Algemene Onzin Topic - Pagina 10



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 30 ... 50  Volgende
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 20:34

@Nynke; Ik heb 'm al een tijdje en ik moet 'm nog steeds uitlezen, maar ik ben ne tbegonnen in Broederband :')
Geweldige boeken.
Plus, ik vind je os echt hypnotiserend om naar te kijken nyn xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 20:34

Raptorkit schreef:
En daar was de volgende WC kittie :')

Sorry, tis gewoon supergrappig als bijvoorbeeld RiverClan 6 kits heeft en WindClan 25 of zo XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerspots
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 DPKsfdL
218
Actief
Tigerspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 20:35

Eindelijk een deftige ava kunnen maken, few xD Over deze ben ik tenminste wel tevreden~
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddenkit',
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 DPKsfdL
San or Wolfie
542
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moon
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 20:37

yo yo allemaal Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 20:38

Heey San c:
@Tigerkit female; idd een mooie ava ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerspots
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 DPKsfdL
218
Actief
Tigerspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 20:39

Tis Bo hoor~ hehe tx btw c: Oh ik moet je nog iets sturen van Lurk btw, ik kreeg daarnet echt een epic idee voor hem dat je wss wel graag zou willen weten c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Weaselkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 DPKsfdL
x
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Weaselkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 20:40

@Bunbun,
Oja, Broederband moet ik ook es gaan lezen :') Maar ik heb ook nog de Grijze Jager nog niet helemaal uit, dus die heb ik ook nog. c:
En ja, die os is te hypnotiserend van woorden hé. xD Lore had m voor me gemaakt en ik vind hem echt fanatastisch gehehe. x)
@San,
Haaaai :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 20:40

@Nyn; ik vind je sigje echt super gaaf!
Terug naar boven Ga naar beneden
Weaselkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 DPKsfdL
x
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Weaselkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 20:42

Dank je, Nath (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 20:42

@Nyn; ik heb alle 12 de grijze jager boeken gekocht en uitgelezen, en was net opnieuw begonnen toen ik broederband de eerste kreeg voor m'n verjaardag <'3
Nu de volgenden op bol.com bestellen x3
@Bo; oeh, die ava is nice c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Weaselkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 DPKsfdL
x
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Weaselkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 20:48

@Bunny, Ik ben bij boek 9, maar vind t soms saai worden, en dan stop ik ff, en begin ik weer, ooit. :3 Mijn moeder vraagt mij steeds als ze Broederband ziet of ik hem wil, maar ik ben zo'n iemand die dan eerst de series waar ik al mee bezig is eerst uitlezen en dan pas een nieuwe serie beginnen, want anders ga ik dingen door elkaar halen en dan raak ik in de war. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardspirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 20:52

"Ga weg, bende kuddebeesten. Je bent een kat, geen koe."
Oh Tiger, dit beschrijft mijn conectie met de meeste mensen zo goed :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 20:53

@Nyn; uhu, dat probleem heb ik dus. Ik deed het vroeger ook, maar toen was ik van "oeh, dat ziet er interessant uit" en dan was m'n hele schema messed up.
Ik lees nu de Grijze Jager opnieuw, Broederband, the Iron Fey, Elfenblauw serie, en nog iets dat ik vergeten ben..
Terug naar boven Ga naar beneden
Weaselkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 DPKsfdL
x
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Weaselkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 20:56

@Buns, Wow. Das veel tegelijk. Ik lees nu Omen of the Stars en de Grijze Jager, en ondertussen lees {Uh.. En kijk} ik de Donald Duckies van vroeger. :')

Trouwens, iemand topicje met Weaselkit, de kater die denkt dat ie een poes is? :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 20:58

@Nyn;
ghehe (a) Het valt goed mee. Ik val toch nooit in slaap voor 3 uur 's ochtend, dus tijd genoeg. ik sta ook nooit op voor 12 uur 's ochtends :')
En ik had voorgesteld met wind, de poes die denkt dat 'ie een kater is, maar ik moet nu gaan en weasel kan het camp nog niet uit (a)

Tot morgen guys!
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 21:01

Weaselkit schreef:
@Buns, Wow. Das veel tegelijk. Ik lees nu Omen of the Stars en de Grijze Jager, en ondertussen lees {Uh.. En kijk} ik de Donald Duckies van vroeger. :')

Trouwens, iemand topicje met Weaselkit, de kater die denkt dat ie een poes is? :'3

Ikke, ikke, ikke c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 21:03

Weaselkit schreef:
@Buns, Wow. Das veel tegelijk. Ik lees nu Omen of the Stars en de Grijze Jager, en ondertussen lees {Uh.. En kijk} ik de Donald Duckies van vroeger. :')

Trouwens, iemand topicje met Weaselkit, de kater die denkt dat ie een poes is? :'3

IK WIL OOK XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 21:05

.Tigerkit schreef:
Kat x kat: Tigerkit (male edition) x Raptorkit
Clan: Windclan
Stiekem... Heel stiekem...
De ship is begonnen :') Oh jeetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Weaselkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 DPKsfdL
x
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Weaselkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 21:07

@Buns, das bij mij dus T probleem. Ik val vrij snel in slaap als ik lees, en omdat mijn ouders T een goed idee vonden om 's nachts het WiFi uit te zetten kan ik ook niet ff op spotify muziek aanzetten zodat ik niet in slaap val, want ik heb geen zin om geld te betalen. :') Anyways, tot morgen!

@Nath, maak jij? :3
@Flowerkit,, (sorry ik weet je naam ff niet ;-Wink, maak jij ook? Ik wil ook wel maken, maar ik heb nu vrijwel weinig tijd, en morgen ben ik de hele tijd bezig met inpakken enzo, dus dat kan dan een tijdje duren voordat ik dan t topic aanmaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpaw,,
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 DPKsfdL
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 21:09

je kunt me Chococake of anders Eva of zo noemen..

ik maak wel aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 10 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 30 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: