Family and friends for this little Flower (GZ) - Pagina 2
❮
❯
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Family and friends for this little Flower (GZ) za 18 jul 2015 - 21:56
Flower: *huilt nog harder*
Never: "Ik heb deels jouw probleem, en toch anders. Clanborn. Maar ik ben wel 75% BloodClan. Apprentice love.. Gewoon, Stonepaw was de enige die aardig voor me deed, totdat ik werd verbannen uit RiverClan. Hij kwam de dag erna achter me aan, scheldend. Uiteindelijk heb ik hem vermoord. Toen dacht ik: opgeruimd staat netjes. Nu denk ik: We hadden het kunnen uitpraten.... Geloof me, als je ouder wordt begrijp je wel dat liefde zelfs belangrijk is voor BloodClanners.
Onderwerp: Re: Family and friends for this little Flower (GZ) za 18 jul 2015 - 21:59
Foxkit: Bitch, please my heart is datk did you just never hear my voice & theme?
Hier is het dan, voor het geval dat je het dus niet zag xD:
dit gaat over Fox's leven, als kitten kreeg hij alles enzo, maar al apprentice werd hij verdrietig toen hij ontdekte dat hij dee bezeten was door een bloeddorstige stem in zijn hoofd, waardoor iedereen hem afwees en hem verdrietig maskte, als Foxblaze werd hij gevaarlijk, kwaadaardig en bloeddorstig. Als je in de video op de achtergrond kijkt bij die vos dan veranderd zijn gezicht, de eerste (dus als hij glimlacht) was zijn kittentijd, de tweede (als hijnverdrietig is) is zijn apprentice tijd en de laatste (kwaadaardige blik) was zijn krijgerstijd.
Onderwerp: Re: Family and friends for this little Flower (GZ) zo 19 jul 2015 - 15:49
Mensen,
Het is niet de bedoeling om hier gezellig te gaan kletsen in een topic die bedoelt is om dingen te zoeken en af te spreken. Gezellig kletsen doe je in het algemene onzin topic, niet de Adoptions. Gelieve hier mee te stoppen.