar's prophecy, die ik nu aan het lezen ben, en Firestar's quest. Iedereen die engels kan lezen, ik raaaad jullie Bluestar's prophecy aan, zoo'n geweldig boek. 5 6 Firestar's quest |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands) zo 1 aug 2010 - 16:18 | |
| Een mooi moment vond ik dat Firestar zijn negen levens ontvangt, dat hij iedereen tegen komt enzo.. |
|
| |
9
| |
| Onderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands) zo 8 aug 2010 - 2:05 | |
| Ik ben nu deel 1 aan het lezen. Heb het boek 3 dagen ofzo, en ik zit al ver over de helft^^. Ik vind het echt geweldig! Bij elk moment kan ik niet stoppen met lezen. Een mooi moment uit het boek vind ik hoe blauwster tege vuurpoot praat over dat hij vlekje weer ontmoet heeft. Ik weet niet waarom maar dat moment pakt me :p |
|
| |
7
| |
| Onderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands) zo 22 aug 2010 - 20:34 | |
| Ik heb ze alle 3 al en ik kan niet wachten tot het volgende deel dat word zeker super spannend. |
|
| |
7
| |
| Onderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands) zo 22 aug 2010 - 20:38 | |
| |
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands) ma 23 aug 2010 - 10:29 | |
| Ja het is echt ontroerend Maar Spikkelblad komt nog vaak voor in Vuurharts dromen, dat vind ook mooie momenten. |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands) ma 23 aug 2010 - 12:20 | |
| Spottedleaf komt in de tweede serie ook nog vaak genoeg voor, dus je gaat er echt niet missen |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands) ma 23 aug 2010 - 12:57 | |
| Ik vond het een mooi moment toen Tijgerklauw eindelijk uit het kamp gesmeten werd Eindelijk de waarheid, wel jammer dat Blauwster zo verdrietig erover is. Hopelijk gaat het in deel vier vele beter met haar. Voor de rest, ik kan dus ècht geen Engels lezen, dus ik ga net zoals vele andere moeten wachten |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands) ma 23 aug 2010 - 13:43 | |
| Over Spottedleaf, die gaat nooit weg. De derde serie is ze nog steeds actief aanwezig. Heel fijn dus, dat er een kat is waar je zo op kunt rekenen. Ik kan me een ander moment goed herinneren, maar die ga ik nog niet verklappen. |
|
| |
7
| |
| Onderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands) vr 27 aug 2010 - 11:25 | |
| Ik moet ook heel lang wachten waarom gaat het niet rapper het 4de deel word zo spannend |
|
| |
Robrecht 661
| |
| Onderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands) wo 1 sep 2010 - 22:29 | |
| |
|
| |
846
| |
| Onderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands) do 2 sep 2010 - 0:06 | |
| @Lionheart Ik weet niet in welk boek je bent dus ik zal niks verklappen ;D MAAR. Bluestar is moedig en eervol gestorven zoals ik het zie. Gestorven om anderen te helpen. Dus dat zit wel goed =) |
|
| |
Gail 151
| |
| Onderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands) do 2 sep 2010 - 11:09 | |
| - Shadowstorm schreef:
- Ik moet ook heel lang wachten waarom gaat het niet rapper het 4de deel word zo spannend
ja ik kan ook niet wachten |
|
| |
Gail 151
| |
| Onderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands) do 2 sep 2010 - 11:10 | |
| - Night schreef:
- @Lionheart Ik weet niet in welk boek je bent dus ik zal niks verklappen ;D MAAR. Bluestar is moedig en eervol gestorven zoals ik het zie. Gestorven om anderen te helpen. Dus dat zit wel goed =)
dat wist ik nog niet ik zit nog op boek 4 te wachten |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands) zo 24 apr 2011 - 20:25 | |
| Ik vond deel 2 minder goed dan deel 1 omdat ik het jammer vond van Grijsstreep die Vuurhart aanval... Maar het einde vind ik dan weer mooi: dat ze het bijleggen en Vuurhart Zilverstroom spaart.. Ik wacht nu nog steeds op deel 5... |
|
| |
| Onderwerp: Re: de eerste 2 boeken (nederlands) | |
| |
|
| |
|