|
|
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jul 2015 - 7:24 | |
| |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jul 2015 - 8:26 | |
| |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jul 2015 - 8:30 | |
| Hee Yanthe :3 ! Ik zal zo even naar de karwei nog even extra stroomdraad halen XD |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jul 2015 - 8:33 | |
| Goedemorgen~ ------ Gisteravond was de certificaatuitreiking van mijn school, waar ik gewoon naartoe ben gegaan ondanks dat ik geen examens gedaan heb dit jaar. Het was echt heel druk en ik had veel spanning om een of andere reden. Ik heb ook veel moeten huilen omdat ik niet echt goed tegen veel prikkels kan. Ondanks dat was het wel een erg leuke avond, ik heb gezellig met mijn vrienden gepraat en heb ook nog eens een hug van mijn crush gekregen (Hoewel ik niet weet of hij dat echt uit zichzelf deed of omdat hij een beetje aangeschoten/dronken was). Nu zal ik hem wel erg gaan missen, want volgend schooljaar gaat hij naar een andere school en ik zie hem waarschijnlijk niet meer buiten school omdat we niet zo heel goed met elkaar bevriend waren (ik zag hem wel als een vriend, maar of hij mij ook als een vriendin zag weet ik niet).
Volgens mij heb ik gisteravond ongeveer hetzelfde gestuurd :') |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jul 2015 - 8:37 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jul 2015 - 9:15 | |
| Goodmorning guys! How's life? |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jul 2015 - 9:40 | |
| Ugh nh al misselijk denkend aan de rit van vandaag Dx |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jul 2015 - 10:10 | |
| Zelda, mijn hond, heeft een muis van 9 centimeter gevangen :'3 Ze kwam er super trots de keuken mee in gelopen. Mijn moeder waardeerde het iets minder en riep mij om het op te ruimen (A) In in ieder geval zorgt Zelda dat we niet verhongeren xD |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jul 2015 - 10:13 | |
| |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jul 2015 - 10:17 | |
| Jongens ik heb zo'n leuk idee voor een karakter maar nope, ik ga op kamp en dan op vakantie :c |
|
| |
218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jul 2015 - 10:29 | |
| Goedemorgen~ Ik wil zo graag een nieuw acc aanmaken, maar ik moet braaf blijven (A) |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jul 2015 - 10:37 | |
| heuhe vandaag naar mijn vader en dan naar opa en oma ^^ |
|
| |
Maxxx 426 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jul 2015 - 11:03 | |
| Goedemorgen, net uit bed gestapt, xD |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jul 2015 - 11:09 | |
| Joehoe, kan.mn tablet niet vinden dus dan maar op mn tel die altijd typfoutm maakt... -.-" |
|
| |
Mick(ey) Mouse 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jul 2015 - 11:10 | |
| Halloootjesssss! Wat vinden jullie van mn nieuwe gif? XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jul 2015 - 11:12 | |
| Geinig mick x3 van garfield? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jul 2015 - 11:14 | |
| Jinx en Zira moeten kitties saampjes x3 |
|
| |
Mick(ey) Mouse 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jul 2015 - 11:14 | |
| Ja maar hij lijkt zo op Venom dus ik doe maar dat het Venom is haha zie je Venom zo van: dumbass Ja, wanneerkrijgen ze kitties? Ik heb allesgeplant voor een nieuwe kitten van Zira en Jinx, BloodClan light xD
Laatst aangepast door Venom op za 18 jul 2015 - 11:15; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jul 2015 - 11:15 | |
| - Swallowkit. schreef:
- Jinx en Zira moeten kitties saampjes x3
helemaal mee eens x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jul 2015 - 11:19 | |
| Ik heb ook een kittie klaar staan voor ze xd Well, got to go, see you later alligator~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|